Gears of War scoort goed!

Praat hier over de grote zwarte kast en de games ervoor.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Postby blackdragon » 10 Jan 2007, 13:32:31

Peet1979 wrote:
blackdragon wrote:Nou een keer versus online gespeeld en beetje kansloos zeg zat bij het verkeerde team was 1 bij de tegenstand die in zijn eentje gewoon ons alle 4 aankon niet te geloven. Vind hammer of war (even naam vergeten) wel kut dat die online erinzit.


Cool!! Doe maar Hammer of Dawn ;) En idd online spelen is echt niet leuk. Ik word ook iedere omver geknalt of ze snipen je of plakken een granaatje op je....Waarschijnlijk moet je die game gewoon dag en nacht online spelen om een beetje mee te komen. Ik hou het maar op co-op en solo, veel leuker :)


Precies of je moet geluk hebben dat er alleen maar wat mindere spelers tussen zitten. Maar idd het was de Hammer of Dawn dat vind ik online echt een klote wapen want je kan er haast niks tegen doen in open ruimtes. Maar heeft iemand die nieuwe maps en update al gekregen, ikke niet terwijl veel het op andere forum's als ik het zo lees het wel heeft gehad?
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby Appie » 10 Jan 2007, 13:37:04

Peet1979 wrote:
blackdragon wrote:Nou een keer versus online gespeeld en beetje kansloos zeg zat bij het verkeerde team was 1 bij de tegenstand die in zijn eentje gewoon ons alle 4 aankon niet te geloven. Vind hammer of war (even naam vergeten) wel kut dat die online erinzit.


Cool!! Doe maar Heaven's Punisher (PSO GO!) ;) En idd online spelen is echt niet leuk. Ik word ook iedere omver geknalt of ze snipen je of plakken een granaatje op je....Waarschijnlijk moet je die game gewoon dag en nacht online spelen om een beetje mee te komen. Ik hou het maar op co-op en solo, veel leuker :)

Serieus, dat is het eerste wat ik dacht toen ik met Hammer of Dawn mocht spelen, hoi Heaven's Punisher.

Voor de mensen die geen PSO hebben gespeeld: Was een wapen voor rangers dat je de helft van de ingame tijd kon gebruiken (telkens 2 uur wel, dan 2 uur niet or so). En schoot net als Hammer of Dawn met een laser op de grond waar je mikte, kon alleen wat meer laser stralen naar beneden pleuren dan 1 =D
User avatar
Appie
 
Posts: 4068
Joined: 06 May 2001, 16:51:52
Location: Zeist

Postby kevin » 10 Jan 2007, 18:14:45

Hammer of dawn is echt een noobkiller wapen, als je wat geskilder raakt zijn is het wapen makkelijk te vermijden....
Chainsawkills/grenadetags zijn ook noobshit.

Sniperkills/Shotgun/handgun is elite 8)
Image
User avatar
kevin
Segaforum veteraan
 
Posts: 3406
Joined: 14 May 2005, 07:56:41
Location: Roosendaal

Postby blackdragon » 10 Jan 2007, 18:25:21

kevin wrote:Hammer of dawn is echt een noobkiller wapen, als je wat geskilder raakt zijn is het wapen makkelijk te vermijden....
Chainsawkills/grenadetags zijn ook noobshit.

Sniperkills/Shotgun/handgun is elite 8)


Ik gebruik meestal de shotgun, btw had in rond 5 uur eindelijk die update en ook die twee nieuwe maps.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby Ophyr » 10 Jan 2007, 18:59:43

Die grenadetag is wat lastiger na de update, je moet er nu wat dichterbij staan. Maar goed ook, want een maat van me was er veel te goed in :P
User avatar
Ophyr
Flash-master
 
Posts: 1357
Joined: 19 Feb 2006, 16:06:53
Location: Heel

Postby blackdragon » 11 Jan 2007, 23:04:04

Hehe eindelijk ACT 3 op hardcore gehaald zag eindelijk weer eens tijd om Gears of War te spelen meteen even die reload archievements gehaald.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby blackdragon » 19 Jan 2007, 19:15:14

Inmiddels is Gears of War overigens 3 miljoen keer verkocht het gaat wel lekker met deze game.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Previous

Return to 1. Microsoft Xbox/Xbox 360/One

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 16 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group