PSU open beta!

Praat hier over de grote zwarte kast en de games ervoor.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Postby Appie » 16 Oct 2006, 21:34:20

Als hij een goed onderbouwde mening kan neerzetten wil ik hem wel respecteren, tot die tijd: lol.

Ik kan wel betere shit bedenken om een 10 euro fee te ontwijken dan die hij hier neerzet.
User avatar
Appie
 
Posts: 4068
Joined: 06 May 2001, 16:51:52
Location: Zeist

Postby ManoRevolver » 16 Oct 2006, 21:44:06

Appie wrote:Als hij een goed onderbouwde mening kan neerzetten wil ik hem wel respecteren, tot die tijd: lol.

Ik kan wel betere shit bedenken om een 10 euro fee te ontwijken.


Waarom moet iemand een goed onderbouwde mening hebben om naast de 65 euro die de game in de winkel gaat kosten nog eens 10 euro extra per maand moet gaan betalen om dat spel ook maar te kunnen spelen?
Ik vind dat al onderbouwend genoeg, sommige hebben die 10 euro er graag voor over, sommige niet, big deal.
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Postby blackdragon » 16 Oct 2006, 21:56:46

Je hoewel ik het spel ook erg leuk vind heb ik het er toch ook niet voor over, ik gegrijp wel dat ze het ook nodig hebben voor de server en onderhoud enzo, maar 10 euro per maand is me gewoon teveel van het goede. Het is gewoon keuze's maken en denk dat ik die 120 euro beter ergens anders aan kan besteden, ookal gaat het toch meestal dan weer op aan andere games. Om even voor te wezen dan neem je toch die 120 euro voor PSU dat is zo maar dan komen die games voor 120 euro er bijvoorbeeld toch ook.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby General Wong » 16 Oct 2006, 21:58:16

Waarom denkt iedereen gelijk in een jaar spelen. Het is toch ook mogelijk om ervoor te kiezen 3 maanden te betalen + de 1 maand gratis die er wel bij zal zitten. Dan kun je voor zo'n 75 euro (game is makkelijk voor 55 euro te scoren) 4 maanden online gamen en daarna kun je nog tevens goed ontvangen singleplayer spelen. En vervolgens verkoop je het spel voor 20/25 euro en ben je uiteindelijk 55 euro kwijt.
De enige échte Vietnamese Tijger

Image
Play-Asia-Coupon, gratis coupons!
User avatar
General Wong
De enige échte Vietnamese Tijger!
 
Posts: 2501
Joined: 19 Sep 2004, 18:03:37
Location: Delft

Postby blackdragon » 16 Oct 2006, 22:00:32

Ja daar heb je gelijk in maar denk niet dat je het maximale uit het spel haalt als je het maar 3 maanden speelt, maar andere kant zit ook heel veel waarheid in wat jij zegt.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby ManoRevolver » 16 Oct 2006, 22:09:00

Tuurlijk zit er een kern van waarheid in, je hoeft niet een jaar lang te spelen, maar dan nog betaal je 10 euro per maand, en daar hadden we het in eerste instantie over, niet of je het maar 3 maanden ga spelen of 3 jaar online.
Voor sommige is het gewoon een principe kwestie, je betaald al voor je kabel of adsl (en dan ook nog eens voor je telefoonlijn), je betaald al voor XBLA (zover ik heb begrepen kan je met een silver abo ook PSU spelen, maar wie heeft er nu zilver? Iedereen heeft goud anders kan je weer niet gebruik maken van de andere mogelijkheden van Live), en dan moet je ook nog eens extra, bovenop de winkelprijs, gaan betalen om een game online te mogen spelen.
Ik zou het in ieder geval niet doen.
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Postby BDT » 16 Oct 2006, 22:26:49

het gaat er gewoon om dat wij zowiezo al het meest betalen. 10 euro of 10 dollar is ook al een verschil. Ik doe het alleen als het 5 euro is, anders niet.

Net nog de nieuwe draak verslagen. Vette shit. Ik ben nu lvl 8 bijna 9.

Hoger zal ik wel niet komen in de beta....
User avatar
BDT
Biet Dok Tor
 
Posts: 16907
Joined: 02 May 2001, 19:38:46
Location: CPT

Postby Appie » 16 Oct 2006, 23:19:39

Dus Mano begrijpt niet waarom ik dit:
ricepuppet wrote:Deze game kan idd groot worden, mits, zoals Sherudo zegt, die maandelijkse fees weggaan. Anders loopt het slecht af met deze game.

grappig vindt? Denk je niet dat als het slecht voor zo'n game zou aflopen met een fee zoals Rice beweert, dat ze dan al niet waren gekapt met die fee na DC versie 1 in Japan? OF Als je puur Xbox Live fee+PSO wil lullen: dat ze dan niet al waren gekapt na PSO op de Xbox met een fee, ofwel voor PSU dus geen fee? Denk het wel namelijk, maar nee ze breiden het zelfs uit naar de USA en EU in de tijd van de DC/GC en naar PSU. Dus...... L O L.
Last edited by Appie on 16 Oct 2006, 23:22:44, edited 1 time in total.
User avatar
Appie
 
Posts: 4068
Joined: 06 May 2001, 16:51:52
Location: Zeist

Postby ManoRevolver » 16 Oct 2006, 23:22:38

Appie wrote:Dus Mano begrijpt niet waarom ik dit:
ricepuppet wrote:Deze game kan idd groot worden, mits, zoals Sherudo zegt, die maandelijkse fees weggaan. Anders loopt het slecht af met deze game.

grappig vindt? Denk je niet dat als het slecht voor zo'n game zou aflopen met een fee zoals Rice beweert, dat ze dan al niet waren gekapt met die fee na DC versie 1 in Japan? Denk het wel namelijk, maar nee ze breiden het zelfs uit naar de USA en EU. Dus...... L O L.


Ik heb nooit gezegd dat ik niet begrijp dat jij het grappig vind :wink:.
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Postby Appie » 16 Oct 2006, 23:24:56

Nou ja dat was dus de slechte onderbouwing waar ik het over had die ik dus nog maar ff uitlegde.

ninja edit failed in laatste reply XD
User avatar
Appie
 
Posts: 4068
Joined: 06 May 2001, 16:51:52
Location: Zeist

Postby Drax » 18 Oct 2006, 13:09:24

Die 10 euro boeit me weinig. Daar kan eeuwig over worden gediscussieerd. Maar hoe is het spel ten opzichte van PSO. We zijn nu veel verder en er moet dus ook veel meer mogelijk zijn... heb bij een vriend even gespeeld en mijn eerste indruk is dat de logica weg is. Het moederschip is versc hrikkelijk groot en wist geeneens waar ik een game aan kon maken etc. En dat terwijl ik verschrikkelijk veel PSO heb gespeeld. Dat zal op gegeven moment wel wennen maar ik vond het die 15 minuten die ik heb gespeeld super vervelend.

Appie, Xizor jullie hebben PSO vaak gespeeld, hoe vinden jullie PSU? De moeite waard of weinig vernieuwends?
Bjorn de Bruin
Image
Drax
 
Posts: 4400
Joined: 05 May 2001, 16:08:37
Location: Ede

Postby BDT » 18 Oct 2006, 14:33:10

Ik ben geen Appie of Xizor, maar I know my ways in PSO.

Ik had hetzelfde gevoel: WAAR MOET IK HEEN? ik snapte er ook geen ruk van.Het is allemaal grootser maar daardoor ook ingewikkelder.

Sommige mensen vinden dat dit een ouderwetse game is en niet is verbeterd. Ik vind echter wel dat PSU beter is dan zijn voorgangers. Alleen is het niet zo'n evolutie sinds de eerste PSO, maarja dat was natuurlijk de eerst echt goede online console game(IMHO)

Het gevoel was iig goed en vertrouwd.

Neemt niet weg dat ik niet 24/7 PSU zal spelen, ik heb genoeg andere dingen in mijn leven te doen :)
User avatar
BDT
Biet Dok Tor
 
Posts: 16907
Joined: 02 May 2001, 19:38:46
Location: CPT

Postby ricepuppet » 18 Oct 2006, 14:42:56

Het oude vertrouwde gevoel zit er idd een beetje in, alleen is de nieuwigheid er vanaf. Met de DC versie was het nog nieuw, spannend. Nu is online (MMORPG) gamen een standaard geworden.
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Postby Gameholic81 » 18 Oct 2006, 15:28:32

Maar hij voelt dus hetzelfde aan als PSO? Want dan ga ik em zeker halen.
Image
User avatar
Gameholic81
 
Posts: 879
Joined: 25 May 2005, 07:41:22
Location: Antwerpen

Postby sherudo » 18 Oct 2006, 16:23:08

Gameholic81 wrote:Maar hij voelt dus hetzelfde aan als PSO? Want dan ga ik em zeker halen.


ja zeer zeker, maar dan nog een stuk uitgebreider. Na ongeveer 3 uurtjes PSU'en weet ik overigens alles perfect te vinden, maar ik geef iedereen gelijk dat het eerste half uurtje dat ik online was geen idee had waar ik heen moest. Het spel is idd misschien niet gigantisch veranderd, gelukkig maar naar mijn mening. Ik vindt het oude PSO systeem gewoon tof MMORPG's hebben me eigenlijk nooit geboeid (wow, ff en al die crap). PSU is zeer zeker in zijn totaliteit superieur aan PSO. Party van 6 en het gebruik van een mic is echt een uitkomst.
Image


Perfectie heeft een naam.....SEGA
User avatar
sherudo
* Sega Guru *
 
Posts: 1462
Joined: 04 May 2001, 07:13:44
Location: * Sega Guru *

PreviousNext

Return to 1. Microsoft Xbox/Xbox 360/One

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group