Dead Rising

Praat hier over de grote zwarte kast en de games ervoor.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Postby blackdragon » 06 Sep 2006, 15:00:51

General Wong wrote:Leuke is dat wanneer dit spel en Too Human goed verkopen, Devil May Cry 4 vrijwel zeker ook naar de 360 zal komen. Capcom USA schijnt al een tijdje bezig te zijn om de Japanners ervan te overtuigen dat die release er moet komen.


Ja precies, daarom hoop ik ook dat ze goed verkopen, iig Dead Rising schijnt al goed te verkopen dus dat is al 1 voordeel.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby BDT » 07 Sep 2006, 07:32:46

klote dat ik DR niet kan kopen, teveel uitgaven al deze maand...

Gelukkig heb ik Saints Row wel, dus dan komt DR wel volgende maand(alleen jammer dat ik dat shirt er niet bij krijg dan)
User avatar
BDT
Biet Dok Tor
 
Posts: 16907
Joined: 02 May 2001, 19:38:46
Location: CPT

Postby F-zero » 07 Sep 2006, 09:52:28

Goed verkopen lukt DR wel want hij is bij veel shops uitverkocht (bij sommige 20 stuks in 1 dag) en in Amerika was het al een blockbuster.
F-zero
 
Posts: 1609
Joined: 30 Apr 2004, 21:15:29
Location: Netherlands

Postby blackdragon » 07 Sep 2006, 10:14:07

Ja inderdaad netzo als Saints Row vliegt ook deze game de winkesl uit, maar ook niet zo raar aangezien we een mooi tijdje hebben moeten wachten op eindelijk weer een paar lekkere games.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby blackdragon » 09 Sep 2006, 18:53:52

En wie heeft Dead Rising ondertussen al, ik vind het een hele leuke game iig. Dacht dat ik het best vervelend zou vinden steeds opnieuw beginnen, maar vind het juist erg leuk en wat hebben. Mede doordat je character wel op het huidige level blijft waar je bent.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby F-zero » 16 Sep 2006, 21:44:10

Dead Rising rules bigtime. Het is gewoon een soort grappige RE maar dan met veel meer zombies en non lineair. De demo gaf een o zo verkeerde impressie en de aanvankelijke previews hadden het over een korte en kleine game (daarom kocht ik hem niet meteen). De full game is heerlijk. Ook is het speelveld niet bepaald klein, het is echt heel groot en er is ook nog een groot ondergronds stelsel en een dak.

Je kunt levellen ala RPG's, je kun objectives doen en laten, vette foto's maken (fotografeer massagraven, aangevallen NPC,s of mooie vrouwen!). De game is oppervlakkig gezien een hack n slash, maar van binnen veel meer dan dat. Het is eigenlijk gewoon een action adventure waarin je optioneel doelloos kunt hack n slashen (Bijvoorbeeld nadat je een dag gecleared hebt en moet wachten, of als je schijt hebt aan de story en de survivors). Je word er dan nog voor beloond ook, dmv experience! Het is misschien nog wel meer survivor dan RE, want er zijn amper savespots maar wel dozijnen zombies die je moet ontwijken. Het geeft soms echt een gevoel van 'ok, hoe de fok kom ik hier ongeschonden door?'. Dat is de power van next gen; zoveel npc's in beeld zonder enige opbouw, slowdown en hiccups. We zagen het ook al in Kameo, en in N3 (maar die had wel last van die issues :P).

Gelukkig heb ik hem alsnog kunnen kopen (ik kocht aanvankelijk eerst N3 en Oblivion, domme keuze al ging Oblivion wel) doordat ik wat andere console stuff kwijtkon. DR is 1 van de leukere 360 games van het moment.
F-zero
 
Posts: 1609
Joined: 30 Apr 2004, 21:15:29
Location: Netherlands

Postby blackdragon » 16 Sep 2006, 22:04:50

Ik zit ondertussen met me character op level 24 en heb al aardig vaak opnieuw moeten beginnen, maar het is nog geen moment gaan vervelen. Wel vind ik die lui in die jeep behoorlijk vervelend en kan ik maar met 1 wapen tot zover verslaan.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby Hellboy » 13 Feb 2007, 08:49:17

Game ook maar gekocht ;) Lag bij Gamemania voor €30,-- nieuw...

Ik word wel moe van het savesysteem en ik moet zegge dat ik nog niet heeel ver ben! Grasmaaier om een deur zombie vrij te maken :P geweldig!!!
Remember, remember the 5th of November.
The gunpowder, treason, and plot.
I know of no reason why the gunpowder treason should ever be forgot.

V
User avatar
Hellboy
 
Posts: 2794
Joined: 14 Apr 2002, 21:06:25
Location: Haarlem

Postby blackdragon » 13 Feb 2007, 20:15:53

Ik moet de game nog steeds uitspelen heb dag 1 nog niet eens gehaald, de reden is juist het save systeem dat ik nooit verder kom omdat ik steeds alles weer opnieuw moet doen. Hoop echt dat ze dat sterk verbeteren in Dead Rising 2 dat je op bepaalde punten in de game kan saven ofzo.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby blackdragon » 04 Mar 2007, 09:28:58

Voor hoever het waar is weet ik niet maar het zou wel heel cool wezen. Het gaat om het vet gedrukte:

In de april editie van EGM (Electronic Gaming Monthly) werd er beweerd dat binnenkort nieuwe downloadable content voor Gears of War wordt verwacht. Over de inhoud weet men nog niets vanaf. Ook wist het blad te meldden dat Dead Rising een platinum editie krijgt, waarin een online co-op mode zit inbegrepen. Voor degene die Dead Rising al hebben gekocht zal de optie via Xbox Live Marketplace kunnen worden binnengehaald, mits je een paar Microsoft Points in je portemonnee hebt.

Linkje: http://www.gamequarter.be/?p=news&nid=8646
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Previous

Return to 1. Microsoft Xbox/Xbox 360/One

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 19 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group