Mirg wrote:Bij de bovenste shot zijn bijna alle gebouwen die in 3D zijn uitgevoerd
rechthoekig. Dat zijn vijf polygonen per gebouw.
De polygonen die door de XBox gebruikt worden zijn driehoekig. De gebouwen zijn dus zeker 10 polygonen per stuk ^^
Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion
Mirg wrote:Bij de bovenste shot zijn bijna alle gebouwen die in 3D zijn uitgevoerd
rechthoekig. Dat zijn vijf polygonen per gebouw.
Ophyr wrote:Dat dacht ik net ook ff te posten, 'dat zijn triangles dus 2 per polygon'
Een triangle of een rectangle zijn overigens beide polygonen, dus wat dat betreft kan een scene beter in triangles per view worden weergegeven dan in polygons per view als men wil weten hoe snel die scene berekend wordt
</mierenneuk>
Mirg wrote:WithAttitude wrote:Ja maar check de omgeving
Die zijn niet zo heel complex toch? Het zijn hoge kwaliteit textures, maar het aantal polygonen daar beneden valt aardig mee volgens mij. Bij de bovenste shot zijn bijna alle gebouwen die in 3D zijn uitgevoerd rechthoekig. Dat zijn vijf polygonen per gebouw. Maar verreweg de meeste gebouwen zitten in de texture. De polygoncount van het gebergte kan ook nooit echt bizar hoog zijn. Met drukke textures (en dat zijn de ondergronden vaak) hoef je niet bizar veel polygonen te gebruiken om een goed diepte-effect te bereiken. Veel lichtval zit al in de textures, dus daar hoef je niet moeilijk extra polygonen voor te shaden.
De polygon-count van de omgevingen passen ze waarschijnlijk aan naar de hoogte van je toestel. Hoe lager, hoe meer detail. Niet dat het spel daar langzamer door wordt overigens, want ze gebruiken dezelfde polygon-count om minder omgeving te laten zien, maar met meer detail dus. ;]
Ik wilde niet agressief overkomen.Mirg wrote:Heh, ik wilde alleen maar aantonen dat de shots heel goed in-game kunnen zijn. Ik zit niks te bashen, hoor. Integendeel juist. ;]
Dat van die polygonen wist ik trouwens, stom dat ik ben, maar was het nu even vergeten. Tien per gebouw inderdaad. Domme fout van mezelf. Jaren terug verdomme zelf in assembler van die dingen zitten maken. ;]
RinusMaximus wrote:Ophyr wrote:Dat dacht ik net ook ff te posten, 'dat zijn triangles dus 2 per polygon'
Een triangle of een rectangle zijn overigens beide polygonen, dus wat dat betreft kan een scene beter in triangles per view worden weergegeven dan in polygons per view als men wil weten hoe snel die scene berekend wordt
</mierenneuk>
lol, mierenneukers zijn we toch ^^ of is het miereneuker? kun je meerdere mieren tegelijk neuken?
Ophyr wrote:Wheheh Alleen mensen met meerdere geslachten kunnen mierenneuker zijn, anders ben je mierneuker ofzo ? Wat een conversatie weer
Ik was er gister, om Moto GP te kopen, en hij zei dat over G al over 2 weken komt.gijsettes wrote:Game komt trouwens de 15de juli aldus Nedgame.com
ricepuppet wrote:Nee, nee, nee.. flares, automatisch? Ugh. Rollen wordt voor je gedaan? Ugh.
Ik begin wel zin te krijgen in deze game, ik ben alleen zo blut als een kale koe.Ophyr wrote:ricepuppet wrote:Nee, nee, nee.. flares, automatisch? Ugh. Rollen wordt voor je gedaan? Ugh.
Da's op arcade settings... Simulation mode is hopelijk anders
(Ik zie net dat 't in m'n bovenstaande post lijkt alsof ik dat niet erg vind, maar ik ben zelf ook meer een simulation freak... Hoe meer ik zelf moet doen, hoe beter, alhoewel de fly-by-wire computer van de F-16 wel aan mag blijven )
Het lijkt me trouwens wel enorm vet om b.v. een Segaforum squadron te organiseren en dan op Live wat dogfights te fixen
Return to 1. Microsoft Xbox/Xbox 360/One
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests