[360] Call of Duty 2

Praat hier over de grote zwarte kast en de games ervoor.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

[360] Call of Duty 2

Postby Hellboy » 17 May 2006, 20:09:26

Toch even een topic nog over maken :D

Ik heb dit spel nu inmiddels al 2 maanden maar die duitsers uitroeien blijft me op de ene of andere manier erg boeien :D

Als eerst op Normal uitgespeeld en nu bezig met Veteran :\ Mijn god! Aan sommige levels wil ik geen eens beginnen omdat ik zelf dan helemaal word weggeroeid! Zoals het tank level, benk bar slecht in...

Ook zoiets leuks: Comrad Sniper doe ik op dit moment, zit in het gebouw en moet " waves " afslaan van duitsers. Begeven moment blert die gozer dak een anti-tank werper moet vinden en wegschieten. Probleem, die had ik een kwartier geleden al voor de lol leegschoten op duitsers die irritant waren :S Dus nu alles uitmoorden met een riffle.

1 ding wat ik wel irritant vind aan CoD2 is de A.I van me team, wat een stelletje debiele knollen zijn dat. Sta ik te snipperen gaat er een lapswans voor me staan BAF... jah hoor, ken je weer opnieuw beginnen

Live vind ik ook leuk, nog niet veel gedaan omdat ik samen met een vriend lekker elkaar uit aan roeien zijn :D...

Wie speelt dit spel nog meer op ze 360 en wat vind je ervan?

SHOW ME THE MONEY! ;)


Cijfertje voor de game;

Gameplay

Game trekt je die wereld in zodat je echt in de game zit. Kogels om je oren, duitsers hier, duiters daar. Erg goed gedaan. Na het behalen van de war op normal is er altijd de optie van het roeien op een hoger niveau wat het toch weer leuker maakt.

Kleurtjes

CoD2 is echt een mooie game op de 360. Laat goed zien wat voor mooie game's er al zijn in de first wave van game's.

Live

Nog niet veel over gedaan maar steekt leuk in elkaar :)

nog iets anders?

2 Gratis mappen downloade en 2 betaalbare mappen te downloade :)
Remember, remember the 5th of November.
The gunpowder, treason, and plot.
I know of no reason why the gunpowder treason should ever be forgot.

V
User avatar
Hellboy
 
Posts: 2794
Joined: 14 Apr 2002, 21:06:25
Location: Haarlem

Postby Hellboy » 08 Jun 2006, 15:47:30

Jeej!! uitgescholden op Live dat ik een cheater was... :D

4 Shizzle, wist geen eens dat er cheats waren..

k was alleen aan het roeien met die machinegun en met me mg1 grand ;)
Remember, remember the 5th of November.
The gunpowder, treason, and plot.
I know of no reason why the gunpowder treason should ever be forgot.

V
User avatar
Hellboy
 
Posts: 2794
Joined: 14 Apr 2002, 21:06:25
Location: Haarlem

Postby Stepz » 08 Jun 2006, 19:05:05

Uitgescholden door een Nederlander?
Ff langs z'n huis gaan!
"Wat moet je nou?!" PAF! Klap op z'n bek, is ie er meteen klaar mee.
Ik hou ook niet van cheaters, maar begin dat nou niet meteen te roepen als je niet kan winnen, haha.
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Postby Sen » 08 Jun 2006, 20:15:55

Heb het op veteran uitgespeeld (op de PC), maar ben nu bezig op die allermoeilijkste diff.
Nog toe gaat me dat ook wel goed af, gewoon defensief spelen. Maar ik vrees nu al voor de tanklevels en het britse on-rail stuk in de auto. Dat zijn echt de zwakste (en moeilijkste) stukken van het spel volgens mij.

Tofste aan het spel vind ik alle geweren, ze schieten zo heerlijk. Veel fijner dan alle automatische wapens vind ik.
Nothing is ever forgotten.
User avatar
Sen
 
Posts: 6443
Joined: 19 Dec 2001, 07:40:09
Location: Netherlands, Wormer

Postby Ophyr » 09 Jun 2006, 06:22:25

Geweldig spel dit :P

Gisteren nog een pot online gespeeld met een collega in een of ander Frans dorpje... Kwamen 4 vreemde gasten binnen als allies en wij 2 waren Axis :D Veel fun gehad !
User avatar
Ophyr
Flash-master
 
Posts: 1357
Joined: 19 Feb 2006, 16:06:53
Location: Heel

Postby Hellboy » 12 Jun 2006, 07:03:02

Stepz wrote:Uitgescholden door een Nederlander?
Ff langs z'n huis gaan!
"Wat moet je nou?!" PAF! Klap op z'n bek, is ie er meteen klaar mee.
Ik hou ook niet van cheaters, maar begin dat nou niet meteen te roepen als je niet kan winnen, haha.


Neeh, het was een amerikaan...

Mijn antwoord erop: " fuckin' Wanker!! "

:D



Online ben ik ook nu bezig... Dikke shizzle. Maar soms heb k het gevoel dat ik alleen op cod2 servers zit. Dan ben ik een uur bezig vorodat ik eindelijk een potje kan rossen.


Ook 1 ofander kut 11 jarige kut amerikaans kind dat fockin' de hele tijd invite's naar mij aan versturen was... :S
Remember, remember the 5th of November.
The gunpowder, treason, and plot.
I know of no reason why the gunpowder treason should ever be forgot.

V
User avatar
Hellboy
 
Posts: 2794
Joined: 14 Apr 2002, 21:06:25
Location: Haarlem

Postby Ophyr » 13 Jun 2006, 14:05:13

Het viel me gisteren trouwens op dat in singleplayer de vijanden een behoorlijke voorkeur hebben om hun kogels in mijn hersenpan te boren, ook wanneer ik met een verrekijker naar een muur sta te staren en een van mijn teamgenoten (NPC) zijn mitrailleur leegt op de desbetreffende Duitser...

Die zin was best lang trouwens.
User avatar
Ophyr
Flash-master
 
Posts: 1357
Joined: 19 Feb 2006, 16:06:53
Location: Heel


Return to 1. Microsoft Xbox/Xbox 360/One

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group