Xbox kapot

Praat hier over de grote zwarte kast en de games ervoor.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Xbox kapot

Postby rx_shorty » 23 Aug 2004, 09:13:55

Hallo allemaal,

jawel het is zo ver, mijn Xbox speelt geen films meer af of games.
In het begin stotterde hij al bij sommige films. Maar nu speelt hij helemaal niets meer af.

Is hier een vervangende unit voor te verkrijgen?
En hoe krijg je dat zwarte onding open?

Ik heb de schroeven onder de voetjes er al uit maar dan...

Alvast hartelijk dank [:D]
rx_shorty
 
Posts: 198
Joined: 15 May 2004, 14:47:52
Location: Netherlands

Postby NiGHTS » 23 Aug 2004, 09:39:31

ik weet niet hoe oud die is, maar als je \'m open maakt het heb je geen garantie meer [;)] ik zou dus eerst maar even contact opnemen met Microsoft

en als je \'m open wil maken heb je van die torx schroevendraaiers nodig, zoiets:
http://www.llamma.com/xbox/ShoppingCart ... en_027.jpg

ik geloof de T20 en T10, maar dat kan je zo even uitzoeken via google

edit:
o je hebt de schroeven er al uit.. nou dan kan je die kap er toch afhalen. En anders ben je een schroef vergeten onder een sticker denk ik.
NiGHTS
 
Posts: 1192
Joined: 14 Jan 2003, 19:28:22

Postby rx_shorty » 23 Aug 2004, 10:34:56

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door NiGHTS</i>
<br />ik weet niet hoe oud die is, maar als je \'m open maakt het heb je geen garantie meer [;)] ik zou dus eerst maar even contact opnemen met Microsoft

en als je \'m open wil maken heb je van die torx schroevendraaiers nodig, zoiets:
http://www.llamma.com/xbox/ShoppingCart ... en_027.jpg

ik geloof de T20 en T10, maar dat kan je zo even uitzoeken via google

edit:
o je hebt de schroeven er al uit.. nou dan kan je die kap er toch afhalen. En anders ben je een schroef vergeten onder een sticker denk ik.
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Ja onder sticker inderdaad [:)] die heb ik nog niet gevonden.
En de garantie was al verlopen jammer genoeg anders had ik hem ook niet open geschroeft [;)]
rx_shorty
 
Posts: 198
Joined: 15 May 2004, 14:47:52
Location: Netherlands

Postby Jack Wade » 23 Aug 2004, 12:38:49

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door rx_shorty</i>
<br /><blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door NiGHTS</i>
<br />ik weet niet hoe oud die is, maar als je \'m open maakt het heb je geen garantie meer [;)] ik zou dus eerst maar even contact opnemen met Microsoft

en als je \'m open wil maken heb je van die torx schroevendraaiers nodig, zoiets:
http://www.llamma.com/xbox/ShoppingCart ... en_027.jpg

ik geloof de T20 en T10, maar dat kan je zo even uitzoeken via google

edit:
o je hebt de schroeven er al uit.. nou dan kan je die kap er toch afhalen. En anders ben je een schroef vergeten onder een sticker denk ik.
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Ja onder sticker inderdaad [:)] die heb ik nog niet gevonden.
En de garantie was al verlopen jammer genoeg anders had ik hem ook niet open geschroeft [;)]
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">
Heel spijtig dat je hem al hebt opengeschroefd want MS doet helemaal niet moeilijk over die verlopen twee jaar garantie en repareert bijna elke Xbox gewoon gratis, nadeel is wel dat je dan een andere Xbox terug zou kunnen krijgen omdat het een soort kringloop is en je HD gewist is.
User avatar
Jack Wade
 
Posts: 1504
Joined: 09 Jan 2002, 16:26:47
Location: Leiden

Postby rx_shorty » 23 Aug 2004, 14:07:41

Oh man.... achja... om eerlijk te zijn ben ik er zelf niet aan begonnen [:P]
Mijn vader was al begonnen want hij wou een filmpje zien...

achja maar op zoek naar een nieuwe DVD speler... en anders gewoon een nieuwe halen bij Bartje Smit..
rx_shorty
 
Posts: 198
Joined: 15 May 2004, 14:47:52
Location: Netherlands

Postby hoofdletterp » 23 Aug 2004, 22:38:46

Wordt denk ik een nieuwe halen want de XBOX accepteerd niet alle DVD spelers,, de xbox is nu toch in prijs verlaagd naar €150,00 dus dat komt mooi uit [:P]

Jack wade heeft trouwens gelijk.. Microsoft kijkt gewoon wat er mis is (in dit geval een kapotte DVD speler), vervangt het onderdeel en boot de XBOX dan met een speciale service CD die de HD formateerd en de fabrieksinstellingen hersteld, dan wordt de xbox weer afgeleverd... Een vrij net systeem moet ik zeggen.
hoofdletterp
 
Posts: 2519
Joined: 29 Oct 2002, 17:39:16
Location: It's thinking...

Postby Thomhasj » 03 Sep 2004, 19:10:30

misschien repareert microsoft hem wel voor een klein prijsje als je slijmt heeft een van mijn vrienden ook gedaan en hij hoefte maar 45 EURO dokken dus je kan het proberen?
Thomhasj
 
Posts: 21
Joined: 28 Sep 2003, 14:27:08
Location: Netherlands


Return to 1. Microsoft Xbox/Xbox 360/One

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group