project Gotham Racer2 veegt de vloer aan met gt

Praat hier over de grote zwarte kast en de games ervoor.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

project Gotham Racer2 veegt de vloer aan met gt

Postby jacky » 10 Apr 2004, 20:35:20

Ik heb sionds een paar dagen een x-box,ook heb ik het spel project Gotham Racer2 gespeeld.

Dit spel veegt met z\'n dikke graphics en qua gameplay de vloer aan met granturismo 3.
Na het gamen ging ik nog even langs een kennis die granturismo 3 heeft,een ding moet ik wel zeggen granturismo voelt qua besturing en snelheid realistischer aan maar wat saaaaaaai,en dat komt door de zeer lage framerate denk ik.
De auto\'s zijn gewoon niet voorruit te branden bovendien ontbrak de arcade feeling.
In Gotham racing draait het juist om die snelheid en senstatie.bovendien zijn de steden levensecht nagebootst en kon ik nioet genoeg krijgen van het spel,ondanks dat de auto\'s iets minder realistisch overkomen als in granturismo.
De auto\'s zijn in gotham wel erg blinkend,maar dat is wel heel mooi om te zien,en het kan frusterend zijn als je even niet verder kan maar man dit spel is verslavend en daar kan sony nog een puntje aan zuigen.
maar goed dat is mijn mening haha.
jacky
 
Posts: 130
Joined: 30 Sep 2001, 22:30:49
Location: veluwe

Postby Xizor » 10 Apr 2004, 20:52:12

oke...bedankt voor je mening van het vergelijken van 2 totaal verschillende games met een tijdspan van 3 jaar... [:o)]
User avatar
Xizor
Site Admin
 
Posts: 11185
Joined: 03 May 2001, 12:30:56

Postby Sen » 10 Apr 2004, 20:54:27

Ik heb PGR2 nog niet gespeeld, maar uitgaande van MSR, PGR en GT3 zou ik willen zeggen dat ik Sega GT 2002/online toch echt het leukste vind. MSR en PGR missen voor mij echt een \'one more go\' factor, ik heb voortdurend het gevoel dat ik wil stoppen ipv. verder spelen. Verder mist het spel snelheidgevoel en ik vind het kudos systeem echt niet leuk...
GT3 heb ik niet al te veel kunnen spelen omdat ik zelf geen ps2 thuis heb, maar wat ik er iig. over kan zeggen is dat ik de game te droog vind, je moet wel een erg grote autofreak zijn om daar echt het optimale uit te halen. Persoonlijk heb ik niets tegen auto\'s, maar ik ben zeker geen kenner. Grafisch is het nu onderhand ook wat achterhaald.

Sega GT daarentegen(niet het DC spel, die was matig) vind ik de ideale mix, het is iets meer \'light\' dan GT3, maar behoud wel snelheid en het grote aantal auto\'s. Je hoeft niet teveel te weten van onderdelen en tunen enzo, je kan gelijk aan de gang. IK vind het spel ook fenomenaal lekker besturen en het is zo verslavend als ehhh...gamen. Verder heeft het spel gewoon stijl! Prachtige menu\'s, mooie graphics(don\'t care what some people say) en een lekker geluid. Heeeelaas is de online mode wat rushed en ziet er enigsinds amateuristisch uit.
Ik vind het jammer dat niet meer mensen mijn mening delen...
User avatar
Sen
 
Posts: 6443
Joined: 19 Dec 2001, 07:40:09
Location: Netherlands, Wormer

Postby smithers » 10 Apr 2004, 21:08:22

Ik heb Sega GT Xbox in keer mogen meemaken bij Guardian maar verder nooit... het was iig 10 keer leuker dan de eerdere DC versie! En die vond ikzelf ook best leuk spelen (beetje gevoelloze besturing echter)..MSR met zijn kudos systeem vond ik ook niet toppie en PGR heb ik niet gespeeld. Je zou dus kunnen zeggen dat ik (in hoeverre het sterk staat) je mening deel, Sen [:)]
User avatar
smithers
 
Posts: 2801
Joined: 27 Mar 2002, 13:04:50
Location: Utrecht

Postby NiGHTS » 10 Apr 2004, 22:01:45

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door jacky</i>
<br />Ik heb sionds een paar dagen een x-box,ook heb ik het spel project Gotham Racer2 gespeeld.

Dit spel veegt met z\'n dikke graphics en qua gameplay de vloer aan met granturismo 3.
Na het gamen ging ik nog even langs een kennis die granturismo 3 heeft,een ding moet ik wel zeggen granturismo voelt qua besturing en snelheid realistischer aan maar wat saaaaaaai,en dat komt door de zeer lage framerate denk ik.
De auto\'s zijn gewoon niet voorruit te branden bovendien ontbrak de arcade feeling.
In Gotham racing draait het juist om die snelheid en senstatie.bovendien zijn de steden levensecht nagebootst en kon ik nioet genoeg krijgen van het spel,ondanks dat de auto\'s iets minder realistisch overkomen als in granturismo.
De auto\'s zijn in gotham wel erg blinkend,maar dat is wel heel mooi om te zien,en het kan frusterend zijn als je even niet verder kan maar man dit spel is verslavend en daar kan sony nog een puntje aan zuigen.
maar goed dat is mijn mening haha.
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

ach dat is jouw mening.... Project Gotham Racing 2 is goed, maar Gran Turismo blijft toch de koning van de racers. Gran Turismo is meer simulatie en dat is gewoon leuk om je helamaal in te verdiepen. PGR 2 is gewoon een leuke arcade racer en geeft ook genoeg uitdaging om je tijden zoet te houden.

Lage framerate, saai zijn dan weer van die termen die misplaats zijn, GT 3 zag er gewoon super goed uit en GT 4 gaat zo\'n beetje de max uit de PS2 halen, dat zit dus dik in orde.
NiGHTS
 
Posts: 1192
Joined: 14 Jan 2003, 19:28:22

Postby Xizor » 10 Apr 2004, 22:23:03

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\">
Lage framerate, saai zijn dan weer van die termen die misplaats zijn, GT 3 zag er gewoon super goed uit en GT 4 gaat zo\'n beetje de max uit de PS2 halen, dat zit dus dik in orde.
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

idd, ik weet niet of je het weet, Jacky, maar GT3 draait anders wel op 60fps... en PGR2 op 30... ...
User avatar
Xizor
Site Admin
 
Posts: 11185
Joined: 03 May 2001, 12:30:56

Postby THE DON » 10 Apr 2004, 22:23:40

Ik ben het eens met je Sen [:)]
Sega gt 2002/online heeft dat \"he cool, nog een keer en nog een keer en nog.....\" [:)] Heerlijke game.
Lekkere besturing, goede sound, nice graphics en niet al te veel geklooi aan je car, voordat ie uberhaupt start. Vannacht weer racen geblazen.

PG2 heb ik nog niet gespeelt. Lijkt me een goede game, maar het kudos systeem van MSR en nu dus bij PG2 vind ik minder.
THE DON
 
Posts: 1776
Joined: 03 Sep 2001, 18:24:14
Location: in de Arcadehal

Postby Toejam » 10 Apr 2004, 22:28:40

Sega gt/online vind ik nu de ultimle racegame, echt verslavend. GT3 heb ik nooit echt leuk gevonden, had constant het gevoel van bin there done that [xx(], en pgr2 is heel goed maar begint na een tijdje echt wel te moeilijk te worden en ben niet echt zo\'n freak die zich dagen aan een stuk kan bezighouden om een level verder te geraken [;)]
User avatar
Toejam
 
Posts: 423
Joined: 08 Oct 2003, 23:27:24
Location: Belgium

Postby Sen » 11 Apr 2004, 07:21:55

Haha gelukkig ben ik hier niet de enige, op xboxworld werd ik zowat voor gek versleten [;)]
User avatar
Sen
 
Posts: 6443
Joined: 19 Dec 2001, 07:40:09
Location: Netherlands, Wormer

Postby Mier » 11 Apr 2004, 08:29:29

hmmm,vaag.
maar dan nog,zelfs sega gt kan je niet met gt3 vergelijken vanwege het tijdsverschil.
als je dan een goeie vergelijking wilt maken komt de vergelijking gt3,msr en sega gt(dc)dichter in de buurt,en wie daar de winnaar van is lijkt me duidelijk!

maar jacky heeft wel vaker van die vage posts gehad zoals: de dc is nog steeds beter dan de ps2,ik denk dus gewoon dat er een anti-ps2 knopje in jacky\'s hoofd zit.

maarja,ik wacht gerust af op gt4 en ik vertrouw er volledig op dat deze game pgr2 en sega gt ver voorbij gaat.
User avatar
Mier
...is dope!!
 
Posts: 128232
Joined: 17 Jul 2001, 09:11:44

Postby Speedy » 11 Apr 2004, 09:46:37

GT3 blijft king, ook boven PGR2 na al die tijd. PGR2 ziet er fantastisch uit, het heeft echt geweldige auto\'s, het kan via Live! ... maar het heeft niet \"het\" wat GT3 wel heeft. Voor GT3 heb ik m\'n PS2 gekocht, PGR2 mist net dat beetje wat me doet besluiten om een Xbox te kopen ... wie weet bij deel 3 [:)]
Wel ben ik het eens dat GT3 een vrij traag spel is, het snelheidsgevoel is ver te zoeken en ik hoop dan ook dat ze dit in GT4 flink hebben aangepast. Maar voor de autoliefhebber is het wel de standaard bij de arcade racers imho (ze moeten er alleen de Vitz cup over 20 rondjes testtrack uithalen = in slaap vallen/einde motivatie voor de game)
User avatar
Speedy
 
Posts: 768
Joined: 17 Feb 2004, 19:45:54

Postby Cyberbeast » 11 Apr 2004, 13:22:26

MSR vind ik nog steeds het beste race-spel. Niet al te moeilijk, fantastische besturing en dito graphics (voor zijn tijd natuurlijk).
De GT reeks vond ik altijd sucken. Realisme is ver te zoeken (geen platte banden, niet overkop, geen ontkoppeling,...). Dus als Sony beweert dat GT een real-driving simulator is, hebben ze nog heel wat werk aan de winkel. De game is overigens gewoon saai, dat kan zijn omdat ik idd niet zo\'n autofreak ben en gaat gewoon niet vooruit. En GT4 wordt GT3 uitbreiding die al GT2 uitbreiding was. Dus nee bedankt, geen GT voor mij.
PGR2 is ook wel goed maar helaas idd te moeilijk.

Ferrari F355 Challenge is dan nog een van de betere. Ook aardsmoeilijk maar je hebt er maar 1 wagen te masteren en maar een paar circuits. De VF onder de racers zeg maar.

En natuurlijk de absolute koning: OutRun, maar dat wisten jullie al. ;)
User avatar
Cyberbeast
Super Segaforum user
 
Posts: 1296
Joined: 21 Mar 2003, 18:00:46
Location: Belgium

Postby Evil_cloud » 11 Apr 2004, 14:00:56

GT op PlayStation 2 met car damage is onmogelijk, misschien GT5... ;)
User avatar
Evil_cloud
Service Games Crew
 
Posts: 1459
Joined: 19 Oct 2003, 17:14:25
Location: Belgium

Postby Impulz » 11 Apr 2004, 14:18:22

Burnout 2! ;)
Impulz
 
Posts: 221
Joined: 05 Apr 2003, 21:48:04

Postby Appie » 11 Apr 2004, 16:37:01

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Evil_cloud</i>
<br />GT op PlayStation 2 met car damage is onmogelijk, misschien GT5... ;)
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">Onmogelijk?! Hahahaha!
Yeah right...

Anyway ontopic:
Ik spuug op Kudos en therefore spuug ik op MSR, PGR en PGR2.
Vind de games 1 voor 1 strontsaai en heeft dus geen fuck met graphics te maken. Je hebt gewoon 2 games: PGR2 met Kudos en GT zonder Kudos, 3x raden wat ik dan als eerste kies...

(en dan laat ik andere redenen waarom ik voor GT kies nog buiten beschouwing aangezien de bovengenoemde voor mij gewoon de belangrijkste is om de hele shit te ontwijken)
User avatar
Appie
 
Posts: 4068
Joined: 06 May 2001, 16:51:52
Location: Zeist

Next

Return to 1. Microsoft Xbox/Xbox 360/One

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 25 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group