FBI wil toegang tot Xbox Live!

Praat hier over de grote zwarte kast en de games ervoor.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

FBI wil toegang tot Xbox Live!

Postby Xizor » 05 Apr 2004, 22:19:19

...het moet niet gekker worden!!!!

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\">
Amerika neemt terrorisme serieus. Een aantal jaren geleden een omstreden opmerking, maar tegenwoordig zet de wereldmacht werkelijk alles op alles om kwaadwillige terroristen tegen te werken. Zo heeft de FBI een verzoek ingediend bij de Federal Communications Commission (FCC), waarin wordt gevraagd Amerikaanse internet-providers aan te zetten tot het geschikt maken van hun netwerk voor afluisteren.

In het geval de commissie gunstig beslist over het verzoek zal dit ernstige gevolgen hebben voor internettoepassingen als MSN Messenger en Xbox Live. Applicaties als deze moeten dan een \'achterdeur\' bevatten die de FBI in staat stelt gesprekken af te luisteren.

Microsoft krijgt, als de verandering wordt doorgezet, vijftien maanden de tijd om een achterdeur in zijn Xbox Live software te bouwen. Gebeurt dit niet, dan zal het gamenetwerk illegaal worden verklaard.
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Link van het bericht: http://frontpage.fok.nl/nieuws/40151
User avatar
Xizor
Site Admin
 
Posts: 11185
Joined: 03 May 2001, 12:30:56

Postby CTX » 06 Apr 2004, 05:22:27

dan zeggen dat je toegang wilt om terroristen op te pakken, en onder tussen gezellig mech assault gaan spelen he? sneaky FBI gasten...

maar ik hoop maar niet dat dit doorgaat, ik bedoel, waar trek je de grens? een beetje privacy moet toch kunnen??
CTX
 
Posts: 317
Joined: 07 Aug 2003, 03:55:40
Location: Netherlands

Postby WithAttitude » 06 Apr 2004, 07:28:51

Zit wel wat in. Als de FBI of welke instantie dan ook voorheen geen toegang ertoe kon krijgen, konden terroristen hier wel mooi met elkaar lullen en plannen.

Maar het zal me niet verbazen als de FBI dit als smoesje gebruikt om hele andere/ minder urgente zaken .
User avatar
WithAttitude
Hasta la pasta!
 
Posts: 3849
Joined: 09 Dec 2002, 14:52:31

Postby Appie » 06 Apr 2004, 10:31:37

Hmmm wie zegt dat FBI niet allang toegang heeft tot het netwerk? (om maar te zwijgen over het netwerk van de PS2 en het \"netwerk\" van de Cube). Ik vraag me alleen af wat ze er mee willen, want iedereen is dus verdacht die bijv. een FPS speelt. In die spellen heb je het in no-time over gebouwen omsingelen, geweren, bommen plaatsen. Hoe willen ze dan de echte tactic besprekingen voor in het echte leven onderscheiden van game tactics?
User avatar
Appie
 
Posts: 4068
Joined: 06 May 2001, 16:51:52
Location: Zeist

Postby WithAttitude » 06 Apr 2004, 11:30:46

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Appie</i>
In die spellen heb je het in no-time over gebouwen omsingelen, geweren, bommen plaatsen. Hoe willen ze dan de echte tactic besprekingen voor in het echte leven onderscheiden van game tactics?
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">
Daar heb je idd. een punt

Alleen,
<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Appie</i>
het \"netwerk\" van de Cube<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

?
User avatar
WithAttitude
Hasta la pasta!
 
Posts: 3849
Joined: 09 Dec 2002, 14:52:31

Postby CTX » 06 Apr 2004, 12:30:30

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door WithAttitude</i>
<br />Zit wel wat in. Als de FBI of welke instantie dan ook voorheen geen toegang ertoe kon krijgen, konden terroristen hier wel mooi met elkaar lullen en plannen.
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

he ja, lekker een aanslagje plegen onder het genot van microsoft flightsimulator ;)
CTX
 
Posts: 317
Joined: 07 Aug 2003, 03:55:40
Location: Netherlands

Postby Appie » 06 Apr 2004, 12:59:32

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door WithAttitude</i>
<br /><blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Appie</i>

Alleen,
[quote]<i>Als eerste geplaatst door Appie</i>
het \"netwerk\" van de Cube<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

?
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">
PSO chat/mail log...
ST bewaard al die handel. Gebruiken ze onder andere voor controle als mensen melding doen van een abusive player. Melder hoeft alleen maar tiijd op te geven en locatie waar het gebeurde op de server en ze controleren het. De FBI kan hier ook prima toegang tot hebben.
User avatar
Appie
 
Posts: 4068
Joined: 06 May 2001, 16:51:52
Location: Zeist

Postby BDT » 08 Apr 2004, 08:31:52

Tis toch wel een beetje Big Brotha is watching you...

Ik heb het er niet op, maarja ze zullen Segaforum ook wel in de gaten houden. [;)]
User avatar
BDT
Biet Dok Tor
 
Posts: 16907
Joined: 02 May 2001, 19:38:46
Location: CPT

Postby sherudo » 08 Apr 2004, 10:09:56

Tja waar maak je je druk om (xizor). Gelukkig heb jij geen xbox live dus don\'t worry.

Maar dit waarschijnlijk wel dat ze al op het Ps2 netwerk zitten.
User avatar
sherudo
* Sega Guru *
 
Posts: 1462
Joined: 04 May 2001, 07:13:44
Location: * Sega Guru *

Postby Xizor » 08 Apr 2004, 10:39:43

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door sherudo</i>
<br />Tja waar maak je je druk om (xizor). Gelukkig heb jij geen xbox live dus don\'t worry.

Maar dit waarschijnlijk wel dat ze al op het Ps2 netwerk zitten.
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

sjees ik maak me nergens druk om,alleen om commentaar als dit. Ik word hier gvd als een anti-xbox fanboy afgeschilderd terwijl ik alleen maar wat post over xbox en live! voor mijn collega-forummers, en dat ik geen xbox heb doet hier totaal niet terzake...

en op welk netwerk ze zitten; wie weet zitten ze wel op het PS2-netwerk,en vooral op de SOCOM II Servers. Kunnen ze misschien nieuwe SEALS recruiten [:P]
User avatar
Xizor
Site Admin
 
Posts: 11185
Joined: 03 May 2001, 12:30:56

Postby sherudo » 08 Apr 2004, 11:09:08

Dat je anti xbox bent of niet maakt mij niets uit. Ik laat je alleen weten dat het niet zo gek is als je in je eerste post liet blijken. FBI heeft immers al toegang tot bijna alles, ook jouw PC als ze willen. Het is juist goed dat de FBI nu ook toegang moet krijgen tot MSN en xbox live.
User avatar
sherudo
* Sega Guru *
 
Posts: 1462
Joined: 04 May 2001, 07:13:44
Location: * Sega Guru *

Postby Xizor » 08 Apr 2004, 11:35:22

nou, het kwam anders verdomd anders over,imho...
User avatar
Xizor
Site Admin
 
Posts: 11185
Joined: 03 May 2001, 12:30:56

Postby BDT » 08 Apr 2004, 11:36:28

De FBI heeft toegang tot ieders aars [:P]

<font size=\"1\">(als ze zouden willen)</font id=\"size1\">
User avatar
BDT
Biet Dok Tor
 
Posts: 16907
Joined: 02 May 2001, 19:38:46
Location: CPT

Postby Mier » 08 Apr 2004, 20:15:26

check dit:FUCK THE F.B.I.!!!

hehe eens kijken hoe snel ze dit forum hebben ontdekt[}:)]
User avatar
Mier
...is dope!!
 
Posts: 128232
Joined: 17 Jul 2001, 09:11:44

Postby CTX » 08 Apr 2004, 23:23:50

dit was de laatste post die Mier ooit kon plaatsen, alvorens hij spoorloos verdween. het gerucht gaat dat de FBI hier wat mee van doen zou hebben... [:P]
CTX
 
Posts: 317
Joined: 07 Aug 2003, 03:55:40
Location: Netherlands

Next

Return to 1. Microsoft Xbox/Xbox 360/One

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 19 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group