FBI wil toegang tot Xbox Live!

Praat hier over de grote zwarte kast en de games ervoor.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Postby Psoman » 11 Apr 2004, 17:10:34

Mmmmmmm misschien word XboxLIVE wel een soort van testkamp van de FBI gaan ze kijken bij Splinter Cell hoe je het speelt als je mega goed word mag je spion worden[:p] oke joke over is natuurlijk idioot dat ze dit gaan doen alsof AlQuada dudes op XboxLIVE gaan spelen van gama gamaala Ik vliegtuig gaan vliegen in wolkenkrabber uh nee vind het echt onzin dan gaan een hoop mensen ook kappen met XboxLIVE als ze weten dat al hun gesprekken worden afgeluisterd gaan ze ook nie meer met plezier online [xx(].
User avatar
Psoman
PiSsOffman
 
Posts: 3574
Joined: 07 Apr 2002, 17:27:03
Location: Ragol

Postby Jack Wade » 11 Apr 2004, 18:13:15

Ik weet niet of je het weet hoor, maar elk telefoongesprek dat wereldwijd gevoerd wordt is traceerbaar danwel afluisterbaar. Echelon controleert dagelijks miljarden gesprekken, emails en andere shit. Dus ik weet niet of mensen ineens gaan stoppen met Live als de FBI zich ermee gaat bemoeien het lijkt me niet anders kan je nagenoeg gaan stoppen met communiceren als je dan zo gesteld bent op je privacy.
User avatar
Jack Wade
 
Posts: 1504
Joined: 09 Jan 2002, 16:26:47
Location: Leiden

Postby dende0611 » 13 Apr 2004, 12:13:01

Je kan je dan ook dit afvragen:
\"Is Live goed beveiligt\"

Ja dus, want de FBI kan er zonder Xbox nog niet op of monitoren. Dit kunnen ze dus kennelijk wel met Sony online spelletjes anders hadden ze Sony of the USA dit ook wel gevraagd hun protocol open te gooien. Kennelijk is dat protocol al open genoeg om mee te luisteren.

Wel vindt ik het zwak dat de FBI het op deze manier probeert, bedoel koop gewoon 500 xboxen neem iets van 1000 gamers in dienst die je betaald op spellekes te spelen, klaar je kan monitoren [:D].
dende0611
 
Posts: 310
Joined: 06 Jun 2003, 07:52:59
Location: Netherlands

Previous

Return to 1. Microsoft Xbox/Xbox 360/One

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 10 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group