[x-box algemeen]xbox next

Praat hier over de grote zwarte kast en de games ervoor.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

[x-box algemeen]xbox next

Postby MOEHA » 29 Mar 2004, 20:32:24

Tja, naar aanleiding van een berichtje ene tijdje geleden
http://www.tweakers.net/nieuws/30844/?highlight=xbox+geheugen
kwam er dus \"stiekem\" een beetje tussendoor dat de nieuwe xbox dus geen harddisk meer zou bevatten maar waarschijnlijk iets zoals flashgeheugen of iets dergelijks.
Dan is er natuurlijk de discussie waarom ze dit doen?
Dat het sneller is dan een harde schijf dat moge duidelijk zijn.
Zijn ze misschien bang voor wat veel linuxxen op hun xbox?

Maar het is natuurlijk ook wat kleiner dus kan de xbox misschien een net wat elegantere en kleinere vorm aannemen.

Maar, dacht ik zo, als het kleiner kan, dan is het misschien dadelijk ook portable mogelijk, want tja....ze kunnen niet achterblijven bij microsoft [;)]
Maar naar aanleiding van dit bericht
http://www.tweakers.net/nieuws/31760is mijn hoop daarop weer wat kleiner geworden.
Misschien dat jullie ook hier een mening over hebben en die wel eens willen delen.[:)][^]
MOEHA
 
Posts: 13
Joined: 03 Mar 2004, 11:04:48
Location: Netherlands

Postby Jack Wade » 29 Mar 2004, 20:38:20

http://www.segaforum.nl/topic.asp?TOPIC_ID=12106 dat topic lijkt me wel geschikt om op voort te borduren. Ikzelf ben echt nog totaal niet geïnteresseerd in de Xbox2, ik vermaak me nog steeds behoorlijk op mijn Xbox nu en ik heb niet echt behoefte om me nu al druk te gaan maken over hoe goed de Xbox2 wel niet zal zijn. Misschien dat de E3 van 2005 wat zinnigs heeft te melden over de volgende generatie.
User avatar
Jack Wade
 
Posts: 1504
Joined: 09 Jan 2002, 16:26:47
Location: Leiden

Postby MOEHA » 29 Mar 2004, 20:41:04

oew sorry[V]
dat is een foutje, ik had hem niet gezien.
Maar het is meer met een idee naar een xbox portable, omdat mij dat ook leuk zou lijken.
MOEHA
 
Posts: 13
Joined: 03 Mar 2004, 11:04:48
Location: Netherlands

Postby Jack Wade » 30 Mar 2004, 13:38:44

Xbox portable was volgens mij gecanceld hoor.
User avatar
Jack Wade
 
Posts: 1504
Joined: 09 Jan 2002, 16:26:47
Location: Leiden

Postby Hellboy » 31 Mar 2004, 17:56:01

Klopt, M$ heeft officiceel aangekondigd dat zse zich niet in het Portable gebeure storte...

SLimme zet-> PSP - Nintendo DS ;)
User avatar
Hellboy
 
Posts: 2794
Joined: 14 Apr 2002, 21:06:25
Location: Haarlem

Postby MOEHA » 31 Mar 2004, 20:15:53

Joa, dat had ik dan ook in de topicstart gezet. Maar hoe bedoel je die slimme zet, een beetje sarcasme :)
Misschien dat het wel echt een slimme zet is, dat de \"anderen\" zich wat meer richten op het portable gebeuren en MS misschien zich volledig stort op de niet draagbare console, die anders inderdaad wel wat \"draagbaarder\" gemaakt mag worden. Met het waarschijnlijk ontbreken van de harde schijf zal dat wel mogelijk moeten zijn.
MOEHA
 
Posts: 13
Joined: 03 Mar 2004, 11:04:48
Location: Netherlands

Postby WithAttitude » 01 Apr 2004, 07:35:49

Microsoft heeft het al wat moeilijker dan gedacht op console gebied.
Het is slim dat ze nog even wachten met zich te storten in de handheld markt.
Maar de volgende generatie mogen ze van mij wel wat leuks voor onderweg uitbrengen.
User avatar
WithAttitude
Hasta la pasta!
 
Posts: 3849
Joined: 09 Dec 2002, 14:52:31

Postby dende0611 » 13 Apr 2004, 12:21:25

Dat weet ik niet WithAttitude, ik bedoel ze verkopen beter dan verwacht, sterker nog de homedevision heeft al eens een mager winst behaalt (en dat terwijl ze met verlies xboxen verkopen). Ze hebben in het algemeen (als je japan ff niet meetelt) meer verkocht dan Nintendo (met Japan erbij ongeveer evenveel). Voor MS is het meer iets van :\"YES WE ZIJN BINNEN!\" aangezien er mensen slechter gestart zijn met hun eerste consoles op de markt [:D]. Bedoel vraag de gemiddelde puber eens welke consoles hij wil, het is of PS 2 of Xbox, ze hebben de markt dus wel gepenetreerd (NEE NIET DOORDENKEN [:D]).

Bedoel het ging slechter toen ze de arcades binnen wouden komen samen met Intel, nu zijn ze zowel de arcades als de home console business binnen. Bedoel wie zit er niet te wachten op Outrun 2, en straks met dat open XBL protocol speciaal voor SEGA en EA kan SEGA die Chichiro\'s ook nog eens via live linken.
dende0611
 
Posts: 310
Joined: 06 Jun 2003, 07:52:59
Location: Netherlands


Return to 1. Microsoft Xbox/Xbox 360/One

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 17 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group