X-Box Crystal Limited gehaald...

Praat hier over de grote zwarte kast en de games ervoor.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Postby Robert » 12 Apr 2004, 16:38:15

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door snkfever</i>
<br />Hey hebben jullie plaatje van hoe de Panzer dragoon Xbox eruitziet?
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">
google.nl -> plaatjes zoeken -> trefwoord: \'panzer dragoon limited xbox\' -> resultaat?

Image

Image
User avatar
Robert
 
Posts: 6267
Joined: 13 May 2001, 09:37:55
Location: Nederland

Postby hoofdletterp » 12 Apr 2004, 17:28:25

Die is toch honderd maal bruter!
hoofdletterp
 
Posts: 2519
Joined: 29 Oct 2002, 17:39:16
Location: It's thinking...

Postby dende0611 » 13 Apr 2004, 12:09:10

Ik blijf de witte versies toch het mooist vinden, hoewel die transparante ook bruut is hoor, het is net of dat ding een stuk kleiner is dan de standaard xbox. Verder komt daar ook nog eens bij dat ik het vermoeden heb dat nieuwere xboxen sowieso iets kleiner zijn, de Japanse xbox (niet alleen de controllers) was net ff een paar cm kleiner dan de EU en US version, en ik heb nog een van de eerste generaties en als ik de huidige xboxen zie lijkt het net alsof ze wat kleiner zijn.


Ik heb zo\'n vermoeden dat ze niet alleen controller hebben ingevoerd maar ook het japanse model nu gebruiken als algemeen model. Maar het kan zijn dat ik me verkijk (en met mij de mensen die ook de eerste Japanse Xbox\'en zagen). In een grote hal lijken dingen vaak kleiner. Ik zal ff naar artikellen kijken die de japanse versie reviewen misschien staat er iets over in.. anders verkijk ik me heheh [:P]

[OFFTOPIC]
CTX....

ff een puntje, MS levert echt wel goede producten in networking hoor, en xbox live is een hele goede service, probeer het gewoon eens je bent echt wel blij verast hoor.

En het is echt wel goed geregeld, alleen dat creditcard gebeuren is minder, daar moeten ze in europa echt wat aan doen, maar buiten dat is Live goed geregeld hoor, zeker Tsunami die er nu aankomt en de integratie met MSN.

Verder heb je nooit lag, ik zit onder het minimum van 128k upstream en zelfs ik kan 8 speler spellen starten zonder al te veel lag. Microsoft garandeert gewoon dat het met 128k upstream en hoger gewoon goed loopt daaronder is het niet verzekert. Wat je dan krijgt is dat alleen de persoon in kwestie te sloom draait de rest kan lekker doorspelen. Je hebt alleen één zo\'n persoon die als een grasshopper over de baan vliegt met bijvoorbeeld MotoGP [:P].
[/OFFTOPIC]
dende0611
 
Posts: 310
Joined: 06 Jun 2003, 07:52:59
Location: Netherlands

Previous

Return to 1. Microsoft Xbox/Xbox 360/One

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 12 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group