Murakumo

Praat hier over de grote zwarte kast en de games ervoor.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Murakumo

Postby jacky » 07 Mar 2004, 22:27:41

Wie kent het spel Murakumo?
Het schijnt een heel gaaaf vlieg,en schiet arcade titel te zijn.
Ik zal er even iets kort over uitleggen.
ALs speler van deze game zweef je rond met lichtgewicht robotten.Murakuno haalde al in 2002 het uiterste uit de x-box:een doorvliegbaartoekomstig japan,overal flatgebouwen met schitterrende werspiegelingen en daarbij een hoge speelsnelheid.
Misschien een leuk alternatief voor propellor arena die nooit is uitgekomen maar er is een maar.
Dit spel is alleen in japan uitgebracht,en er is geen europese versie snif altijd hetzelfde de topgames komen alleen in japan uit.
Deze game was een van de best verkochte x-box titels daar.
Ik snap niet dat ze zo\'n goed spel niet in de vs en europa uitbrengen.
Kun je een x-box om laten bouwen zodat je de import titels er ook op kan spelen?
jacky
 
Posts: 130
Joined: 30 Sep 2001, 22:30:49
Location: veluwe

Postby Robert » 07 Mar 2004, 22:38:30

deze game is geloof ik \'al\' uitgebracht in de VS. Een europese release betwijfel ik gezien het niet bepaald het game-genre is van de doorsnee gamer. Overegens is het abosuluut NIET een alternatief op propeller arena het lijkt er in de verste verte nog geen eens op!
User avatar
Robert
 
Posts: 6267
Joined: 13 May 2001, 09:37:55
Location: Nederland

Postby Dark|M » 08 Mar 2004, 09:05:58

Op http://www.gamekult.com/tout/jeux/fiche ... 14133.html staat Date de sortie : 10 Octobre 2003 - 7 Mars 2003 (USA) - 25 Juillet 2002 (Japon) ik neem aan dat die 10 oktober in Europa is... dat is dus al geweest, maar op http://www.tothegame.com staat er bij EU release N/A en ook bij EU publisher staat N/A.. Game ziet er wel wreed uit moet ik zeggen al denk ik niet dat die naar Europa komt

Maaruh je kan als je je Xbox laat ombouwen met een chip inderdaad gewoon import game spelen.
User avatar
Dark|M
 
Posts: 808
Joined: 19 Jun 2002, 19:50:42
Location: Watnou woonplaats?

Postby cyber » 27 May 2004, 10:54:01

Heb die game inderdaad een keer gespeeld bij een vriend met een omgeboude xbox.. De game was in dat geval zelf niet legaal..
Vond hte niet zo\'n geweldige game. De filmpjes waren enorm mooi, dat wel. Ingame graphics waren ook perfect, het enige nadeel was dat elke missie ongeveer maar 2 min duurde en dat het dan toch na een tijdje ging vervelen.. Ander nadeel was dat het compleet japans was en wij dus geen idee hadden wat we allemaal moesten doen :)
cyber
 
Posts: 913
Joined: 06 Aug 2001, 18:24:28
Location: Netherlands


Return to 1. Microsoft Xbox/Xbox 360/One

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 14 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group