Ninja Gaiden scoort hoog!

Praat hier over de grote zwarte kast en de games ervoor.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Postby dende0611 » 24 Apr 2004, 10:30:34

Tis waarschijnlijk niet eens alleen de schuld van MS. Duitsland is nogal Irritant met die dingen hoor. Bijvoorbeeld Castlevania Bloodlines voor de Megadrive... mocht geen enkel druppeltje bloed in zitten zelfs het woord Blood moest eruit. Dus kregen wij. Castlevania The next generation. Met water in plaats van bloed en gore zoals \"je gaat dood en je word gespiest door je eigen speer\" eruit.

Verder ben ik het absoluut met Flea eens dat het erg is dat mensen van 18/20 geen engels kunnen in europa... Bedoel dan faalt je onderwijs toch behoorlijk. Konden ze het wel verstaan of was dat ook nog eens teveel gevraagd?

PS: Met de Munt eenheid hebben ze niet erg dwarsgelegen. Ja zij wouden de baas van de bank worden, maar frankrijk (net als Duitsland) had er verder weinig op aan te merken. Engeland wel die ging de Euro gelijk vergelijken met Hitler achtige praktijken om hun aan te vallen en over te nemen. (Heeft Blair nog hehoorlijk in de Problemen gebracht omdat hij wel pro europa was).
dende0611
 
Posts: 310
Joined: 06 Jun 2003, 07:52:59
Location: Netherlands

Postby Drax » 05 May 2004, 22:01:23

Er zitten nog onthoofdingen in hets pel maar je kan zelf nu niemadn meer onthoofden.
Drax
 
Posts: 4400
Joined: 05 May 2001, 16:08:37
Location: Ede

Postby Appie » 05 May 2004, 22:40:20

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\">Ja Pal versie en kopjes hakken is er uit:( Althans, je ziet wel fmv\'s waarin er hoofden afgaan maar je kan het zelf niet meer. Dat kan de sfeer echter niet verpesten want die is geweldig (en nog steeds heel veel bloed) Het is wel een ongelooflijk goed spel hoor! Die Blade sfeer is gewledig. Alles klopter gewoon aan. Voor mij is dit het spel van het jaar! Volgende week vrijdag is overigens de release.<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">
(ja ik haal ff je Nieuwe Aanwinst reply hierheen, is hier beter op z\'n plek naar mijn idee ipv dat ik daar verder over lul [:)])
Moet je voorstellen hoe het was zonder de censuur, nog beter dus.
Voor de mensen die nu: \"???!\" gaan. Ja ik zie lol in het onthoofden van iemand (of fratsen zoals in GTA) in een spelletje, er mogen misschien veel draadjes bij me los zitten[;)], maar zal het nooit in me kop halen dit in real life te gaan doen. En als Duitsland nou eens leert te begrijpen dat gekken die het wel in real life doen sowieso al tig draadjes los heb zitten voor ze de game ooit hebben aangeraakt, hadden we nu dit gezeik niet.
User avatar
Appie
 
Posts: 4068
Joined: 06 May 2001, 16:51:52
Location: Zeist

Postby Drax » 06 May 2004, 10:28:29

Maar Appie je moet dit spel echt halen! Dit is hete erste spel welke de old school elementen uit spellen terug haalt in de grafische stijl van tegenwoordig. De moeilijkheidsgraad is lekker hoog en in de latere levels kan het zelfs frustreren (net zoals vroeger) maar zodra het level dan wel gedeelte van een level is behaald dan voel jeje ook echt lekker.
Normaal gesproken heb ik het ook nooit zo op backtracking in spellen maar bij Ninja Gaiden wil ik gewoon alles zien. Ik vind het nu zelfs leuk om dingen te verzamelen omdat er zoveel moeite voor moet worden gedaan. De bewegingen lopen ook enorm vloeiend en de ingewerkte auto aim is perfect gebalanceerd. Hmmz ik ga weer spelen:D
Drax
 
Posts: 4400
Joined: 05 May 2001, 16:08:37
Location: Ede

Postby Appie » 06 May 2004, 10:44:13

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Drax</i>
<br />Maar Appie je moet dit spel echt halen! Dit is hete erste spel welke de old school elementen uit spellen terug haalt in de grafische stijl van tegenwoordig. De moeilijkheidsgraad is lekker hoog en in de latere levels kan het zelfs frustreren (net zoals vroeger) maar zodra het level dan wel gedeelte van een level is behaald dan voel jeje ook echt lekker.
Normaal gesproken heb ik het ook nooit zo op backtracking in spellen maar bij Ninja Gaiden wil ik gewoon alles zien. Ik vind het nu zelfs leuk om dingen te verzamelen omdat er zoveel moeite voor moet worden gedaan. De bewegingen lopen ook enorm vloeiend en de ingewerkte auto aim is perfect gebalanceerd. Hmmz ik ga weer spelen:D
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">
Oh ik haal hem ook wel, alleen niet PAL [:D]
User avatar
Appie
 
Posts: 4068
Joined: 06 May 2001, 16:51:52
Location: Zeist

Postby Drax » 06 May 2004, 14:32:42

Onthoofden bij monsters kan overigesn wel... Het kan alleen niet bij ninjas/mensen. De mensen worden naarmate je verder komt ook steeds schaarser dus ik kan er wle mee leven;)
Drax
 
Posts: 4400
Joined: 05 May 2001, 16:08:37
Location: Ede

Postby Drax » 07 May 2004, 11:50:58

Vandaag is hij bij verschillende gameshops al verkrijgbaar!!! onder andere bij C-Square...
Drax
 
Posts: 4400
Joined: 05 May 2001, 16:08:37
Location: Ede

Postby dende0611 » 10 May 2004, 10:07:23

Ach ik zie ook wel wat het wordt. Misschien valt de censuur mee, misschien valt hij tegen. Als appie nu eens een review schrijft over de US Version alshij hem krijgt en iemand anders over de EU version kunnen we misschien gelijk het verschil zien [:P]
dende0611
 
Posts: 310
Joined: 06 Jun 2003, 07:52:59
Location: Netherlands

Postby Appie » 10 May 2004, 11:26:12

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door dende0611</i>
<br />Ach ik zie ook wel wat het wordt. Misschien valt de censuur mee, misschien valt hij tegen. Als appie nu eens een review schrijft over de US Version alshij hem krijgt en iemand anders over de EU version kunnen we misschien gelijk het verschil zien [:P]
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">
Hmmm als ik hem heb (en daarvoor moet ik dus eerst me Xbox laten ombouwen), probeer ik misschien wel een filmpje te maken van een onthoofding. Als ik het goed begrepen heb, is meer overtuiging niet nodig [:D]
User avatar
Appie
 
Posts: 4068
Joined: 06 May 2001, 16:51:52
Location: Zeist

Postby NiGHTS » 10 May 2004, 11:36:00

ik kan wel een filmpje maken van een onthoofding, maar zo boeiend is dat nou ook weer niet [:D]
NiGHTS
 
Posts: 1192
Joined: 14 Jan 2003, 19:28:22

Postby Dreamboy » 11 May 2004, 22:23:53

Hij is wel leuk i.d.d. oogstrelend heb hem al thuis liggen...
Ninja Gaiden van de SMS is wel andere poep.

Ik weet niet wat de game precies mist, mijn portemonnee wel
trouwens[xx(]
User avatar
Dreamboy
 
Posts: 1422
Joined: 21 Jun 2001, 09:11:29
Location: Delfzijl uh!

Postby WithAttitude » 12 May 2004, 07:15:07

Het is wel een vette game zeg, damn, vooral met die nunchaku\'s.
Ik erger me alleen soms aan de camera. En het is raar dat je niet mag onthoofden, maar ze wel uit elkaar spatten alsof ze verbrijzeld worden. Wat al raar op zich is dat dat gebeurd.
Daar komt nog bij dat het bloed nooit blijft liggen, dat is echt jammer.

Maar het blijft een meesterlijk spel uiteraard, moeilijk ook.
User avatar
WithAttitude
Hasta la pasta!
 
Posts: 3849
Joined: 09 Dec 2002, 14:52:31

Postby Zeo » 12 May 2004, 12:57:37

Jep, geweldige game, ik heb de USA(lekker koppen choppen) versie...ik ben echt onder de indruk van het spel....prachtig gewoon....de camera is een klein minpuntje, maar valt in het niets bij de constante actie van zeer hoog niveau. Ik moet wel zeggen dat de game erg moeilijk is naarmate je vodert in het spel...(positief uiteraard)
User avatar
Zeo
 
Posts: 2032
Joined: 29 Mar 2003, 11:46:32

Postby Zeo » 19 May 2004, 20:23:53

YES, eindelijk heb ik em dan uitgespeeld...wat een spel zeg!...
User avatar
Zeo
 
Posts: 2032
Joined: 29 Mar 2003, 11:46:32

Postby BDT » 20 May 2004, 08:53:39

ik vind de camera echt brak.... Gelukkig heb ik ook nog andere games om te spelen...
User avatar
BDT
Biet Dok Tor
 
Posts: 16907
Joined: 02 May 2001, 19:38:46
Location: CPT

PreviousNext

Return to 1. Microsoft Xbox/Xbox 360/One

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 15 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group