Ninja Gaiden scoort hoog!

Praat hier over de grote zwarte kast en de games ervoor.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Ninja Gaiden scoort hoog!

Postby NiGHTS » 27 Feb 2004, 09:26:04

lezen maar:

IGN 9,4
http://xbox.ign.com/articles/495/495186p1.html

Gamespot 9,4
http://www.gamespot.com/xbox/action/nin ... eview.html

over een paar dagen komt die uit in de VS [:p] en \'t wordt mijn eerste full price xbox game [:D]
NiGHTS
 
Posts: 1192
Joined: 14 Jan 2003, 19:28:22

Postby WithAttitude » 27 Feb 2004, 16:38:17

Mij intereseert deze game me dus echt geen hol.
Tis gewoon een aktie platform spel. Goed het is dan wel een heel goed uitgewerkte en mooie aktiegame maar om nou de hele dag rond te huppelen met een Ninja en allemaal monsters doormidden te hakken lijkt me persoonlijk niet zo aantrekkelijk.
We hebben nu zoveel ninja games gehad.

Wat ik bedoel te zeggen is, het zal zeker wel een toffe game worden, maar als je hiervoor nooit ninja spellen speelden, waarom zou deze dat doen veranderen ?
Beetje overhyped dus in mijn ogen.
User avatar
WithAttitude
Hasta la pasta!
 
Posts: 3849
Joined: 09 Dec 2002, 14:52:31

Postby Sen » 27 Feb 2004, 17:31:25

Sorry maar wat betekent Gaiden eigenlijk? heel wat games hebben die subtitel.
User avatar
Sen
 
Posts: 6443
Joined: 19 Dec 2001, 07:40:09
Location: Netherlands, Wormer

Postby THE DON » 27 Feb 2004, 18:05:13

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door soniccinos</i>
<br />lezen maar:

IGN 9,4
http://xbox.ign.com/articles/495/495186p1.html

Gamespot 9,4
http://www.gamespot.com/xbox/action/nin ... eview.html

over een paar dagen komt die uit in de VS [:p] en \'t wordt mijn eerste full price xbox game [:D]
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">



Dit wordt om precies te zijn me tweede full price xbox game [:)]

@Withattitude: Vette aktie zul je bedoelen [;)]
THE DON
 
Posts: 1776
Joined: 03 Sep 2001, 18:24:14
Location: in de Arcadehal

Postby NiGHTS » 27 Feb 2004, 19:57:17

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door WithAttitude</i>
<br />Mij intereseert deze game me dus echt geen hol.
Tis gewoon een aktie platform spel. Goed het is dan wel een heel goed uitgewerkte en mooie aktiegame maar om nou de hele dag rond te huppelen met een Ninja en allemaal monsters doormidden te hakken lijkt me persoonlijk niet zo aantrekkelijk.
We hebben nu zoveel ninja games gehad.

Wat ik bedoel te zeggen is, het zal zeker wel een toffe game worden, maar als je hiervoor nooit ninja spellen speelden, waarom zou deze dat doen veranderen ?
Beetje overhyped dus in mijn ogen.
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

dan ben ik benieuwd of jij naar HALO 2 uitkijkt... ik bedoel er zijn al zoveel betere FPS-s en om als een mannetje met wat geweertjes allemaal monsters neer te schieten lijkt me persoonlijk niet zo aantrekkelijk [:D] Zelfde geld voor PGR 2 en nog een hele zooi andere spellen.

Die 9,4 van IGN hecht ik na de review van DOAX zeker geen waarde meer aan, maar die 9,4 van gamespot dus wel.

Op consoles speel ik voornamelijk Japanse games, EA, Acclaim, Ubisoft etc. koop ik nooit, vandaar dat ik voor de xbox weinig spellen heb. Steel Batallion lijkt me overigs ook heel goed, dus waarschijnlijk komt m\'n 2e super full price xbox game er ook heel snel aan [:D]
NiGHTS
 
Posts: 1192
Joined: 14 Jan 2003, 19:28:22

Postby WithAttitude » 27 Feb 2004, 20:27:54

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\">

dan ben ik benieuwd of jij naar HALO 2 uitkijkt... ik bedoel er zijn al zoveel betere FPS-s en om als een mannetje met wat geweertjes allemaal monsters neer te schieten lijkt me persoonlijk niet zo aantrekkelijk [:D] Zelfde geld voor PGR 2 en nog een hele zooi andere spellen.
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Ik denk dat je me verkeerd begrepen hebt.
Want race, vecht en fps games heb ik wel altijd wat aan gevonden, en zoals ik schreef gold dat niet zo bij Ninja games.
En ik zie niet in hoe deze dat gaat veranderen.
En als ik zie hoeveel mensen er naar deze titel uitkijken vraag ik me af wat hen zo naar deze titel trekt.
Want echt niet iedereen kocht eerder ook ninja games want zo goed hebben deze nooit verkocht.

Dus wat behalve hele vette graphics heeft deze game wat alle andere ninja games in zijn soort niet hebben ?
User avatar
WithAttitude
Hasta la pasta!
 
Posts: 3849
Joined: 09 Dec 2002, 14:52:31

Postby NiGHTS » 27 Feb 2004, 20:38:03

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door WithAttitude</i>
<br /><blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\">

dan ben ik benieuwd of jij naar HALO 2 uitkijkt... ik bedoel er zijn al zoveel betere FPS-s en om als een mannetje met wat geweertjes allemaal monsters neer te schieten lijkt me persoonlijk niet zo aantrekkelijk [:D] Zelfde geld voor PGR 2 en nog een hele zooi andere spellen.
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Ik denk dat je me verkeerd begrepen hebt.
Want race, vecht en fps games heb ik wel altijd wat aan gevonden, en zoals ik schreef gold dat niet zo bij Ninja games.
En ik zie niet in hoe deze dat gaat veranderen.
En als ik zie hoeveel mensen er naar deze titel uitkijken vraag ik me af wat hen zo naar deze titel trekt.
Want echt niet iedereen kocht eerder ook ninja games want zo goed hebben deze nooit verkocht.

Dus wat behalve hele vette graphics heeft deze game wat alle andere ninja games in zijn soort niet hebben ?
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

welke Ninja games zijn er dan op dit moment, zullen wel niet zo goed zijn aangezien ze mijn aandacht niet hebben getrokken. Maar ik zal wel even de Ninja Gaiden demo proberen om te kijken of die echt zo goed is.

edit: heb de demo gespeeld en \'t speelde best goed. De graphics zijn prachtig (demo speelt in de bergen) en het bewegen loopt veel soepeler dan bij bijvoorbeeld tombraider. Het tegen wanden oplopen en andere special moves zijn makkelijk uit te voeren. Het enige vervelende is dat je ook items moet gaan zoeken, daar houd ik niet zo van.
NiGHTS
 
Posts: 1192
Joined: 14 Jan 2003, 19:28:22

Postby dende0611 » 28 Feb 2004, 13:40:18

Ach als het Camara werk maar beter is dan in Devil May Cry (daar heb ik me dood aan geergerd).

@Sen
Het originele Ninja Ryukenden (zoals hij in Japan heter (de nieuwe heet daar ook gewoon Ninja Gaiden)), betekende Ninja of the Dragonsword (kan het ook wel in het NL maar heheh engels klinkt het gewoon leuker).

Gaiden daar in tegen (heb het ff opgezocht) bestaat uit twee kanji characters. Deze betekenen Buiten en legende. Dit doelt meer op \"echte\" of \"levensechte\" verhaallijnen. Ik denk dat ze het Ninja Gaiden noemen omdat het verhaal en de cutscenes in de eerste 3 NES games echt fantastisch waaren en je er helemaal in betrokken.
dende0611
 
Posts: 310
Joined: 06 Jun 2003, 07:52:59
Location: Netherlands

Postby Carnage » 02 Mar 2004, 05:30:56

Eindelijk eens een fatsoenlijk Ninja spel deze generatie...
Carnage
 
Posts: 1232
Joined: 10 Jun 2001, 04:25:15
Location: Third Earth

Postby NiGHTS » 02 Mar 2004, 09:19:24

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door dende0611</i>
<br />Ach als het Camara werk maar beter is dan in Devil May Cry (daar heb ik me dood aan geergerd).

<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

ik kan je vast verklappen dat de camera 1 van de zwakste punten van het spel is, die is best slecht
NiGHTS
 
Posts: 1192
Joined: 14 Jan 2003, 19:28:22

Postby dende0611 » 02 Mar 2004, 10:51:55

@Soniccinos
Nou Muziek kon ook wel wat beter. Bedoel soms begint het gigantisch goed en gaan ze daarna over naar een soort van Firestarter. Maar het kan natuurlijk ook zijn dat ik meer van de oude Castlevania Generatie ben hehehehe.
dende0611
 
Posts: 310
Joined: 06 Jun 2003, 07:52:59
Location: Netherlands

Postby flea » 02 Mar 2004, 11:01:20

Gaming-Age : C-

kweetnie of ik deze game gaat kopen, als et zo herhalend als ik weet nie wat is dan is het snel gedaan... mooie grfx zijn niet alles
User avatar
flea
Vlooienbunker
 
Posts: 997
Joined: 13 Jun 2001, 21:39:45
Location: Netherlands

Postby WithAttitude » 02 Mar 2004, 12:30:08

Ik heb net het laatste filmpje gezien van Ninja gaiden en hell jeah ik ben enthousiast over deze game.
Tering wat ziet dat er vet uit zeg, en die moves en alles. Whooooaah die moet ik echt hebben.

Oke, nu begrijp ik de hele hype, tis helemaal waar.
User avatar
WithAttitude
Hasta la pasta!
 
Posts: 3849
Joined: 09 Dec 2002, 14:52:31

Postby dende0611 » 02 Mar 2004, 13:10:02

@flea.

De Demo schijnt nogal herhalend te zijn omdat de vijanden steeds terugkwamen in zo\'n kamer. Maar misschien was dat alleen om de Demo interesant te maken.
dende0611
 
Posts: 310
Joined: 06 Jun 2003, 07:52:59
Location: Netherlands

Postby NiGHTS » 02 Mar 2004, 20:07:26

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door dende0611</i>
<br />@flea.

De Demo schijnt nogal herhalend te zijn omdat de vijanden steeds terugkwamen in zo\'n kamer. Maar misschien was dat alleen om de Demo interesant te maken.
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

ja hopelijk is dat in \'t echte spel niet zo, anders wordt \'t echt vervelend
NiGHTS
 
Posts: 1192
Joined: 14 Jan 2003, 19:28:22

Next

Return to 1. Microsoft Xbox/Xbox 360/One

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 27 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group