prince of persia sand of time 39 euro

Praat hier over de grote zwarte kast en de games ervoor.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Postby dende0611 » 28 Feb 2004, 13:45:47

Ik ben het met SEN eens. Je kiest ervoor om een spel/hardware gelijk bij de launch date te kopen. Je weet dat je dan het risico loopt dat het later gelijk goedkoper wordt. Dat was met de eerste video recorders ook zo (die waren ook echt SUPER prijzig). Nog geen half jaar later waren die ook de helft in prijs verlaagd namelijk.

Die afweging maak je [:D].
dende0611
 
Posts: 310
Joined: 06 Jun 2003, 07:52:59
Location: Netherlands

Postby Mhajonides » 08 Mar 2004, 17:20:45

wel heel vet toch juist dat die prijzen lager zijn. Stel je koopt hem volle mik en 2 maanden later is hij goedkoper dan voel je je inderdaad niet gelukkig. Maar aan de andere kant koopt dan misschien een vriend die zat te twijfelen hem wel en kan je met hem erover praten en speculeren over evt vervolgen. Bijvoorbeeld stel je hebt bij XIII geen xblive vrienden maar je haalt een vriend over om hem nu hij toch voor de helft is wel te kopen dan krijgt de game toch weer een nieuwe dimensie.
Mhajonides
 
Posts: 1992
Joined: 19 Sep 2001, 15:50:00
Location: Netherlands

Postby BDT » 09 Mar 2004, 08:31:22

BTW, PoP en BG&E zijn vanaf release op de Xbox al cheap. Dus nooit genaait [:)]
User avatar
BDT
Biet Dok Tor
 
Posts: 16907
Joined: 02 May 2001, 19:38:46
Location: CPT

Postby imbert » 21 Jun 2004, 11:30:19

BTW dat je economie op de UVA studeert zegt mij geen kont. En ook de heer Appie studeert economie. Lult ie ook niet over zodane dat hij eerder gelijk heeft[:D]

Dit is mijn standpunt: Ik voel me bij onverwachte,drastische prijsdalingen genaaid[niet met een T[:D]], echter vind ik ze wel horen bij de kapitalistische samenleving. Of ik het ermee eens ben,is een andere zaak.

Behalve deze kutdiscussie,[:D]die zo te zien nergens naar leid,kan iemand ook wat details geven over hoe het spel speelt,eruit ziet, etc
imbert
 
Posts: 667
Joined: 02 Sep 2002, 16:59:24

Postby Panzer » 21 Jun 2004, 15:08:43

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door dende0611</i>
<br />Ik ben het met SEN eens. Je kiest ervoor om een spel/hardware gelijk bij de launch date te kopen. Je weet dat je dan het risico loopt dat het later gelijk goedkoper wordt. Dat was met de eerste video recorders ook zo (die waren ook echt SUPER prijzig). Nog geen half jaar later waren die ook de helft in prijs verlaagd namelijk.

Die afweging maak je [:D].
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Dit is gewoon niet waar, als jij een spel koopt in Juni en je betaalt er 60 euro voor, dan is het redelijk om te verwachten dat het spel in December afgeprijst is naar ongeveer de helft ofzo, das logisch, wat niet logisch is is dat het spel in augustus al voor de helft in de winkel ligt!!!

Je betaalt 60 euro omdat je niet een half jaar wil wachten, als je maar 2 maanden hoeft te wachten ben je sneller geneigd het spel nog niet te kopen, het blijft gewoon een naaistreek van Ubisoft om zo snel al zo veel van de prijs af te doen!!!!
User avatar
Panzer
 
Posts: 2075
Joined: 30 Nov 2002, 00:20:50

Previous

Return to 1. Microsoft Xbox/Xbox 360/One

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 13 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group