DOA 4 - Judgement Day

Praat hier over de grote zwarte kast en de games ervoor.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

DOA 4 - Judgement Day

Postby ricepuppet » 27 May 2006, 18:35:51

Image Image

Ik weet dat er ik straks weer een hoop gezeik krijg met fanboys, maar wat als een huis staat is dat ik alle series compleet ken, en heb gespeeld. Wat ik wil zeggen is dit.

Ik heb nu DOA 4 in bezit. Ik erger me echt kapot aan deze serie. Waarom? Lees...

Ik ken de serie al vanaf deel 1, en sinds dit deel zit de game vol met eigenaardigheden. Opvallend is het combatsysteem dat zich enorm baseert op geluk, i.p.v. vaardigheden van de speler. Hoe onmogelijk het is dat een karakter die op de grond geslagen is, direct opstaat en door begin te vechten. Hoe onmogelijk het is om een uithoudingsvermogen te hebben als de vechters in de game.

Tuurlijk, het is meer een fantasie vechtspel - ook al zullen sommige het daar niet mee eens zijn - en kunnen er dingen inzitten die onrealistisch ogen. Maar Team Ninja gaat er vanuit dat dit de game moet zijn die andere vechtspellen overbodig maakt. Na-uh. In mijn ogen is dit de meest onrealistische en oneerlijke vechtgame die er bestaat. In deel 3 begon dat ernstig vorm te krijgen; button bashers kwamen verder dan degene die zich helemaal suf hadden lopen oefenen. Zelfs mijn kleine neefje van toendertijd 4 jaar, sloeg me helemaal in mekaar met DOA.

En ik had voor niks geoefend. Ook de eindbaas in deel 3 was intens irritant; dichterbij komen zat er amper in, en met veel verliezen sloeg je hem eindelijk KO. Erger is nog het feit dat als je eenmaal in een combo van klappen zit, je geen kant meer op kunt. Verdedigen? Vergeet het maar. Klappen achter mekaar zul je ontvangen. Opstaan? Ook dat kan je vergeten. Je krijgt geen moment de kans om op te staan.

De stoten en trappen zijn het 'net niet' gevoel. Je slaat en trapt wel, maar het komt niet hard aan. Alsof je een paar centimeter verwijderd van je tegenstander een klap uitdeelt, en deze net doet alsof hij geraakt is. Reden voor dit topic? Frustratie die ik beleef aan deel 4!

Zoals we weten maken graphics niet een game. Het gaat om gameplay. Laat het nou net zijn, dat DOA 4 gewoon een matige gameplay heeft. Maar wacht, niet meteen het fanboy vuur aanwakkeren; er is een reden voor. Bovengenoemde ergernissen komen er ook in voor. Maar dan 30 x erger. Zelfs de meest trusted fanboy moet toegeven dat ook hij / zij zich eraan ergert af en toe.

Kan je nagaan voor iemand die net de game gaat spelen, hoe erg het voor die persoon moet zijn. In deel 4 krijg je geen moment kans om te verdedigen, laat staan terugslaan als je in een combo verwikkeld zit. Zo gaat het ook niet in het echt; alsof je geen moment besef hebt van wat er gebeurt! Grootste ergernis is de eindbaas. Hier moeten de Japanners helemaal om gelachen hebben. ´O o o, wat zal het leuk zijn om die Westerlingen tot aan de afgrond gefrustreerd te zien!´ En gelijk hebben ze.

De eindbaas geeft je amper mogelijkheid om iets terug te doen. Dichtbij komen heeft geen nut; ze 'zapt' telkens weg om achter je te verschijnen en je beet te pakken. Schoppen en trappen mogen geen enkele keer hun doel missen; doen ze dat wel, dan ben je de lul, en krijg je zo een combo in je nek van 8 - 10 stuks en zie je je levensbalk voor 60% inkrimpen. Met 1 combo! Extreme ergernis! En net als je denkt haar te verslaan (zij heeft dan 15% over, jij 80%) haalt ze alles uit de kast om je nog snel even af te maken met een leuke move.

Leuk hoor, dat ding dat moeilijkheidsgraad heet, maar als ik jou helemaal de tyfus sla, moet je verontwaardigd zijn, uitgeput; en dan niet met je laatste restje levens in een keer helemaal los gaan als je de hele tijd ingemaakt werd. Het is geen Best of the Best over here. Ik heb vandaag 50 min. besteed met Jan - Lee aan de eindbaas. Er zijn momenten geweest dat ik de joystick gewoon even heb neergelegd om te kalmeren. Ik zou en moest die shit gewoon halen. Uiteindelijk heb ik het ook gehaald; door te button bashen ja. Ik zag geen andere uitweg. Ik? Button Bashen? Hoe suf kan ik geworden zijn? Maar ik moest. Ik wilde Achievements halen..

Enter, Tekken. De vergelijking is voor de hand; beide kwamen uit op de PS1 en waren directe concurrenten van mekaar. Met liefde omarmde ik deze serie. Dat heeft met verschillende dingen te maken. De serie doet waar het goed in is; niet zozeer graphics gewijs, maar komt met een uitgebreid en vooral, eerlijk combat systeem. Waar mensen klagen over dat de game te traag is; dat klopt. De game is trager dan DOA. Dat komt omdat het realistischer is. Als iemand daar klappen krijgt, krijgt deze ook de kans om zich te verdedigen, te herstellen, maar ook om even op de grond te liggen om uit te rusten. Daarom, is de game trager. In Tekken kan je je ook daadwerkelijk verdedigen tegen een oneindig stroom combo's zonder in te lucht te hangen en ze op te vangen, als in DOA.

Tekken maakt ook gebruik van realistische vechtstijlen die rauw overkomen. DOA heeft ze ook, maar maakt ze kinderlijk, bijna comic. Vermakelijkste aan Tekken zijn de lange gevechten waar je moet nadenken over je moves; een round kan zo 5 minuten duren, of 1 minuut, afhankelijk van de ervarenheid van de spelers. In DOA duurt een match nog geen 30 sec. omdat er - in mijn ogen - vrij weinig techniek voor nodig is en geen balans in de levensbalk. Voor de rest heeft Tekken ook datgenen wat een vechtspel nodig heeft; het rauwe van klappen geven. Zie bovenstaande plaatjes; degene die Tekken spelen weten waar over ik praat. Als je een klap uitdeelt, dan voel je het geweld en de vernedering.

Ik wil er verder geen woorden aan vuil maken. Hoe ernstig mensen het me oneens kunnen zijn met bovenstaand verhaal; geef toe, er zit een kern van waarheid in. Ook voor de grootste fanboy van DOA.
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Postby blackdragon » 27 May 2006, 19:31:00

Hoewel ik DOA graag speel kan ik me zeker wel vinden in hoe jij het zegt. De gevechten duren over het algemeen te kort, en soms is het onmogelijk om een beetje normaal te verdedigen. Button basher wil ik het nou weer niet bestempelen, want na veel oefenen ben je echt wel wat beter dan een button basher. Alhoewel je gewoon moet toegeven dat je niet echt heel erg goed kan worden. Teminste iemand die het spel elke dag 3 uur speelt en iemand die het spel 3 uren per week speelt zou in verhouding evenveel kans maken om te winnen.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby sherudo » 27 May 2006, 19:31:42

Nee helemaal niet mee eens, echt helemaal niet. Laat ik voorop stellen ik heb zowel Tekken als DoA heel veel gespeeld (de meeste delen) en ook heeel veel virtua fighter.

Voor mij komt Virtua Fighter op 1 gevolgd door DoA (dankzij deel 4) en daarna komt Tekken voor mij(ik zal het even uitleggen waarom). DoA4 de gameplay gaat ontzettend diep, het begint eindelijk enigzins in de buurt te komen van de meest strategische vechtserie ooit, Virtua Fighter.

Ik kan uit je post opmaken dat je niet echt heel goed bent in DoA4, want kom op verliezen van iemand die 4 is :lol: Met button bashen kom je echt helemaal nergens, ja je kan met button bashen winnen op goed geluk. Maar als je tegen een goede oponent een beetje op de knoppen gaat lopen rammen dan wordt je gewoon doodleuk geparreld of gecounterd. In Doa4 is verdedigen en counteren echt een kunst geworden. En na een paar potjes spelen heb je dit ook echt nog lang niet gemasterd. Dit vergt gewoon heel veel oefening en training ala VF.

Daarnaast erger ik mij totaal niet aan de "lucht" gevechten in DoA. Als ik iemand de lucht in trap heb je nu de mogelijkheid om daar nog even verder door te gaan. Of gebruik te maken van een muur om daar tegen aan te jumpen en aan tevallen. Voor mij maakt het het vechten nog intenser. Smaken verschillen

Over je punt dat tekken realistischer is ben ik het ook niet eens. Je hebt dus het gevoel dat de klappen en trappen niet zo lekker landen als in tekken? Dat heb ik dus net even andersom.. Bij tekken vindt ik het jammer dat er licht effecten achter elke stoot en trap zitten met kleurtjes enz. Waardoor het voor mij minder realistisch overkomt. DoA4 heb ik juist meer het gevoel alsof ik iemand echt lekker trap of een stoot geef. En over verder realisme gesproken.. kom op tijgers/panda's/kangaroo's ?? en andere gimmicks? VF is pas echt realistisch! gevolgd door DoA. :lol:
Image


Perfectie heeft een naam.....SEGA
User avatar
sherudo
* Sega Guru *
 
Posts: 1462
Joined: 04 May 2001, 07:13:44
Location: * Sega Guru *

Postby WithAttitude » 27 May 2006, 20:03:55

Ik heb dezelfde kritiek als TS maar ik heb me laten vertellen dat als je goed in de game bent dat het dan wel degelijk een goede game is.
Ik ben dat dus niet, en bash my way through it. En het lijkt erop dat jij dat ook doet.

Het is gewoon vreselijk moeilijke game om door te krijgen.

Soul Calibur vind ik een veel grotere button basher trouwens maar daar hoor je nooit iemand over.
User avatar
WithAttitude
Hasta la pasta!
 
Posts: 3849
Joined: 09 Dec 2002, 14:52:31

Postby ricepuppet » 28 May 2006, 07:18:16

sherudo wrote:Nee helemaal niet mee eens, echt helemaal niet. Laat ik voorop stellen ik heb zowel Tekken als DoA heel veel gespeeld (de meeste delen) en ook heeel veel virtua fighter.

Voor mij komt Virtua Fighter op 1 gevolgd door DoA (dankzij deel 4) en daarna komt Tekken voor mij(ik zal het even uitleggen waarom). DoA4 de gameplay gaat ontzettend diep, het begint eindelijk enigzins in de buurt te komen van de meest strategische vechtserie ooit, Virtua Fighter.

Ik kan uit je post opmaken dat je niet echt heel goed bent in DoA4, want kom op verliezen van iemand die 4 is :lol: Met button bashen kom je echt helemaal nergens, ja je kan met button bashen winnen op goed geluk. Maar als je tegen een goede oponent een beetje op de knoppen gaat lopen rammen dan wordt je gewoon doodleuk geparreld of gecounterd. In Doa4 is verdedigen en counteren echt een kunst geworden. En na een paar potjes spelen heb je dit ook echt nog lang niet gemasterd. Dit vergt gewoon heel veel oefening en training ala VF.

Daarnaast erger ik mij totaal niet aan de "lucht" gevechten in DoA. Als ik iemand de lucht in trap heb je nu de mogelijkheid om daar nog even verder door te gaan. Of gebruik te maken van een muur om daar tegen aan te jumpen en aan tevallen. Voor mij maakt het het vechten nog intenser. Smaken verschillen

Over je punt dat tekken realistischer is ben ik het ook niet eens. Je hebt dus het gevoel dat de klappen en trappen niet zo lekker landen als in tekken? Dat heb ik dus net even andersom.. Bij tekken vindt ik het jammer dat er licht effecten achter elke stoot en trap zitten met kleurtjes enz. Waardoor het voor mij minder realistisch overkomt. DoA4 heb ik juist meer het gevoel alsof ik iemand echt lekker trap of een stoot geef. En over verder realisme gesproken.. kom op tijgers/panda's/kangaroo's ?? en andere gimmicks? VF is pas echt realistisch! gevolgd door DoA. :lol:


Verliezen van een 4 jarige is dan ook met geluk. Zeg niet dat hij altijd wint :)

En als ik heel slecht zou zijn, had ik de game niet volledig uitgespeeld. Heb alle Achievements behaald. Als je in de lucht wordt aangevallen is dat heel erg irritant; je kan geen reet doen, en je moet maar wachten tot de combo is afgelopen. Wellicht leuk voor jou - omdat je zo wint - maar oneerlijk voor de tegenstander. Deze zit maar te wachten tot de combo afgelopen is.

Enorm saai i.m.o.

De licht effecten zitten er expres in (Tekken), om de klap intenser te maken. Niet iedereen vind dat 'mooi' maar ik vind het prachtig om te zien, hoe harder de klap, hoe groter het lichteffect. Je ziet amper dat er gestoot wordt in DOA! Of je moet arendsogen hebben; 95% van de klappen zijn airborne, je hoort alleen het geluid, net een goedkope Chinese film.

Dat over die dieren in Tekken ben ik het ook niet mee eens. Word eens tijd dat ze dat eet vlees eruit flikkeren, je hebt er geen reet aan. Over Virtua Fighter kan ik niet spreken; de laatste keer dat ik die serie heb gespeeld was ik 17 en nog schoolgaand. Oldskool dus.
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Postby Markam » 28 May 2006, 08:08:50

WithAttitude wrote:

Soul Calibur vind ik een veel grotere button basher trouwens maar daar hoor je nooit iemand over.


wilde net zeggen dat jullie dan gewoon SC moeten gaan spelen. IMHO de beste fighter. DOA en Tekken vind ik te traag
Image
mrtweak wrote:fan zijn van bon jovi is als neuken met je zus: het mag wel, maar je moet het niet aan anderen vertellen
Los Destructo Boys
User avatar
Markam
Super Segaforum user
 
Posts: 2880
Joined: 14 Nov 2003, 17:55:58
Location: Haarlem

Postby ricepuppet » 28 May 2006, 08:18:04

Soul Caliber is voor mij passe. Vooral deel 2 was voor mij een grote teleurstelling. Deel 1 op de DC was meesterlijk; ik weet niet, of de een of andere manier hebben ze deel 2 helemaal vernaggeld.
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Postby Loempiavreter » 28 May 2006, 10:13:35

Ik dacht ook dat Doa een erge button basher was, maar ik heb toch ongelijk:

i think why many people don't like doa is because it mainly focusses on the mixup. you can tell especially by doa2u's (and now doa4's) 4 point counter system: highs, mid punch, mid kick, lows. with strings that have multiple enders, being hit by a string usually means guessing what ender of the string they are going to do. at higher level play you may be able to counterhold the 2nd or third hit in a string already (because this hit is the same in all variables) but the other player could postpone his move looking for a hold, if it does come you can grap the players hold for a 150% damage hold. timing is very important in doa, not so much the execution. (as a fantastic example the multi-throw escape, you must press "throw" at the right time to escape, the thrower can make this throwescape window as small as possible by timing each throw-part input right at the beginning of the input window for it, so having a bad multi-thrower gives you 10 frames to escape, a good multithrower gives you 1, maybe 2 frames (these are not factual frames, it's an example)).

doa2u is the same as doa2 was, it'a very old game, there are no real forms of setups so the game is played very randomly.

doa3 had this a lot less because that there where a lot of moves that used the space around people more and with the new wallgame in doa3.
next to that doa3 has a 3 point counter hold system that combines the mid punches and mid kicks together, because of that people couldn't randomly spam strings because nearly every string in the game had mid moves in then. doa3 is very defensive, sidestepping, looking for an opening and using the enviroment to inflict major damage. doa3 also has many guardbreaks, frame advantage moves and auto-sidestep moves that are used to open up the opponants defense.

doa4 is very much based on doa3, it has the same sidestepping feature and wallgame (although doa4 has some new stuff like bounce-back off walls). i heard that many of the last hits in strings will guardbreak, so i think one of the first things that is needed to play doa4 well is to be able to get out of these strings safely.


Blijkbaar zeggen de pro's toch anders, mjah ik speel het maar af en toe, Doa 4 heeft nog steeds last van balansproblemen, maar het is eigelijk net zo erg als de meeste 3d fighters (op Virtua Fighter 4 Final Tuned na natuurlijk :P)

Tekken dat spel is pas slecht... een echte basher, dat kun je wel nagaan als Tekken Tag Tournament het meest gebalanceerde spel is uit de serie is (en de meest gespeelde in toernooien).

Je zegt dat je DOA erg onrealistisch vind, en dan vind je Tekken eengoede fighter? Erg raar...

Wil je Realisme speel dan Virtua Fighter, het is niet alleen het meest realistische fighter (no Bullshido hier, alleen echte martial arts) die er is maar ook de fighter met het uitgebreidste en gebalanceerdste vechtssysteem ooit. Het vergt maanden misschien zelfs jarenlange trainingen voordat je een character heb gemeesterd. Het spel is ook echt bedoeld voor Versus games dus als je fighters alleen in je 1tje speelt is VF niks voor jou (singleplayer, bah wat moet je er mee).
Image
User avatar
Loempiavreter
Bamihapper in spé
 
Posts: 3140
Joined: 21 Apr 2003, 17:15:13

Postby F-zero » 29 May 2006, 13:27:34

Toen ik afgelopen weekend DoA4 in single player speelde ergerde me ik dood aan de AI. Deze AI doet perfecte juggles, ground en wall atacks dat je eigenlijk van geluk mag spreken dat je nog mag opstaan. Met name Alpha is gewoon cheap maar ik versla haar steeds sneller; kick button mashen en charge attacks gebruiken. Met oa Zack en Brad (steeds ground combo's doen, ze blocked dat nooit) verloor ik niet van haar. Ik heb toch nog redelijk makkelijk Helena en Spartan Unlocked, en heb nu 8 achievements, en moet Tengu nog unlocken.

Ik begrijp precies je frustratie, de term "ongebalanceerd kutspel" kwam ook in mij op. Bij ieder gevecht zit de CPU op je lip en de CPU komt er door zijn cheapo AI ook mee weg door steeds perfect te combo'en en punch moves te gebruiken terwijl jij een kick reversal doet en vice versa. Dit is dan nog de Normal mode, ik heb hard en very hard nog niet eens getest!

Maar,

Toen ging ik er eens echt voor zitten op Live.

En DoA4 op Live is gewoon een heel leuke game. Ik heb nu 6 wins en 7 losses (dat komt mede omdat ik eerder al zonder ook maar 1x gespeeld te hebben al op Live ging en dus werd gespanked) maar heb nu een beetje mijn draai gevonden. Het is wennen aan de toch ietwat tragere gameplay dan offline en de menselijke tegenstand.

DoA op Live is echt een heel andere ervaring, mensen zijn niet zo irritant als de AI en stellen vaker zwakke plekken bloot (een gastje deed heel veel zo'n torpedo dive met Hayabusa, na een tijdje dus anticiperen , blocken en low combo of grab. Een andere gozer gebruikte Brad met zijn liggende attacks en ik had er eerst geen antwoord op maar lang leve de ground Grabs, zo wist ik hem uit zijn spel te brengen en te verslaan :D

Mashen doe ik online ZEKER NIET (zo verloor ik juist gruwelijk), maar ik houd afstand en block veel en af te toe waag ik een reversal en dan komt toch die mindgame, evenals de fun, om de hoek kijken.
F-zero
 
Posts: 1609
Joined: 30 Apr 2004, 21:15:29
Location: Netherlands

Postby Loempiavreter » 04 Jun 2006, 11:29:00

F-zero wrote:Toen ik afgelopen weekend DoA4 in single player speelde ergerde me ik dood aan de AI. Deze AI doet perfecte juggles, ground en wall atacks dat je eigenlijk van geluk mag spreken dat je nog mag opstaan. Met name Alpha is gewoon cheap maar ik versla haar steeds sneller; kick button mashen en charge attacks gebruiken. Met oa Zack en Brad (steeds ground combo's doen, ze blocked dat nooit) verloor ik niet van haar. Ik heb toch nog redelijk makkelijk Helena en Spartan Unlocked, en heb nu 8 achievements, en moet Tengu nog unlocken.

Ik begrijp precies je frustratie, de term "ongebalanceerd kutspel" kwam ook in mij op. Bij ieder gevecht zit de CPU op je lip en de CPU komt er door zijn cheapo AI ook mee weg door steeds perfect te combo'en en punch moves te gebruiken terwijl jij een kick reversal doet en vice versa. Dit is dan nog de Normal mode, ik heb hard en very hard nog niet eens getest!

Maar,

Toen ging ik er eens echt voor zitten op Live.

En DoA4 op Live is gewoon een heel leuke game. Ik heb nu 6 wins en 7 losses (dat komt mede omdat ik eerder al zonder ook maar 1x gespeeld te hebben al op Live ging en dus werd gespanked) maar heb nu een beetje mijn draai gevonden. Het is wennen aan de toch ietwat tragere gameplay dan offline en de menselijke tegenstand.

DoA op Live is echt een heel andere ervaring, mensen zijn niet zo irritant als de AI en stellen vaker zwakke plekken bloot (een gastje deed heel veel zo'n torpedo dive met Hayabusa, na een tijdje dus anticiperen , blocken en low combo of grab. Een andere gozer gebruikte Brad met zijn liggende attacks en ik had er eerst geen antwoord op maar lang leve de ground Grabs, zo wist ik hem uit zijn spel te brengen en te verslaan :D

Mashen doe ik online ZEKER NIET (zo verloor ik juist gruwelijk), maar ik houd afstand en block veel en af te toe waag ik een reversal en dan komt toch die mindgame, evenals de fun, om de hoek kijken.


Live is natuurlijk nog niet 100% ervaring van een versusgame (ivm met lag tactics wat het spel wat anders maakt). Zoek gewoon een paar lui die dit wel vaker spelen en laat ze gewoon overkomen of jij komt naar hun voor een potje.
Image
User avatar
Loempiavreter
Bamihapper in spé
 
Posts: 3140
Joined: 21 Apr 2003, 17:15:13

Postby F-zero » 04 Jun 2006, 12:11:42

Ik heb nog geen 2 joypads, vs mode nog helemaal niet gespeeld ;)

Ik ken wel mensen met een 360 maar die hebben DoA volgens mij niet eens...

Maar de lag valt alles mee (als je gewoon met een NL host speelt). De timing is best direct. De game is nou ook niet zo diep als VF dat ie onmogelijk online te spelen is.
F-zero
 
Posts: 1609
Joined: 30 Apr 2004, 21:15:29
Location: Netherlands

Postby ManoRevolver » 04 Jun 2006, 12:38:28

Tekken heeft geen lekkere wijven.
:lol:
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Postby ricepuppet » 04 Jun 2006, 13:49:17

ManoRevolver wrote:Tekken heeft geen lekkere wijven.
:lol:


Jawel, zat.

En wat lag betreft; dat ligt ook aan je verbinding. Ik heb er geen problemen mee gehad. M'n vriendin zit op dit moment GRAW te spelen met 16 man, ook zonder probleem.
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Postby WithAttitude » 04 Jun 2006, 14:23:53

ricepuppet wrote:
ManoRevolver wrote:Tekken heeft geen lekkere wijven.
:lol:


Jawel, zat.

En wat lag betreft; dat ligt ook aan je verbinding. Ik heb er geen problemen mee gehad. M'n vriendin zit op dit moment GRAW te spelen met 16 man, ook zonder probleem.
Vechtspellen zijn wel wat gevoeliger voor het kleinste beetje lag dat er is.
Niet voor niets zullen we geen online VF krijgen.
User avatar
WithAttitude
Hasta la pasta!
 
Posts: 3849
Joined: 09 Dec 2002, 14:52:31

Postby Loempiavreter » 04 Jun 2006, 20:47:18

WithAttitude wrote:
ricepuppet wrote:
ManoRevolver wrote:Tekken heeft geen lekkere wijven.
:lol:


Jawel, zat.

En wat lag betreft; dat ligt ook aan je verbinding. Ik heb er geen problemen mee gehad. M'n vriendin zit op dit moment GRAW te spelen met 16 man, ook zonder probleem.
Vechtspellen zijn wel wat gevoeliger voor het kleinste beetje lag dat er is.
Niet voor niets zullen we geen online VF krijgen.


Yups, Online verandert de Tier lijst helemaal van Doa 4. Ook al merk je geen lag, lag tactics kunnen gebruikt worden waardoor het gewoon een hele andere game word.
Image
User avatar
Loempiavreter
Bamihapper in spé
 
Posts: 3140
Joined: 21 Apr 2003, 17:15:13

Next

Return to 1. Microsoft Xbox/Xbox 360/One

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 9 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group