Segamarkt tendens: geen vraagprijs

De site waar alles mee begon. SErviceGAmes leeft en jullie kunnen hier je reactie op de site geven. Kritiek of lofzang, je bent altijd welkom.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Postby Ms. NES » 05 Jan 2007, 06:25:48

Het zal voor de meesten wel duidelijk zijn dat mijn ergernis omtrent vraagprijs een uiting is van mijn onvrede met dit forum.
De meest directe interactie met leden heb je op Segamarkt en aan de posts kun je (vind ik) zien wat voor vlees je in de kuip hebt. En zoals ik al aangaf, is de sfeer verandert. Iets dat ik erg jammer vind.
Daar laat ik het maar bij... thanx voor jullie input. :) :)
Hell is other people...
User avatar
Ms. NES
 
Posts: 5488
Joined: 31 Aug 2001, 07:02:32
Location: Pleasant SCREAMS!

Postby blackdragon » 05 Jan 2007, 09:41:11

Ms. NES wrote:Het zal voor de meesten wel duidelijk zijn dat mijn ergernis omtrent vraagprijs een uiting is van mijn onvrede met dit forum.
De meest directe interactie met leden heb je op Segamarkt en aan de posts kun je (vind ik) zien wat voor vlees je in de kuip hebt. En zoals ik al aangaf, is de sfeer verandert. Iets dat ik erg jammer vind.
Daar laat ik het maar bij... thanx voor jullie input. :) :)


Ik vind dat je dat toch los vanelkaar moet zien, als je ontvrede bent met het forum hoe dat op dit moment of langere tijd gaat heeft dat natuurlijk niks met een vraagprijs te maken voor aangeboden items.

Maar goed zoals ik het begrijp zou jij graag willen dat iedereen een richtprijs erbij zou zetten.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby Ophyr » 05 Jan 2007, 12:19:51

Tja een richtprijs lijkt me wel redelijk eigenlijk, je verkoopt namelijk iets en wil daar een bedrag voor terug enzo ?

Als anderen vinden dat die richtprijs te hoog ligt kunnen ze i.p.v. daarover te gaan zeuren toch gewoon een tegenbod geven ? Zoieso vind ik 't altijd maar jammer als mensen reacties geven als 'te duur' wanneer ze verder niet eens interesse hebben in 't artikel :P

Ook is 't wel handig voor mensen die niet weten wat iets zou moeten kosten, de verkoper weet dit over 't algemeen wel namelijk 8)

$0,02
User avatar
Ophyr
Flash-master
 
Posts: 1357
Joined: 19 Feb 2006, 16:06:53
Location: Heel

Postby blackdragon » 05 Jan 2007, 12:25:31

Ophyr wrote:Tja een richtprijs lijkt me wel redelijk eigenlijk, je verkoopt namelijk iets en wil daar een bedrag voor terug enzo ?

Als anderen vinden dat die richtprijs te hoog ligt kunnen ze i.p.v. daarover te gaan zeuren toch gewoon een tegenbod geven ? Zoieso vind ik 't altijd maar jammer als mensen reacties geven als 'te duur' wanneer ze verder niet eens interesse hebben in 't artikel :P

Ook is 't wel handig voor mensen die niet weten wat iets zou moeten kosten, de verkoper weet dit over 't algemeen wel namelijk 8)

$0,02


Precies sommige gaan meteen zeuren over de prijs, dat zou dan niet meer moeten. Vooral niet als ze niet eens intresse hebben, hebben ze wel intresse kan je er altijd over onderhandelen.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby Giel » 05 Jan 2007, 12:42:18

Maak je een vraagprijs toch gewoon verplicht? Doen zoveel Amerikaanse fora... Einde gezeik.
Segaforum's official Safari slut!
User avatar
Giel
 
Posts: 697
Joined: 19 Apr 2005, 14:32:43
Location: Amsterdam

Postby blackdragon » 05 Jan 2007, 13:44:14

PRIJZEN
Probeer altijd een richtprijs bij je verkooptopic te plaatsen.
Als mensen op je items mogen opbieden zet er dan in ieder geval een startprijs bij.
Als je niet blij bent met het uiteindelijke bedrag kan je altijd nog van de verkoop afzien of zeggen wat je er eigenlijk voor wil hebben.


Is al een soort of PRIJZEN regel ;)
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Previous

Return to SErvice GAmes

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group