Regels t.a.v. Avatars/Signatures

De site waar alles mee begon. SErviceGAmes leeft en jullie kunnen hier je reactie op de site geven. Kritiek of lofzang, je bent altijd welkom.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Regels t.a.v. Avatars/Signatures

Postby Xizor » 27 May 2004, 17:19:08

Aangezien niemand het hier over eens wordt, gaan we maar wat regels instellen voor het gebruik van avatars en signatures aangezien iedereen er wel zijn eigen mening over heeft omdat het niet echt duidelijk is hoe of wat. Ik heb het al eens eerder aangekaart bij BDT e.d. maar het is nooit concreet geworden, tot vandaag [:)]

Graag zou ik iedereen erop willen wijzen deze regels in acht te nemen, en indien nodig daar aan te passen waar het nodig is. (geld ook voor mij, want mijn avatar van Liam is ook groot in aantal KB\'s)

Ga aub geen discussie aan van \'ja maar ik vind zus of ik vind zo\' anders dan wordt het een zooitje, en deze regels zijn juist bedoeld om een zooitje te voorkomen.

Verder vetrouwen we op de goodwill en common sense van eenieder om te bepalen of zijn/haar avatar/sig aan de regels voldoet. Ga ook niet vragen van \"Is de mijne te groot of kan die niet\", dat laten wij aan jullie zelf over. Mochten wij het toch niet goed vinden,dan vragen wij het wel vriendelijk of passen het zelf wel aan ,maar nogmaals, we zijn en willen niet voor politieagent spelen.

Bedankt voor jullie aandacht en medewerking namens de Segaforum Staff [:)]

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
GEBRUIK VAN AVATARS EN HANDTEKENINGEN (SIGNATURES OF SIGS)

Voor zowel avatars als signatures moeten we helaas enkele richtlijnen in acht nemen. Deze zijn bedoeld om het forum zo overzichtelijk mogelijk te maken maar toch met de mogelijkheid om het een beetje op te fleuren.
Denk bij de keuze van je avatar of signature eraan, dat je niet sexistische,racistische,kwetsende of enigszins andere aanstootgevende onderwerpen kiest en denk daarbij ook aan dat het, hoewel het misschien niet kwetsend voor jou kan zijn, dit misschien wel voor je mede forumgebruiker kan zijn. Voor zowel Avatars als Handtekeningen hebben we een aantal richtlijnen:

AVATARS:
Een avatar (een plaatje bij je naam) heeft standaard een maximale grootte van 96x96 pixels. Zorg ervoor dat je dus niet complete wallpapers als URL opgeeft; deze worden toch maar op 96x96 pixels weergegeven, en vanwege de grootte in aantal Kilobytes vertragen deze de opbouw van het forum. Vergeet verder ook niet je mede forummers met een datalimiet; als die steeds een avatar van 300kb binnenhalen dan zijn ze zo over hun limit.
De toegestane afmetingen zijn:
- 96 pixels breed en 96 pixels hoog
- maximale bestandsgrootte: 50 kilobyte

HANDTEKENINGEN (SIGS):
Een handtekening kan bestaan uit tekst OF een plaatje (niet beide).
dit om het forum overzichtelijk te houden en de posts langer te houden dan de handtekening zelf. Een handtekening die tekst bevat
mag een maximum lengte hebben van 3 tot 4 regels.

Voor een afbeelding als handtekening geld eigenlijk hetzelfde als een avatar, behalve dat deze niet auto-resized; maak hem niet te groot in afmeting en denk aan de grootte in kilobytes.
de toegestane afmetingen zijn:
- 200 pixels breed en 40 pixels hoog
- maximale bestandsgrootte: 50kilobyte


----------------------------------------------------------------------------------------------------------
User avatar
Xizor
Site Admin
 
Posts: 11185
Joined: 03 May 2001, 12:30:56

Return to SErvice GAmes

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group