Plaatjes in de sig.

De site waar alles mee begon. SErviceGAmes leeft en jullie kunnen hier je reactie op de site geven. Kritiek of lofzang, je bent altijd welkom.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Plaatjes in de sig.

Postby Robert » 25 Apr 2004, 11:16:36

een tijdje terug was hier al een topic over, maar het heeft schijnbaar niet echt geholpen. <b>zelfs BDT heeft nog gezegt dat de plaatjes niet echt wenselijk zijn in de sigs</b>....

op dit moment de biggest en baddest
<i>onwillekeurige volgorde!!</i>

<b>Xizor:</b>
Image

<b>Drazic:</b>
Image

<b>Cyberbeast:</b>
Image

<b>Toejam:</b>
Image

<b>Evil cloud:</b>
Image

iets minder bad ass, maarja als nog plaatjes:

<b>Appie:</b>
Image

<b>KiWi</b>:
Image

<b>bebi vegeta:</b>
Image


---------


er moet eens duidelijk een regel voor komen.... en als die %#%#$ plaatjes dan persee in de sigs moeten dan een max. afmeting ervoor.
User avatar
Robert
 
Posts: 6267
Joined: 13 May 2001, 09:37:55
Location: Nederland

Postby smithers » 25 Apr 2004, 11:19:51

Damn... die van Drazic is echt huge
User avatar
smithers
 
Posts: 2801
Joined: 27 Mar 2002, 13:04:50
Location: Utrecht

Postby Robert » 25 Apr 2004, 11:33:08

als alle leden die een plaatje hebben in de sig een reactie posten ... is je pagina ook nog eens snel vol.. kijk maar eens naar mijn post dat is al een pagina lang [:O]
User avatar
Robert
 
Posts: 6267
Joined: 13 May 2001, 09:37:55
Location: Nederland

Postby BDT » 25 Apr 2004, 19:46:47

Goeie post Robert.

Wil iedereen zijn plaatje verwijderen.

Ik loop me er ook al aan te ergeren.

Als ze er over 3 dagen nog zijn zal ik ze zelf aanpassen. Het is gewoon te groot om de leesbaarheid goed te houden
User avatar
BDT
Biet Dok Tor
 
Posts: 16907
Joined: 02 May 2001, 19:38:46
Location: CPT

Postby Xizor » 25 Apr 2004, 19:48:20

och robert er worden zoveel dingen gezegd, ik leg me er bij neer en ik join de rest...
User avatar
Xizor
Site Admin
 
Posts: 11185
Joined: 03 May 2001, 12:30:56

Postby Robert » 25 Apr 2004, 20:01:22

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Xizor</i>
<br />och robert er worden zoveel dingen gezegd, ik leg me er bij neer en ik join de rest...
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">
dus maargoed dat sommige dingen herhaald worden [:D]. bedankt dat je er verder geen big-deal van maakt en je plaatje hebt verwijderd. dat waardeer ik.
User avatar
Robert
 
Posts: 6267
Joined: 13 May 2001, 09:37:55
Location: Nederland

Postby BDT » 27 Apr 2004, 07:13:09

thx.

Morgenavond ga ik de restterende van hierboven weghalen...

Het werd weer iets te gortig
User avatar
BDT
Biet Dok Tor
 
Posts: 16907
Joined: 02 May 2001, 19:38:46
Location: CPT

Postby Appie » 27 Apr 2004, 12:27:39

Gut oh gut een plaatje wat een ramp, je zou toch eens je scroll knop wat meer gebruiken.
Maar goed als je er echt de tering aan ergert. Hij is weg...
User avatar
Appie
 
Posts: 4068
Joined: 06 May 2001, 16:51:52
Location: Zeist

Postby Dark|M » 07 May 2004, 14:26:54

Ken je die ongein niet gewoon uitzetten zodat ze geen plaatjes meer in hun signature kunnen toevoegen? dr zijn dr nog steeds een paar die hem er wel in hebben staan en ik zag zo net ookal weer een nieuwe van behoorlijk formaat..
Ik snap het niet hoor het voegt echt helemaal niks toe en het is alleen maar irritant om constant hetzelfde plaatjes festijn overal tegen te komen.. Hebben ze aan hun Avater soms niet genoeg? (waar ze ookal geluk mee hebben aangezien deze al een groter formaat heeft dan bij de meeste fora) of stel anders een limiet in qua formaat (bijvoorbeeld het formaat wat Kiwi had/heeft)
User avatar
Dark|M
 
Posts: 808
Joined: 19 Jun 2002, 19:50:42
Location: Watnou woonplaats?

Postby Appie » 07 May 2004, 16:29:14

Waarom een feature inbouwen om helemaal geen plaatsjes meer in te bouwen als je ook een feature in kan bouwen om gewoon sigs (danwel plaatjes only of text en plaatjes?) uit of aan te zetten in je eigen profiel.

Gewoon heel simpel in je profiel:
Wil je plaatsjes zien in signatures: Ja/Nee
Klaar is kees. Hebben mensen die het geen hol kan schelen dat er plaatjes zijn, gewoon de plaatjes kunnen zien en mensen die er wel problemen mee hebben klikken die feature aan in hun profiel. Probleem weg en deze topics ook. Of stel er een limiet aan idd. Die van KiWi is misschien nog iets te groot, die van Bebi Vegeta vind ik wel een goed formaat (die van mij is idd wat te groot [:I][:D])

Ik zie trouwens sowieso geen probleem in het formaat plaatje ala Bebi Vegeta, want anders ga ik ook eens zeiken over alle text sigs die langer zijn dan 2-3 regels text. Want ook dat verpest de leesbaarheid en voegt net zoveel toe als een plaatje kan.

BTW: misschien denk ik te simpel over het inbouwen van zo\'n feature zoals ik die hierboven beschreef, maar ja ik programmeer ook niet, dus heb geen idee [:D][:P] Ik doe gewooon een voorstel van wat in mijn ogen best mogelijk is
User avatar
Appie
 
Posts: 4068
Joined: 06 May 2001, 16:51:52
Location: Zeist

Postby Dark|M » 07 May 2004, 22:29:22

Of het tot de mogelijkheden behoord ligt denk ik aan de aan l33t programming skilz van BDT [:D] en aan de mogelijkheden die dit forum bied qua aanpassing van de code, als het net zo\'n onleesbare code is als bijvoorbeeld phpBB (ookal is dit dan ASP) dan kun je het zo al wel vergeten.. en dan komt er nog bij dat als je het aan deze versie toevoegd dan moet je het ook weer gaan toevoegen aan een eventuele nieuwere versies van de forumsoftware, niet echt handig dus.. Makkelijker is dus gewoon het instellen van een limiet en als iedereen zich daar dan gewoon netjes aan houd dan is er niets aan de hand lijkt mij.
User avatar
Dark|M
 
Posts: 808
Joined: 19 Jun 2002, 19:50:42
Location: Watnou woonplaats?

Postby Appie » 13 May 2004, 23:54:47

Ik heb inmiddels toch weer een plaatje in me sig, meer als finishing touch op me avatar [:)], maar vind hem wel van beschaafde grote al zeg ik het zelf. Het neemt zoveel ruimte is al 2 regels text (en hij is zelfs ietsje kleiner dan die van Bebi Vegeta -en die was al klein IMHO). Dus een standaard rond dit formaat zal voor niemand een probleem wezen lijkt me zo.
User avatar
Appie
 
Posts: 4068
Joined: 06 May 2001, 16:51:52
Location: Zeist

Postby SeGaFrEaK » 17 May 2004, 13:08:24

Ik zou zelf zeggen; als jezelf zo nodig uit moet drukken met een plaatje; daar is je avatar voor..
User avatar
SeGaFrEaK
 
Posts: 6082
Joined: 03 May 2001, 11:07:57
Location: Netherlands

Postby BDT » 18 May 2004, 08:49:22

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Dark|M</i>
<br />Of het tot de mogelijkheden behoord ligt denk ik aan de aan l33t programming skilz van BDT [:D] en aan de mogelijkheden die dit forum bied qua aanpassing van de code, als het net zo\'n onleesbare code is als bijvoorbeeld phpBB (ookal is dit dan ASP) dan kun je het zo al wel vergeten.. en dan komt er nog bij dat als je het aan deze versie toevoegd dan moet je het ook weer gaan toevoegen aan een eventuele nieuwere versies van de forumsoftware, niet echt handig dus.. Makkelijker is dus gewoon het instellen van een limiet en als iedereen zich daar dan gewoon netjes aan houd dan is er niets aan de hand lijkt mij.
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

De code is amper normaal aan te passen zonder veel dingen te kunnen verkloten. Bovendien ben ik nu met een nieuwe Service Games bezig, dus tijd voor dit heb ik ook niet [:P]
User avatar
BDT
Biet Dok Tor
 
Posts: 16907
Joined: 02 May 2001, 19:38:46
Location: CPT

Postby Appie » 18 May 2004, 10:48:59

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door SeGaFrEaK</i>
<br />Ik zou zelf zeggen; als jezelf zo nodig uit moet drukken met een plaatje; daar is je avatar voor..
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">
Kan ik ook zeggen voor je text sig...
User avatar
Appie
 
Posts: 4068
Joined: 06 May 2001, 16:51:52
Location: Zeist

Next

Return to SErvice GAmes

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group