klacht

De site waar alles mee begon. SErviceGAmes leeft en jullie kunnen hier je reactie op de site geven. Kritiek of lofzang, je bent altijd welkom.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Postby Appie » 01 Mar 2004, 15:30:25

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door hoofdletterp</i>
<br />Precies, er is toch niemand die dat hele topic leest! <hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">
Spreek voor je zelf! [:D]
Ok ik heb de eerste 70 pagina\'s of zo ook niet gelezen van dat topic, maar ik \"ontdekte\" het topic pas rond bladzijde 75. En vond het niet de moeite alles terug te lezen , gezien hoe ver het terug ging [:D] Het was/is iig wel een leuk topic idee van Ms. Nes [:)]

Anyway ontopic:
Persoonlijk kan ik de humor wel inzien van het plaatje van Mike en heb sowieso geen problemen met plaatjes in de sig, zolang ze maar niet zo huge worden. Zoals Dark|M het zo mooi zei: \"complete wallpapers\" [:D]. Maar voor mensen met Epilepsie (spelling?) e.d. is deze sig van Mike niet echt gewenst.
User avatar
Appie
 
Posts: 4068
Joined: 06 May 2001, 16:51:52
Location: Zeist

Postby Psoman » 01 Mar 2004, 18:05:23

Agh ik ga me er geeens meer druk om maken Xizor en BDT zijn het duidelijk niet met mij eens maarja ik had een verzoek en werd de grond ingedrukt echt heel cool van de mods[xx(] krijg ook nog eens ladingen met commentaar maarja zo gaat het nou eenmaal op het segaforum.
User avatar
Psoman
PiSsOffman
 
Posts: 3574
Joined: 07 Apr 2002, 17:27:03
Location: Ragol

Postby Xizor » 01 Mar 2004, 18:23:34

klopt, wij zijn tirannen ... [:P]

Image

geintje [:)] maar we proberen je echt niet de grond in te duwen,alleen sloeg je beredenatie kant nog wal. Ik vertelde gewoon het verschil...
User avatar
Xizor
Site Admin
 
Posts: 11185
Joined: 03 May 2001, 12:30:56

Postby -=O.P.G-RAMIN=- » 01 Mar 2004, 18:28:34

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Xizor</i>
<br /><blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Psoman</i>
<br />Ik had inderdaad in de nieuwe aanwinst topic geplaatst dat Mike ze sig wou verwijderen maar hij antwoorde daar niet op dus heb ik het maar aan de mods gevraagd en het is nikx onbeschoft HoofdletterP dat je een verzoek indient om een sig te laten verwijderen maarja ik zal ook mike nog wel even mailen.


Ey Xizor je gedraagt je afentoe wel als politie agent hoor als bijvoorbeeld iemand een topic start over kopies dus ga niet zeggen van we zijn geen politie agenten. Owhja en jullie (de mods) zijn beetje de bazen en zorgen ervoor dat alles goed op zaken blijft en dan verzoek ik jullie wat en geeft een mod me commentaar wat ik niet echt snap[:)] maarja.
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Ga me niet lopen fokken want het voorbeeld wat jij aandraagt slaat nergens op. of ik iemand moet aanspreken op zijn sig omdat iemand anders het storend vind, OF dat ik de regels die op het forum gesteld zijn aan illegale zaken handhaaf, is toch wel heel wat anders.
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

nu ga ik ff in springen [:p]
over mij sig deed je wel zwaar \"dom\" en nu zeg je dat je niet mensen force om hun sig te veranderen sorry maar dat slaat nergens op b ij mij deed je dat wel
-=O.P.G-RAMIN=-
 
Posts: 935
Joined: 07 Sep 2001, 17:46:32
Location: Ireland

Postby Xizor » 01 Mar 2004, 18:31:14

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door -=O.P.G-RAMIN=-</i>
<br /><blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Xizor</i>
<br /><blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Psoman</i>
<br />Ik had inderdaad in de nieuwe aanwinst topic geplaatst dat Mike ze sig wou verwijderen maar hij antwoorde daar niet op dus heb ik het maar aan de mods gevraagd en het is nikx onbeschoft HoofdletterP dat je een verzoek indient om een sig te laten verwijderen maarja ik zal ook mike nog wel even mailen.


Ey Xizor je gedraagt je afentoe wel als politie agent hoor als bijvoorbeeld iemand een topic start over kopies dus ga niet zeggen van we zijn geen politie agenten. Owhja en jullie (de mods) zijn beetje de bazen en zorgen ervoor dat alles goed op zaken blijft en dan verzoek ik jullie wat en geeft een mod me commentaar wat ik niet echt snap[:)] maarja.
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Ga me niet lopen fokken want het voorbeeld wat jij aandraagt slaat nergens op. of ik iemand moet aanspreken op zijn sig omdat iemand anders het storend vind, OF dat ik de regels die op het forum gesteld zijn aan illegale zaken handhaaf, is toch wel heel wat anders.
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

nu ga ik ff in springen [:p]
over mij sig deed je wel zwaar \"dom\" en nu zeg je dat je niet mensen force om hun sig te veranderen sorry maar dat slaat nergens op b ij mij deed je dat wel
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Klopt maar dat kwam doordat ik het een aantal maal gevraagd had maar geen fatsoenlijke reactie kreeg,remember? [:)]
het was ook iets \'kwetsends\' of aanstootgevends maar precieze details weet ik niet meer eigenlijk...
User avatar
Xizor
Site Admin
 
Posts: 11185
Joined: 03 May 2001, 12:30:56

Postby Robert » 01 Mar 2004, 18:42:55

tja feitelijk is deze hele discussie toch zinloos. omdat in het \'ondertitels\' topic al gebleken is dat plaatjes in je sig \'verboden/niet gewenst\' is (http://www.segaforum.nl/topic.asp?TOPIC_ID=11831)
User avatar
Robert
 
Posts: 6267
Joined: 13 May 2001, 09:37:55
Location: Nederland

Postby Psoman » 01 Mar 2004, 19:26:31

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\">geintje maar we proberen je echt niet de grond in te duwen,alleen sloeg je beredenatie kant nog wal. Ik vertelde gewoon het verschil...<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Oke doki [:D] nee maar ik bedoelde er mee een voorbeeld geven dat jullie mods afentoe wel als politie agent moeten spelen als bijvoorbeeld zo nerdje kopies aanbied. Maarja laten we er over ophouden en weer lief en aardig tegen elkaar doen[:p].
User avatar
Psoman
PiSsOffman
 
Posts: 3574
Joined: 07 Apr 2002, 17:27:03
Location: Ragol

Postby BDT » 02 Mar 2004, 09:27:01

zucht...

Als een mod een plaatje gaat verwijderen krijgt de mod alles over zich heen, maar als hij het niet doet, krijgt hij het over zich heen van de andere kant.

Kan een mod het ooit goed doen? Nee, niet voor iedereen.

... zucht, ik zal Mike wel een mailtje sturen ...
User avatar
BDT
Biet Dok Tor
 
Posts: 16907
Joined: 02 May 2001, 19:38:46
Location: CPT

Postby Mike Cinerama » 02 Mar 2004, 12:46:49

Hoeft niet, ik had hem gisteren al verwijderd
Mike Cinerama
Hard Pul
 
Posts: 1301
Joined: 04 Mar 2002, 18:37:07
Location: The House of God

Postby Psoman » 02 Mar 2004, 18:04:07

Thanks Mike en sorry dat ik je niet meteen heb gemaild.
User avatar
Psoman
PiSsOffman
 
Posts: 3574
Joined: 07 Apr 2002, 17:27:03
Location: Ragol

Previous

Return to SErvice GAmes

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group