Console boeren maken geen fouten

Dit is de gezellige hangplek op het forum. Praat over andere dingen dan Sega. Let wel op de regels die zijn gesteld aan topics. Geen sex, politieke en godsdienstige uitlokkingen.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion, Madman

Re: Console boeren maken geen fouten

Postby music_maniac1965 » 21 Sep 2009, 17:02:47

ManoRevolver wrote:Volgens mij heb je slechts de helft van mijn reactie gelezen?


nee, maar na zo'n werkdag als zaterdag had ik niet zoveel fut en zin meer om lang te schrijven (vrijdag rond half 12 savonds pas kunnen slapen, om 03:00 weer de wekker af, om 4:30 in een bus naar amsterdam [vanaf rijswijk] en dan werken tot 18:00 en dan weer in de bus naar rijswijk om daar eindelijk iets over 18:30 aan te komen).

het mocht dan wat kort af geweest zijn, maar ik bedoelde het eigenlijk in de zin van "mocht ik eens voor de gein naar media markt (of een gameshop ofzo) gaan, en ik zie een leuke hoes, dat ik dan, ook al lees ik ook de achterkant, het spel toch niet zou aanschaffen. met een film ben ik dat soms wel geneigt te doen, maar dan moet ik de film wel al vaag kennen van trailers, of van horen vertellen van mijn zwager (echt een film fan). maar films zijn toch goedkoper (zelfs op blu ray), en dan neem ik toch ietsje minder risico.

mijn antword was sowieso niet bedoeld om kleinerend over te komen, want wat een ieder doet, moet hij/zij voor zich zelf weten, toch ? en als je veel verdiend, dan heb je vast ook minder moeite om wat meer impulsief een aankoop te doen. en aangezien een verhuizer niet echt een wereldbetaalde baan is, moet ik het van mijn overwerk hebben :P
Vriendelijke groeten,

Ronald Kattevilder.

Mijn profiel op FaceBook: https://www.facebook.com/musicmaniac1965
Mijn YouTube kanaal: https://www.youtube.com/user/musicmaniac1965
User avatar
music_maniac1965
 
Posts: 1380
Joined: 19 Feb 2003, 19:44:28
Location: Netherlands

Re: Console boeren maken geen fouten

Postby ManoRevolver » 21 Sep 2009, 17:36:40

music_maniac1965 wrote:
ManoRevolver wrote:Volgens mij heb je slechts de helft van mijn reactie gelezen?


nee, maar na zo'n werkdag als zaterdag had ik niet zoveel fut en zin meer om lang te schrijven (vrijdag rond half 12 savonds pas kunnen slapen, om 03:00 weer de wekker af, om 4:30 in een bus naar amsterdam [vanaf rijswijk] en dan werken tot 18:00 en dan weer in de bus naar rijswijk om daar eindelijk iets over 18:30 aan te komen).

het mocht dan wat kort af geweest zijn, maar ik bedoelde het eigenlijk in de zin van "mocht ik eens voor de gein naar media markt (of een gameshop ofzo) gaan, en ik zie een leuke hoes, dat ik dan, ook al lees ik ook de achterkant, het spel toch niet zou aanschaffen. met een film ben ik dat soms wel geneigt te doen, maar dan moet ik de film wel al vaag kennen van trailers, of van horen vertellen van mijn zwager (echt een film fan). maar films zijn toch goedkoper (zelfs op blu ray), en dan neem ik toch ietsje minder risico.

mijn antword was sowieso niet bedoeld om kleinerend over te komen, want wat een ieder doet, moet hij/zij voor zich zelf weten, toch ? en als je veel verdiend, dan heb je vast ook minder moeite om wat meer impulsief een aankoop te doen. en aangezien een verhuizer niet echt een wereldbetaalde baan is, moet ik het van mijn overwerk hebben :P


Nog steeds niet goed gelezen dus.
Wat ik zei was; wanneer je een kloek hoesje zie in de winkel van een game die je niet kent dat je dan in magazines of online checked wat en of het wat voor je is waarna je de game wellicht alsnog koopt... en dat alles door een hoesje.
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Re: Console boeren maken geen fouten

Postby music_maniac1965 » 21 Sep 2009, 20:16:07

ManoRevolver wrote:Nog steeds niet goed gelezen dus.
Wat ik zei was; wanneer je een kloek hoesje zie in de winkel van een game die je niet kent dat je dan in magazines of online checked wat en of het wat voor je is waarna je de game wellicht alsnog koopt... en dat alles door een hoesje.


hmmmm, dat wat je hierboven zei dat kwam wel eerder over, maar ik sprak voor mijzelf en niet voor anderen :) ik heb nog nooit een gamerek in een winkel doorgespit om hoezen te bekijken, of dat mij ooit eerder een game is opgevallen door een hoes, dan weer naar huis om op internet te kijken wat voor soort spel het is, en of het goede revieuws krijgt. wel doe ik dat andersom. ik kijk soms op diverse game sites naar spel namen die ik niet ken, en dan ga ik kijken of zo'n minder bekende titel ook goede cijfers kan krijgen. vaak hebben die minder commerciele games inderdaad wel een mooiere hoes. vooral die japanse games. zo vind ik bijvoorbeeld de hoes van de japanse versie van outrun op de saturn erg simpel, maar toch gaaf. in ieder geval meer "sprekend" dan de europese versie. maar ja, die had dan ook space harrier en afterburner II erbij.

sterker nog, als ik voor games ga shoppen, weet ik al precies wat ik wil hebben, en dan ben ik echt alleen op zoek naar de hoes van dat betreffende spel, omdat ik die toch al op internet gezien hebt. zo doe ik eigenlijk al mijn boodschappen, recht op mijn doel af :P ik denk dan dat ik tijd win ;) hahahaha.
Vriendelijke groeten,

Ronald Kattevilder.

Mijn profiel op FaceBook: https://www.facebook.com/musicmaniac1965
Mijn YouTube kanaal: https://www.youtube.com/user/musicmaniac1965
User avatar
music_maniac1965
 
Posts: 1380
Joined: 19 Feb 2003, 19:44:28
Location: Netherlands

Re: Console boeren maken geen fouten

Postby BDT » 21 Sep 2009, 21:25:56

Heb me in het verleden vaker verbaast over slechte PAL hoezen. Gelukkig is het soms ook andersom zo.

Gek genoeg kijk ik wel naar de hoes als ik een game aanschaf, al boeit het me weer niet als een game super is en een lelijke hoes heeft. Maar ik ben ook geen doorsnee game koper... Dus dat werkt niet bij mij. :D
User avatar
BDT
Biet Dok Tor
 
Posts: 16907
Joined: 02 May 2001, 19:38:46
Location: CPT

Previous

Return to Sega Cafe

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 45 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group