IGN's Top 25 Consoles of All Time

Dit is de gezellige hangplek op het forum. Praat over andere dingen dan Sega. Let wel op de regels die zijn gesteld aan topics. Geen sex, politieke en godsdienstige uitlokkingen.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion, Madman

Re: IGN's Top 25 Consoles of All Time

Postby markdegeweldenaar » 05 Sep 2009, 18:36:43

De xbox 360 voor de playstation slaat natuurlijk als een tang op een varken. De xbox 360 heeft nog geen kwart van de spellen, waarvan het merendeel ook voor de playstation 3 en de pc is uitgekomen en heeft geen grote vernieuwingen met zich mee gebracht of op een andere manier voor een doorbraak gezorgd.
Image
User avatar
markdegeweldenaar
 
Posts: 3150
Joined: 16 Nov 2002, 00:08:51
Location: Apeldoorn

Re: IGN's Top 25 Consoles of All Time

Postby kevin » 06 Sep 2009, 00:02:43

markdegeweldenaar wrote:De xbox 360 voor de playstation slaat natuurlijk als een tang op een varken. De xbox 360 heeft nog geen kwart van de spellen, waarvan het merendeel ook voor de playstation 3 en de pc is uitgekomen en heeft geen grote vernieuwingen met zich mee gebracht of op een andere manier voor een doorbraak gezorgd.

Huh, hoe bedoel je dit nu? Want volgens mij zijn er zoiezo meer 360 games ( Playstation 3 krijgt altijd een matige port), en zijn meer 360's verkocht en geen doorbraak ? Eerste HD console, XboxLive is toch wel revolutionair te noemen, nee ik had niet anders verwacht dan dat de 360 heel wat hoger zou eindigen dan de ps3.
Image
User avatar
kevin
Segaforum veteraan
 
Posts: 3406
Joined: 14 May 2005, 07:56:41
Location: Roosendaal

Re: IGN's Top 25 Consoles of All Time

Postby music_maniac1965 » 06 Sep 2009, 16:48:59

hoe hij het ook bedoeld, een ieder heeft zijn eigen voorkeur, ook ik 8)

zelf vind ik de ps3 een betere connectie hebben naar de tv. zwart is mooier, en als het spel echt goed is gemaakt, zoals bijvoorbeeld de wipeout die je via het psn netwerk kan downloaden, dan zie je gewoon hoeveel scherper het beeld is dan van de xbox 360. maar toch gaat mij voorkeur uit naar de xbox 360. de gameinvites werken beter (op de ps3 moet je alsnog zelf gaan zoeken waar je vriend in de kamer zit), de headset is makkelijker (ik heb nog nooit iemand via mijn bluetooth headset gehoord, of een bevestiging gehad dat mijn stem wel te horen was), en ik vind de menu's en dergelijke gewoon meer als een game console aanvolen. de ps3 is zo strak kwa menu dat ik meer het gevoel krijg met een krachtige blu ray speler te werken ipv een game console. toch ga ik vast weer mooie tijden tegemoet zodra gran turismo 5 uit komt.
Vriendelijke groeten,

Ronald Kattevilder.

Mijn profiel op FaceBook: https://www.facebook.com/musicmaniac1965
Mijn YouTube kanaal: https://www.youtube.com/user/musicmaniac1965
User avatar
music_maniac1965
 
Posts: 1380
Joined: 19 Feb 2003, 19:44:28
Location: Netherlands

Re: IGN's Top 25 Consoles of All Time

Postby blackdragon » 06 Sep 2009, 17:42:00

Het blijven inderdaad meningen, maar het is wel leuk om andere zijn mening over iets te horen :P
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Re: IGN's Top 25 Consoles of All Time

Postby markdegeweldenaar » 06 Sep 2009, 20:22:23

kevin wrote:
markdegeweldenaar wrote:De xbox 360 voor de playstation slaat natuurlijk als een tang op een varken. De xbox 360 heeft nog geen kwart van de spellen, waarvan het merendeel ook voor de playstation 3 en de pc is uitgekomen en heeft geen grote vernieuwingen met zich mee gebracht of op een andere manier voor een doorbraak gezorgd.

Huh, hoe bedoel je dit nu? Want volgens mij zijn er zoiezo meer 360 games ( Playstation 3 krijgt altijd een matige port), en zijn meer 360's verkocht en geen doorbraak ? Eerste HD console, XboxLive is toch wel revolutionair te noemen, nee ik had niet anders verwacht dan dat de 360 heel wat hoger zou eindigen dan de ps3.


Ik bedoel de eerste playstation, niet de playstation 3. De xbox 360 staat in de lijst voor de originele playstation.

De eerste xbox had trouwens ook al enkele HD spellen en ook al xbox live.

(het is trouwens sowieso, niet zoiezo)
Image
User avatar
markdegeweldenaar
 
Posts: 3150
Joined: 16 Nov 2002, 00:08:51
Location: Apeldoorn

Re: IGN's Top 25 Consoles of All Time

Postby kevin » 06 Sep 2009, 21:58:32

markdegeweldenaar wrote:
kevin wrote:
markdegeweldenaar wrote:De xbox 360 voor de playstation slaat natuurlijk als een tang op een varken. De xbox 360 heeft nog geen kwart van de spellen, waarvan het merendeel ook voor de playstation 3 en de pc is uitgekomen en heeft geen grote vernieuwingen met zich mee gebracht of op een andere manier voor een doorbraak gezorgd.

Huh, hoe bedoel je dit nu? Want volgens mij zijn er zoiezo meer 360 games ( Playstation 3 krijgt altijd een matige port), en zijn meer 360's verkocht en geen doorbraak ? Eerste HD console, XboxLive is toch wel revolutionair te noemen, nee ik had niet anders verwacht dan dat de 360 heel wat hoger zou eindigen dan de ps3.


Ik bedoel de eerste playstation, niet de playstation 3. De xbox 360 staat in de lijst voor de originele playstation.

De eerste xbox had trouwens ook al enkele HD spellen en ook al xbox live.

(het is trouwens sowieso, niet zoiezo)

bedankt, maar ik bepaal zoiezo lekker zelf hoe ik dat schrijf.

en ik weet ook wel dat de orginele xbox, xboxlive had, maar op de 360 pakt het gewoon erg goed uit, dit is online gaming zoals het moet zijn. Er zijn idd een paar games die HD ondersteunen, maar de Xbox zelf niet standaard geloof ik, moet je iets voor aanschaffen etc, de 360 is gewoon de eerste echt HD console.
Image
User avatar
kevin
Segaforum veteraan
 
Posts: 3406
Joined: 14 May 2005, 07:56:41
Location: Roosendaal

Previous

Return to Sega Cafe

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 68 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group