Reanimate this shit!

Dit is de gezellige hangplek op het forum. Praat over andere dingen dan Sega. Let wel op de regels die zijn gesteld aan topics. Geen sex, politieke en godsdienstige uitlokkingen.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion, Madman

Re: Reanimate this shit!

Postby kevin » 15 Jan 2010, 18:39:04

Dat heb ik ook wel, toch hou ik voorlopig mijn 360 zoiezo nog! Meeste oudere spul heb ik al verkocht.
Image
User avatar
kevin
Segaforum veteraan
 
Posts: 3406
Joined: 14 May 2005, 07:56:41
Location: Roosendaal

Re: Reanimate this shit!

Postby blackdragon » 15 Jan 2010, 18:42:35

Ja de 360 hou ik nog wel met een paar games die ik soms nog wel speel zoals T6, Fifa 2010 en SF4 maar heb geen zin meer om te beginnen aan Bayonetta en M.F 1.5 enzo dus dan maar de deur uit.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Re: Reanimate this shit!

Postby ManoRevolver » 15 Jan 2010, 22:40:44

blackdragon wrote:Ik game niet meer zovaak dus dan ook niet veel te posten.
Denk er serieus over na om helemaal ermee te stoppen heb deze week ookal aardig wat games verkocht en verkoop nu zelfs Bayonetta en MF 1.5 (japanse shmup) voor de xbox 360.


What the wha! Stoppen met gamen? Ik game de laatste tijd meer dan ooit! Vandaar dat ik nu even niet zoveel meer post haha.
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Re: Reanimate this shit!

Postby blackdragon » 16 Jan 2010, 08:37:25

Ja maar dan heb je ook nog niet zolang de Xbox 360 natuurlijk dan is het wel een tijdje leuk, maar betrap me er elke dag meer op dat ik helemaal geen zin in gamen heb.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Re: Reanimate this shit!

Postby music_maniac1965 » 16 Jan 2010, 11:38:21

de laatste keer dat bij mij dat gevoel van "verveling" opkwam was lang geleden. toen er zo'n overdaad aan games op de commodore 64 kwam, maar die leken op een of andere manier al precies op games die ik al had, en op uitgekeken was. maar ja, de C-64 had dan ook best een lange tijd geen concurent, dus je speelde jaar na jaar zonder veel vooruitgang in de games, die hadden op den duur hun top wel berijkt.

tegenwordig zit er zoveel variatie en verschil in de games. neem nou mijn favoriet, de race games. zelfs alleen de arcade racers onderling verschillen qua bestuuring, actie, en snelheid. zo ook bij de sim racers. neem nou de forza en gran turismo serie. beide zijn brilliant, maar zijn toch op een of andere manier anders. forza motorsport 3 kent van de forza serie nog de meeste facetten, alleen al het precies afstellen van je wagen, en het zelf stikkers ontwerpen om die op je wagen te plakken, hoe groot, klein, of gedetailleerd dan ook.

dan heb ik het geeneens over de shooters, want ook die zijn in de loop der jaaren zo erg uitgebreid. ik hield er totaal niet van, op enkele na vroeger (doom, quake, serious sam, en duke nukem). en nu, nu heb je COD MW2, waar gewoon een erg gaaf verhaal in zit, de omgevingen zo realisties aanvoelen dat je jezelf er middenin waant. nee, ik verveel mij voorlopgig nog even niet met gamen :-)

film kijken deed ik vroeger meer dan gamen, maar aangezien gamen steeds dichter bij film kijken is gekomen (qua verhaal/voice acting/verbeterde graphics) is het feit dat je zelf de hoofdrolspeler bestuurt al genoeg om het gamen voor het film kijken te zetten.
Vriendelijke groeten,

Ronald Kattevilder.

Mijn profiel op FaceBook: https://www.facebook.com/musicmaniac1965
Mijn YouTube kanaal: https://www.youtube.com/user/musicmaniac1965
User avatar
music_maniac1965
 
Posts: 1380
Joined: 19 Feb 2003, 19:44:28
Location: Netherlands

Re: Reanimate this shit!

Postby Stepz » 16 Jan 2010, 17:02:39

Net als Mano game ik de laatste tijd eigenlijk weer net zo veel als toen ik alleen nog een SNES had op m'n twaalfjarige leeftijd!
Heb 14 consoles en 8 handhelds en die gaan ZE-KER NIET de deur uit!
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Re: Reanimate this shit!

Postby music_maniac1965 » 17 Jan 2010, 18:52:46

Stepz wrote:Net als Mano game ik de laatste tijd eigenlijk weer net zo veel als toen ik alleen nog een SNES had op m'n twaalfjarige leeftijd!
Heb 14 consoles en 8 handhelds en die gaan ZE-KER NIET de deur uit!


daar kan ik mij wel wat bij voorstellen. mijn huidige verzameling gaat er zekers ook nooit uit, want wat krijg je daar nou voor terug ? dan speel ik liever zo af en toe wat retro spellen, dan dat ik bijvoorbeeld 5 euro per spel vang....
Vriendelijke groeten,

Ronald Kattevilder.

Mijn profiel op FaceBook: https://www.facebook.com/musicmaniac1965
Mijn YouTube kanaal: https://www.youtube.com/user/musicmaniac1965
User avatar
music_maniac1965
 
Posts: 1380
Joined: 19 Feb 2003, 19:44:28
Location: Netherlands

Re: Reanimate this shit!

Postby ManoRevolver » 17 Jan 2010, 20:14:26

Ik heb alleen nog maar een Xbox 360, PS2, Japanse PS2, Japanse Saturn, DS, PSP en volgens mij ligt er ergens nog een verdwaalde Megadrive. Speel echter zo goed als alleen maar op mijn 360. Heb die inderdaad nog niet zo lang, sinds april 2009, en heb pas sinds afgelopen november Xbox Live, waar ik echt zwaar hooked aan ben.
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Re: Reanimate this shit!

Postby music_maniac1965 » 20 Jan 2010, 17:19:26

ja, inderdaad. het is veelal een erg gezellige boel op xbox live. ik vind die party chat echt geweldig. zo kan ik met mijn neven, vrienden, en andere mensen praten ook al ben ik een ander spel aan het doen dan de anderen :-D en als iemand ff wil concentreren op het spel, dan kan die er zelf voor kiezen om ff uit de party chat te gaan :-D
Vriendelijke groeten,

Ronald Kattevilder.

Mijn profiel op FaceBook: https://www.facebook.com/musicmaniac1965
Mijn YouTube kanaal: https://www.youtube.com/user/musicmaniac1965
User avatar
music_maniac1965
 
Posts: 1380
Joined: 19 Feb 2003, 19:44:28
Location: Netherlands

Re: Reanimate this shit!

Postby kevin » 20 Jan 2010, 17:55:55

Xboxlive ftw!
Image
User avatar
kevin
Segaforum veteraan
 
Posts: 3406
Joined: 14 May 2005, 07:56:41
Location: Roosendaal

Re: Reanimate this shit!

Postby Markam » 21 Jan 2010, 06:33:28

blijf het jammer vinden dat het geld kost. PSN kost ook geen geld en daar kan je ook goed online gamen...
Image
mrtweak wrote:fan zijn van bon jovi is als neuken met je zus: het mag wel, maar je moet het niet aan anderen vertellen
Los Destructo Boys
User avatar
Markam
Super Segaforum user
 
Posts: 2880
Joined: 14 Nov 2003, 17:55:58
Location: Haarlem

Re: Reanimate this shit!

Postby LKC » 21 Jan 2010, 10:16:06

Ik zelf zal ook wel nooit stoppen me gamen, speel nog steeds dagelijks.
Heb pas Darksiders uitgespeeld, wat een coole game was dat zeg. :D
Verder spelen we hier vaak nog op de oude consoles,
meestal op feesten zo hebben we laatst nog Mario Kart van de Snes op een beamer gespeeld bij een vriend, dat was epic. :)

Zal ook nooit m'n oude games en consoles weg doen niet alleen omdat ze nog steeds af en toe aan gesloten worden,
maar het zou zo zonden zijn dat, wanneer je in de toekomst weer zin krijgt in die retro-stuff dat je het dan niet meer hebt. :S

Verder vind ik xbox live wel een beetje prijzig voor iets dat gratis op een andere console, probleem dat ik er mee had/heb is dat toen ik op xbox live speelde bij sommige games nog steed erg kon laggen, dus ik zie het punt niet waarom ik er voor zou betalen, hiermee bedoel ik niet dat het één slechter is dan het ander, alleen wel duurder.
Image
User avatar
LKC
 
Posts: 1559
Joined: 06 Dec 2001, 15:14:20
Location: Netherlands

Re: Reanimate this shit!

Postby kevin » 21 Jan 2010, 16:03:42

Markam wrote:blijf het jammer vinden dat het geld kost. PSN kost ook geen geld en daar kan je ook goed online gamen...

nah, xboxlive is toch echt wel een heel andere belevenis! Maatje van me heeft ook Ps3, was altijd wel een sony fanboy, maar toen zag hij mij bezig met een paar andere vrienden van ons in een xboxlive party, die rende zowat naar de winkel om zijn xbox 360 te gaan halen, het werkt toch wel allemaal heel vet dat xboxlive!
Image
User avatar
kevin
Segaforum veteraan
 
Posts: 3406
Joined: 14 May 2005, 07:56:41
Location: Roosendaal

Re: Reanimate this shit!

Postby Mier » 21 Jan 2010, 16:35:07

Ik weet niet, ik ken live alleen nog van de oude xbox.
Maar psn is in de loop der tijd zo verbeterd dat het volgens mij niet echt meer onderdoet voor live.

Belangrijkste zijn de games die je online wilt doen en op welke consoles de meeste van je vrienden online zitten.
mijn vrienden zitten allemaal op psn + gratis = voor mij de keus ps3.
Image 1958 - 2009
User avatar
Mier
...is dope!!
 
Posts: 128232
Joined: 17 Jul 2001, 09:11:44

Re: Reanimate this shit!

Postby music_maniac1965 » 21 Jan 2010, 17:45:51

Mier wrote:Ik weet niet, ik ken live alleen nog van de oude xbox.
Maar psn is in de loop der tijd zo verbeterd dat het volgens mij niet echt meer onderdoet voor live.

Belangrijkste zijn de games die je online wilt doen en op welke consoles de meeste van je vrienden online zitten.
mijn vrienden zitten allemaal op psn + gratis = voor mij de keus ps3.


ondanks dat ik zelf een ps3 hebt, die ook op internet staat aangesloten heb ik dan toch nog een paar vraagjes. en nee, die zijn niet bedoeld om xbox live er beter vanaf te laten komen, maar gewoon omdat ik niet weet of het er wel of niet in zit, en hoe het werkt.

1> als iemand een game invite stuurt, kun je die dan accepteren zodat de game automatish opstart en naar de juiste game host gaat ?

2> ik krijg mijn telefoon blue tooth headset niet werkend via ps3. hij krijgt wel verbinding, maar ik hoor nooit iemand in dat ding. komt dit omdat dit niet een officiele sony playstation headset is ? het is wel een sony namelijk.

3> indien de headset het doet, kun je prive of in een sort van kamer chatten zonder dat je allemaal hetzelfde spel aan het spelen bent ?

uiteraard zijn punt 1 en 3 wel gevraagd omdat dit namelijk wel zo is op de xbox360 (ik heb trouwens nooit met mijn gewone xbox via xbox live gespeeld, dus weet niet of het vroeger ook al zo uitgebreid was of niet..).

maar het is niet altijd rozengeur en manenschijn op live hoor, soms heb je toch ook wel last van een wat mindere verbinding, of worden er mensen uit de party chat gedisconnect, en ook al is er een update voor geweest dat je dan automatish weer in de multychat gaat, dit werkt dus niet altijd even feilloos.

en als je xbox live abbo en je microsoft punten koopt via een bepaalde website (http://www.livecodes.nl/index.php) dan is de prijs al goedkoper, je hoeft er de deur niet voor uit, en je hoeft geen credit card te hebben (wel internet bankieren, ze werken bijvoorbeeld via wallie, en ideal), en je krijgt de code meteen.

zelf heb ik het er wel voor over, maar ik koop telkens per jaar, omdat dat het goedkoopst is voor xbox live gold.
Vriendelijke groeten,

Ronald Kattevilder.

Mijn profiel op FaceBook: https://www.facebook.com/musicmaniac1965
Mijn YouTube kanaal: https://www.youtube.com/user/musicmaniac1965
User avatar
music_maniac1965
 
Posts: 1380
Joined: 19 Feb 2003, 19:44:28
Location: Netherlands

PreviousNext

Return to Sega Cafe

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 9 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group