GRID vind ik echt een bagger game

Dit is de gezellige hangplek op het forum. Praat over andere dingen dan Sega. Let wel op de regels die zijn gesteld aan topics. Geen sex, politieke en godsdienstige uitlokkingen.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion, Madman

GRID vind ik echt een bagger game

Postby Madman » 15 Jun 2008, 18:54:19

Hey all,

Heb GRID gekocht voor de pc en gespeeld met force-feedback stuur en met keyboard, maar het is te slecht om te noemen.
Graphics en tricks zijn echt mooi maar de gameplay laat sterk te wensen over.

heb ongeveer 3 uur gespeeld en heb het alweer gedeinstalleerd en gefrustreerd de dvd in de prullenbak doen belanden.
(had het kunnen verkopen, maar gun niemand dezelfde frustratie 8) )

Wees dus gewaarschuwd voor tegenvallende resultaten, vooral qua gameplay.
When the Boogeyman goes to sleep every night he checks his closet for Madman.
User avatar
Madman
Rampetamptoerist
 
Posts: 2126
Joined: 27 Jan 2002, 21:19:58
Location: Eindhoven

Re: GRID vind ik echt een bagger game

Postby BDT » 15 Jun 2008, 21:14:29

Ben ik niet met je eens. Heb de xbox360 versie bijna uitgespeeld en enorm veel lol aan beleefd! (GT5 op de PS3 vond ik dan wel weer tegenvallen...)


Kopen, die GRID, zou ik zeggen voor alle forumlezers :)
User avatar
BDT
Biet Dok Tor
 
Posts: 16907
Joined: 02 May 2001, 19:38:46
Location: CPT

Re: GRID vind ik echt een bagger game

Postby WithAttitude » 16 Jun 2008, 00:45:24

Heb de demo ff gechecked want het beloofde zoveel. Maar alle opties en graphics waren wel ok en zo maar het belangrijkste de gameplay was echt kut. Niet zo erg als Need for Speed maar alsnog onspeelbaar voor iemand die een PGR gewend is.

Grote tegenvaller..
User avatar
WithAttitude
Hasta la pasta!
 
Posts: 3849
Joined: 09 Dec 2002, 14:52:31

Re: GRID vind ik echt een bagger game

Postby Madman » 16 Jun 2008, 21:56:45

BDT wrote:Ben ik niet met je eens. Heb de xbox360 versie bijna uitgespeeld en enorm veel lol aan beleefd! (GT5 op de PS3 vond ik dan wel weer tegenvallen...)
Kopen, die GRID, zou ik zeggen voor alle forumlezers :)


Heb de xbox360 versie nog niet gezien / gespeeld. Misschien dat de controls daarin een stuk beter zijn. Dat zou kunnen.
Ik zal eens rondvragen wie hem heeft. effe kijken stiekum toch nog.. De graphics waren wel erg cool.
When the Boogeyman goes to sleep every night he checks his closet for Madman.
User avatar
Madman
Rampetamptoerist
 
Posts: 2126
Joined: 27 Jan 2002, 21:19:58
Location: Eindhoven

Re: GRID vind ik echt een bagger game

Postby Stepz » 17 Jun 2008, 13:22:28

WithAttitude wrote:Heb de demo ff gechecked want het beloofde zoveel. Maar alle opties en graphics waren wel ok en zo maar het belangrijkste de gameplay was echt kut. Niet zo erg als Need for Speed maar alsnog onspeelbaar voor iemand die een PGR gewend is.

Grote tegenvaller..

Ik vond PGR3 juist k*t spelen...
Er zijn naar mijn mening sowieso weinig goede racespellen de laatste tijd... Misschien juist wel omdat alles nu TE realistisch is en dan met name de gameplay.
Heb laatst nog Top Gear 2 en Top Gear 3000 gespeeld op de SNES! Dat waren pas racegames (ja ja, Mariokart ook).
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Re: GRID vind ik echt een bagger game

Postby Mier » 20 Jun 2008, 09:05:28

Misschien dat ie op de consoles inderdaad beter is.
Maar op de pc is dit echt dikke schijt!

Ik heb alle instellingen geprobeerd maar het blijft echt onbestuurbaar met een joypad en ik ben allergisch voor gamen op een keyboard.
De graphics zijn inderdaad wel dik in orde, maar wat heb je daar nu aan he..........
Image 1958 - 2009
User avatar
Mier
...is dope!!
 
Posts: 128232
Joined: 17 Jul 2001, 09:11:44

Re: GRID vind ik echt een bagger game

Postby music_maniac1965 » 21 Jun 2008, 10:39:53

op de pc heb ik hem niet gespeeld, maar op de xbox360 is het een toppertje hoor. let wel, niet met het stuurtje, want dan zul je je stuur correcties heel subtiel moeten doen, anders raak je de controlle over je auto kwijt. maar met de controller is het spel echt perfect te bestuuren. ik zit nu in de bovenste bak, en heb alle bekers al gewonnen in die bakken er onder. de AI kan wel eens geweldadig uit de hoek komen, maar dat is toch bij dergelijk aggresieve races ook in het echt zo dat men er echt dik ingaat om te winnen ? ik vind het wel realisties over komen. zeker als je voor je een AI racer hebt, die zenuwachtig word van jouw pushen, en dat die dan een fout maakt en in de barriers of de bandenstapels beland. prachtig gewoon.

wel erg jammer dat hij op de pc kut is. misschien zou je hem kunnen proberen met een xbox360 controller, want wie weet werkt het hetzelfde als met de console versie, ook al is het stuuren op de console niet echt onmogenlijk, maar gewoon erg gevoellig. een snellere tijd dan met de controller zal ik er wel nooit mee neerzetten, terwijl ik dat wel bij pgr 3, 4, en forza motorsport 2 doe.
Vriendelijke groeten,

Ronald Kattevilder.

Mijn profiel op FaceBook: https://www.facebook.com/musicmaniac1965
Mijn YouTube kanaal: https://www.youtube.com/user/musicmaniac1965
User avatar
music_maniac1965
 
Posts: 1380
Joined: 19 Feb 2003, 19:44:28
Location: Netherlands

Re: GRID vind ik echt een bagger game

Postby twisted » 23 Jun 2008, 16:16:04

Ik heb er ook geen problemen mee (360). De graphics zijn top en de gameplay is niks mis mee. Ja, in het begin deed ik vaak wegspinnen bij het optrekken maar je moet gewoon subtiel met je waggie omgaan en dan is er niks aan de hand.
Tis Wat
User avatar
twisted
 
Posts: 1456
Joined: 14 Aug 2003, 01:20:58
Location: zevenbergen

Re: GRID vind ik echt een bagger game

Postby kevin » 26 Jun 2008, 15:34:17

vind hem op de xbox360 ook echt top! Zelf nog niet gekocht, omdat ik hem wel wat teveel op DIRT vind lijken, haal hem zeker een keer 2ehands.
Image
User avatar
kevin
Segaforum veteraan
 
Posts: 3406
Joined: 14 May 2005, 07:56:41
Location: Roosendaal

Re: GRID vind ik echt een bagger game

Postby blackdragon » 26 Jun 2008, 17:44:46

De demo vond ik goed en ook de volledige versie is erg goed alleen het driften vind ik een punt van discussie maar over het algemeen is de game op alle fronten toch wel top hoor.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Re: GRID vind ik echt een bagger game

Postby WithAttitude » 27 Jun 2008, 12:55:20

blackdragon wrote:De demo vond ik goed en ook de volledige versie is erg goed alleen het driften vind ik een punt van discussie maar over het algemeen is de game op alle fronten toch wel top hoor.

Op alle fronten behalve de gameplay. Die vind ik toch echt slecht hoor, het voelt totaal niet alsof je een auto aan het besturen bent maar een rare, incorrecte interpretatie volgens vreemde wetten. Een beetje als NfS dus.

Dan kunnen de graphics en opties en dergelijke nog zo leuk zijn, als de core gameplay het gewoon niet is blijft er weinig over wmb.
User avatar
WithAttitude
Hasta la pasta!
 
Posts: 3849
Joined: 09 Dec 2002, 14:52:31

Re: GRID vind ik echt een bagger game

Postby slaper » 28 Jun 2008, 13:21:04

Ik heb hem op de pc en vind hem best goed. De moeilijksheid mocht bij sommige klasses wel wat beter,maar de bestuuring is niks mis mee. Hiervoor heb ik pro street gespeeld,als ik ze vergelijk is grid een stuk beter zowel in gameplay als in graphics. Maar wat vinden jullie er slecht aan?
slaper
 
Posts: 10
Joined: 11 Oct 2007, 21:40:01

Re: GRID vind ik echt een bagger game

Postby music_maniac1965 » 19 Jul 2008, 00:18:06

ik heb eigenlijk maar een puntje van kritiek op deze game.

ik ben nu zover dat ik de laatste VS race mag doen. die is op de le mans 24 hours track, en daar ben je verplicht te spelen op de hoogste moeilijkheids graad. vreemd, en bijna onmogenlijk (voor mij dan....). maar een foutje, en je hebt je tegenstander niet eens meer in beeld. mocht je hem in het begin in kunnen halen (is mij een paar keer gelukt), en je maakt een klein foutje, dan vliegt hij je alweer voorbij. hem blocken is mij nog niet eens gelukt omdat alles gewoon te snel gaat. nog voor je kan ingrijpen is hij je alweer voorbij.

toch blijf ik zo af en toe proberen, want ik wil hem toch uitgespeeld hebben. voor de rest heb ik alle cups en alle vs races gewonnen....

[edit]
zoals ik bij mijn blije momenten al hebt gezegd heb ik deze game eindelijk uitgespeeld qua races (niet qua achievements). wat baal ik er van dat je geen replay's kan saven met race driver GRiD.....
[/edit]
Vriendelijke groeten,

Ronald Kattevilder.

Mijn profiel op FaceBook: https://www.facebook.com/musicmaniac1965
Mijn YouTube kanaal: https://www.youtube.com/user/musicmaniac1965
User avatar
music_maniac1965
 
Posts: 1380
Joined: 19 Feb 2003, 19:44:28
Location: Netherlands


Return to Sega Cafe

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 67 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group