prepare yourself

Dit is de gezellige hangplek op het forum. Praat over andere dingen dan Sega. Let wel op de regels die zijn gesteld aan topics. Geen sex, politieke en godsdienstige uitlokkingen.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion, Madman

Postby shin_remy » 19 Dec 2007, 17:25:02

willen jullie info over sf 4 wat harde feiten

-Deze street fighter is geen opvolger van sf 3. het speelt zich af tussen sf 2 en 3

-ze gebruiken een heel nieuw systeem, geen parry's of ISM's uit Alpha

-Weinig characters uit sf alpha en sf 3 komen terug. Er komen ook een paar nieuwe terug.

-(grote kans dat Sakura en Karin terug komen uit Alpha en Alex, Hugo Yun/Yang uit sf 3)

-Het speelt als 2d met een 3d omgeving!!!

-Je hebt behalve de Super aanval balk heb je ook ''Revenge'' balk.

''Revenge'' zorgt ervoor dat je een unblockeble aanval kan toebrengen op je tegenstander. hoe voller de balk, hoe dikker de aanval. dit zorgt ervoor dat ookal sta je zover achter, dat je nog een dikke comeback kan maken

-''Saving'' word een soort vervanger van Parry ( deze sf gaat diep worden )

-''Ultra'' Tja als je bekent bent met Killer Instinct dan weet je vast wel wat hier mee bedoelt word ;)

-''De characters krijgen schade, hoe meer schade hoe gaarder ze eruit zien, net als in DBZ.

-Achtergronden kunnen kapot

Hierbij wat informatie over sf 4!!!!! Het zal waarschijnlijk voor de arcade, PS3, 360 en DS uitkomen. Het kan zelfs zijn dat het 2 jaar kan duren voordat deze game uitkomt. Ze hebben hele grote plannen met sf 4 :)

ps.

Ze hebben geleerd van hun fouten ( het zal niet EX achtig worden en zal ook niet zo slecht worden als Capcom Fighting Jam

@ Stepz. Ik heb de EGM al gelezen met de info over sf 4 ;) Ik heb de scans op me computer staan.

Als iemand de scans wilt zien over info over sf 4, stuur me maar een PM
3S !!!!!!!!
User avatar
shin_remy
 
Posts: 1067
Joined: 23 Aug 2005, 10:14:34
Location: Roosendaal

Postby Stepz » 21 Dec 2007, 20:33:34

Tja, dat van die Revenge hoorde ik ook al. Daar ben ik wat minder blij mee... Doet me denken Guilty Gear X.
Maar ben echt blij dat het 2d gameplay is.
Deze game wordt echt vet!
Hoorde dat er aardig wat SF II spelers in komen, omdat de fans dit altijd al wilden.
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Postby Loempiavreter » 28 Dec 2007, 23:45:16

http://files.filefront.com/Street+Fight ... einfo.html

Met bewegende beelden.

Wie de eindbaas en welke organisatie dat ook mag zijn, ik hoop dat ie een nieuwe set handlangers/(speelbare)sub bosses heeft met wat uniekere designs a la Balrog/Vega (vond ik altijd de doodzonde uit III dat er naast Gill geen bosses meer waren qua arcade mode, vind het altijd wel leuk om street fighter universum te doorlopen), "The Four Devas" waren dan misschien wel m'n fav. characters uit II maar ik hoop dat ze dood zijn.
Image
User avatar
Loempiavreter
Bamihapper in spé
 
Posts: 3140
Joined: 21 Apr 2003, 17:15:13

Previous

Return to Sega Cafe

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 12 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group