Moet Segaforum gesloten worden?

Dit is de gezellige hangplek op het forum. Praat over andere dingen dan Sega. Let wel op de regels die zijn gesteld aan topics. Geen sex, politieke en godsdienstige uitlokkingen.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion, Madman

Moet het Segaforum gesloten worden?

Ja.
4
10%
Nee.
34
81%
Nee, maar verander het forum (layout, vormgeving)
4
10%
 
Total votes : 42

Moet Segaforum gesloten worden?

Postby ricepuppet » 27 Sep 2007, 14:19:55

......................
Last edited by ricepuppet on 05 Sep 2011, 09:04:23, edited 1 time in total.
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Postby markdegeweldenaar » 27 Sep 2007, 14:37:26

Nee, houd toch eens op met je geklaag. Als het je niet bevalt, ga je maar weg.

Je zit hier sinds 2004. De eerste paar jaar werden gekenmerkt door aanstellerige aandachttrekkerij. Daarna kreeg je een ordinaire ruzie en vertrok je. Na een tijdje kwam je echter weer terug om even heel enthousiast te doen in het meeting-topic, en vervolgens alleen nog maar te klagen en te jammeren. Misschien moet je je eens afvragen wat jouw toegevoegde waarde aan dit forum is, voordat je hem wil gaan sluiten. Als je het forum niet leuk genoeg vindt, doe er dan inhoudelijk iets aan en val ons niet telkens lastig met je mening aangaande dit onderwerp, want die kent iedereen al lang.
Image
User avatar
markdegeweldenaar
 
Posts: 3150
Joined: 16 Nov 2002, 00:08:51
Location: Apeldoorn

Postby Mier » 27 Sep 2007, 15:07:32

Boeit me allemaal niks, het forum is wat het is.

Het gaat om de service games site, en daar is het forum een onderdeel van.
Image 1958 - 2009
User avatar
Mier
...is dope!!
 
Posts: 128232
Joined: 17 Jul 2001, 09:11:44

Postby WithAttitude » 27 Sep 2007, 15:08:35

Het kost BDT niks, die kosten betalen we gezamenlijk via paypal transacties aan BDT.
En zolang hij er zelf de stekker niet uittrekt mag het van mij gewoon blijven, voor ene post op marktplaats of techtalk waar je wel wat aan hebt.
User avatar
WithAttitude
Hasta la pasta!
 
Posts: 3849
Joined: 09 Dec 2002, 14:52:31

Postby wibraman » 27 Sep 2007, 15:15:10

Ach, dan is het BDT's keuze. Als het ooit dicht gaat, het zij zo, blijft het open, dan blijven we toch lekker aan de gang?

Ik ben nu tevreden met zoals het is, maar zal ook niet jammeren als het ooit sluit. Er is nu eenmaal een tijd van komen en gaan. Dat is met mensen, met auto's en met internetsites :roll:
User avatar
wibraman
 
Posts: 623
Joined: 12 Jun 2006, 21:10:37

Postby zendar » 27 Sep 2007, 15:22:14

Een nieuwe layout is leuk voor het oog, maar de inhoud veranderd er niet mee.
Ik kan de info die ik nodig hebt hier prima vinden, en als Sega geen nieuwe consolles uitbrengt,
en af en toe een game, dan ben je over dat onderwerp op den duur toch uitgepraat,
en kan je met de zoekfunctie alles wel terug vinden wat je technisch of iets dergelijks wilt weten.
En ik ben erg tevreden over het Segamarkt gedeelte.
C64, Pong, 2600 junior, Jaguar, Lynx II, Nes, Snes, PSX
Supervision, MegaDrive II, Saturn, Dreamcast, DS Lite, Wii
Image
User avatar
zendar
Super Segaforum user
 
Posts: 1114
Joined: 21 Aug 2006, 17:44:40

Postby Sen » 27 Sep 2007, 15:31:03

Nee, ik vind het prima zo. Dat er weinig gepost wordt nowadays kan ik ook niet zo veel aan doen. Maar dat ligt niet aan het forum.
Nothing is ever forgotten.
User avatar
Sen
 
Posts: 6443
Joined: 19 Dec 2001, 07:40:09
Location: Netherlands, Wormer

Postby Fashion » 27 Sep 2007, 16:13:10

idd ik kom elke dag wel ff langs om te kijken , er zijn wel eens mindere tijden geweest
ik vind het tof hier en ik zou het erg klote vinden als segaforum wordt gesloten!
nuf said
Image[/url]
User avatar
Fashion
Segaforum Medic
 
Posts: 1268
Joined: 31 May 2004, 07:57:43
Location: bergeijk

Postby Stepz » 27 Sep 2007, 17:13:24

Ik vind het forum nog steed net zo goed als vroeger, ondanks er iets minder gediscussieerd wordt.
Service daarentegen is er alleen maar op vooruit gegaan en ik kijk er ook nog geregeld op.
En idd, niet alleen Niels betaald, wij betalen ook.
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Postby sherudo » 27 Sep 2007, 20:05:14

ligt het aan mij of post ricepuppet alleen maar deprisieve/negatief getinte berichten de laatste tijd? doe nu niet alsof je vanaf dag een op het forum bent (dreamcast-site/pre-gsx). slotje misschien?
Image


Perfectie heeft een naam.....SEGA
User avatar
sherudo
* Sega Guru *
 
Posts: 1462
Joined: 04 May 2001, 07:13:44
Location: * Sega Guru *

Postby jur16 » 27 Sep 2007, 20:11:42

Het is een prima forum. Het probleem is gewoon dat het hoofdonderwerp wat eerst was (sega), niet interessant genoeg meer is. Mensen kwamen hiervoor eerder op het forum. Check mijn PES 2008 topic. Het lijkt mij een goed idee om in competitieverband met elkaar online te gamen.

Laten we er niet sip bij zitten, en ideeen bedenken om segaforum weer aantrekkelijk te maken.
jur16
IPH-lover
 
Posts: 1238
Joined: 19 Jan 2004, 20:37:13
Location: Netherlands

Postby Madman » 27 Sep 2007, 20:17:22

sherudo wrote:slotje misschien?


Neh.. Iedereen mag z'n geklaag kwijt. Ook al wil iemand dat 39 keer doen in 400 topics. (bij wijze van spreken)

Ik kom ook elke dag even langs maar het hele meeting-topic is me ontschoten, dus dat ga ik zo nog effe checken.

Wat ik wel vervelend vind is dat BDT een mooie site heeft opgezet en dat anderen hem proberen te overtuigen ermee te stoppen.
Dat het geld kost is normaal hoewel ik 180 euro [edit] veel vind [/edit]. Maar dat komt omdat ik zelf in het hostingwereldje zit. Als Niels ermee wil stoppen, beslist ie dat zelf wel en dan weet ik zeker dat minimaal 1 iemand het in ongewijzigde vorm voort zou willen zetten.

Laat gewoon segaforum segaforum zijn. Trekt het volk, dan trekt het volk... blijft iedereen weg, dan blijft iedereen weg en hebben we in elk geval een schitterend stukje geschiedenis/naslagwerk/humor op internet staan met z'n allen.

nuf said.
Last edited by Madman on 29 Sep 2007, 18:25:06, edited 1 time in total.
When the Boogeyman goes to sleep every night he checks his closet for Madman.
User avatar
Madman
Rampetamptoerist
 
Posts: 2126
Joined: 27 Jan 2002, 21:19:58
Location: Eindhoven

Postby Stepz » 27 Sep 2007, 20:32:41

Er is geen reden voor een slotje.
Rice mag vragen wat hij wil.
Zo heel erg depri is het nou ook weer niet.

On-topic: ik denk ook wel dat als Niels zou stoppen, dat er dan echt wel iemand door zou gaan. Desnoods zou ik het zelf doen. Sinds ik lid ben van dit forum is het altijd mijn op één na best bekeken site (op m'n gmail na).
Als ik reviews lees, weet ik vaak niet genoeg. Ik kan hier altijd de mening vragen aan mensen, mensen die ik min of meer ken. Van deze mensen weet ik hoe ze over games denken, altijd makkelijk dus. Ook lees ik hier nog vaak genoeg nieuwtjes over allerlei games. Ook wil ik graag nog eens met een aantal gasten meeten, waaronder jij Rice ;)
Door dit forum staan er nu 14 consoles op m'n kamer en 8 handhelds. Voordat DonnyK me introduceerde had ik alleen een SNES en een Gameboy. En ondanks het gezeur zo nu en dan, blijven een hoop mensen echt trouw aan dit forum en dat vind ik toch best wel speciaal. Ik heb hier 'vrienden' die ik nog nooit in het echt gezien heb (haha, ik lijk wel een nerd die geen vriendin kan krijgen....). Dus daarom moet het forum, imo dan, blijven.

SF 4 Life! 8)
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Postby Peet1979 » 27 Sep 2007, 20:34:58

Misschien is Rice juist wel meer begaand met het forum dan dat jullie allemaal denken! Waarom zou hij anders iedere keer de moeite nemen om een topic als dit te openen. Ik denk dat hij het gewoon jammer vind dat er weinig meer gepost etc. wordt. Daarom wilde hij ook graag dat de meeting door ging, waarin hij niet de enige was..

Ik denk dat hij gewoon behoorlijk teleurgesteld is in de gang van zaken en graag wil dat het allemaal weer op gaat bloeien. Maar daar heb ik zelf ook een hard hoofd in. Ik vind het forum momenteel ook helemaal niet meer boeiend...Check het ook wel bijna dagelijks maar er is niet veel interessants meer te lezen...wat jammer is...!

@STEPZ: Als je wou meeten met o.a. Rice waarom heb je je een tijdje geleden dan niet aangemeld voor de meeting? Terwijl jij juist een vd degene was die er om riep! :roll:
Image
User avatar
Peet1979
 
Posts: 947
Joined: 19 Jun 2003, 09:25:41
Location: Netherlands

Postby kevin » 27 Sep 2007, 20:43:31

nieuw management ofzo is misschien niet verkeerd, (nieuwe admin(s) ) maar zeker niet sluiten, wat een bullshit :wink:
User avatar
kevin
Segaforum veteraan
 
Posts: 3406
Joined: 14 May 2005, 07:56:41
Location: Roosendaal

Next

Return to Sega Cafe

Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot] and 23 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group