Wii Blieb

Dit is de gezellige hangplek op het forum. Praat over andere dingen dan Sega. Let wel op de regels die zijn gesteld aan topics. Geen sex, politieke en godsdienstige uitlokkingen.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion, Madman

Wii Blieb

Postby randy_sonic » 12 Jul 2007, 17:04:09

Velen hebben waarschijnlijk al van blieb.nl gehoord. Een site opgedeeld in allerlei onderwerpen. Per onderwerp kun je op de speciale blieb site al het laatste nieuws lezen.
Ik weet niet of dit hier mag maar graag wil ik jullie bekend maken met deze blieb.
Het is niet echt een website maar puur een verzamelpunt van al het nieuws wat uitkomt. De bedoeling achter blieb.nl dus.

Al het Wii nieuws is nu dus ook op blieb.nl te vinden!

http://nintendo-wii.blieb.nl

Je ziet meteen al het nieuwe nieuws en je kunt alle recente releases zien. Tevens worden interessante aanbiedingen doorgelinkt! Neem gerust eens een kijkje en laat vooral even weten wat je ervan vind.
randy_sonic
 
Posts: 8
Joined: 12 May 2005, 14:53:59

Postby WithAttitude » 12 Jul 2007, 17:23:29

Net wat ik nodig had, de 100 miljardste nintendo fanboy site. Tnx voor de tip. :roll:
User avatar
WithAttitude
Hasta la pasta!
 
Posts: 3849
Joined: 09 Dec 2002, 14:52:31

Postby markdegeweldenaar » 12 Jul 2007, 21:27:09

Spam spam spam spam.

En wat vreselijk onpersoonlijk ook. Je had er wel iets meer moeite in kunnen steken.
Image
User avatar
markdegeweldenaar
 
Posts: 3150
Joined: 16 Nov 2002, 00:08:51
Location: Apeldoorn

Postby blackdragon » 13 Jul 2007, 06:22:47

Waarom blieb je jezelf niet gewoon weg, bovendien is 1 zo'n post wel voldoende en meerdere al helemaal onnodig.

Even offtopic het is de laatste tijd wel erg zeg nieuwe mensen die zich aanmelden en echt 0,0% toevoegen op een site/forum. Bij elke nieuwe aanmelding weet je bijna al zeker dat je er niks aan hebt (sommige dan daargelaten).
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby Madman » 13 Jul 2007, 15:41:32

blackdragon wrote:Even offtopic het is de laatste tijd wel erg zeg nieuwe mensen die zich aanmelden en echt 0,0% toevoegen op een site/forum. Bij elke nieuwe aanmelding weet je bijna al zeker dat je er niks aan hebt (sommige dan daargelaten).


Dat heb je nu eenmaal op het grote boze internet. Spambot-berichten halen we meteen weg, maar bij deze is er toch niet echt iets mis ?
Laten we niet vergeten dat er ook nog kinderen zijn, die op internet rondneuzen en hun site op segaforum willen promoten. (ook al mag dat niet)
Weten hun veel..... ik stoor me d'r niet zoveel aan.
When the Boogeyman goes to sleep every night he checks his closet for Madman.
User avatar
Madman
Rampetamptoerist
 
Posts: 2126
Joined: 27 Jan 2002, 21:19:58
Location: Eindhoven


Return to Sega Cafe

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group