Transformers (Kijk uit: Spoilers)

Dit is de gezellige hangplek op het forum. Praat over andere dingen dan Sega. Let wel op de regels die zijn gesteld aan topics. Geen sex, politieke en godsdienstige uitlokkingen.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion, Madman

Postby koekiemonster » 08 Jul 2007, 20:27:36

Appie wrote:Fuck die robotjes, hiervoor moet je er heen :P
Image
(wie kent die suffe serie Hope&Faith nog? Zat ze ook in, enige reden dat het hier nog wel eens aanstond)

eens, kon haar niet maar wat een enorme chick!
____________________________________
webhero.nl
koekiemonster
 
Posts: 930
Joined: 09 May 2001, 15:10:32
Location: Mongolia

Postby BDT » 10 Jul 2007, 11:58:17

Gisteren eindelijk de film gezien:

TOP!!! heb echt enorm genoten en het viel niet tegen(was ik bang voor hehe)

Hoop dan ook dat er een vette boxset uitkomt later dit jaar :)
User avatar
BDT
Biet Dok Tor
 
Posts: 16907
Joined: 02 May 2001, 19:38:46
Location: CPT

Postby Razelim » 11 Jul 2007, 06:55:39

Ik wacht netjes op de HD DVD hiervoor ;)
Image
User avatar
Razelim
 
Posts: 678
Joined: 09 Dec 2004, 13:13:38

Postby Stepz » 11 Jul 2007, 18:18:07

WithAttitude wrote:Was wel een gave film, erg mooie cgi en bewegingen van de robots. Wel vaak erg fout Amerikaans maar goed dat was wel te verwachten.

Jammer dat de Decepticons zoals in de tekenfilm altijd verliezen ook al zijn ze veel gaver. Dom dat er maar een robot doodgaat en ook helemaal geen mensen. En het verhaal was nog dunner dan een blaadje papier.

Maar ondanks dat toch wel toffe film hoor, zeker de moeite waard.

Oh en een transformerende Xbox 360 _0_


Er gaan meer dan één robotjes dood... er gaat maar één Autobot dood...
Bonecrusher.... ai, erg gruwelijk 8)
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Postby Razelim » 12 Jul 2007, 05:43:22

Frenzy blijft ook weinig van over. En volgens mij zie je Brawl/Devastator ook neergaan. Vergeet Megatron ook niet.

Al heb ik zo'n gevoel dat een mogelijk vervolg zou zijn dat Megs niet dood is, maar 'evolueerd' in Galvatron.
Image
User avatar
Razelim
 
Posts: 678
Joined: 09 Dec 2004, 13:13:38

Postby Stepz » 12 Jul 2007, 12:07:29

Hey Razelim.... heb je de aftiteling afgekeken?

Je ziet Starscream wegvliegen 8)

Mooi open eind.
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Postby zendar » 12 Jul 2007, 14:56:43

Het "ontstaan" van de Transformers werdt ook erg open gelaten,
dus ik denk dat er ook wel een "Transformers: The Beginning" gaat komen.
C64, Pong, 2600 junior, Jaguar, Lynx II, Nes, Snes, PSX
Supervision, MegaDrive II, Saturn, Dreamcast, DS Lite, Wii
Image
User avatar
zendar
Super Segaforum user
 
Posts: 1114
Joined: 21 Aug 2006, 17:44:40

Postby zendar » 14 Jul 2007, 15:44:13

Ik ben al verschillende aanwijzingen tegen gekomen dat het een trilogie gaat worden.
C64, Pong, 2600 junior, Jaguar, Lynx II, Nes, Snes, PSX
Supervision, MegaDrive II, Saturn, Dreamcast, DS Lite, Wii
Image
User avatar
zendar
Super Segaforum user
 
Posts: 1114
Joined: 21 Aug 2006, 17:44:40

Postby Razelim » 16 Jul 2007, 09:47:38

Ik heb de extra stukjes gezien, maar ik zie Starscream niet weer de nieuwe leider worden. Bovendien zijn in ALLE continuiteiten (behalve de beasties) de Megatrons in Galvatrons veranderd, dus wat dat betreft zie ik het nu weer gebeuren.

@Zendar, er is een een Movie prequel geschreven door Simon Furman in comic formaat. SPOILER: Die laat zien hoe de decepticons worden geleid door Starscream, hoe Bumblebee zijn stem kwijtraakt, Hoe Megatron naar aarde komt en invriest. Dus er zal geen "beginning" zijn. Het is gewoon de merchandise er omheen. De games laten weer de film vanaf de robotkant zien, niet dat die echt intressant is, maar minder soldaten.

Is het trouwens niemand opgevallen dat de Mariniers allemaal wat weghebben van GI Joe figuurtjes? en daardoor ze ALSNOG een GI Joe film hebben?
Image
User avatar
Razelim
 
Posts: 678
Joined: 09 Dec 2004, 13:13:38

Postby WithAttitude » 16 Jul 2007, 12:12:12

Razelim wrote:Ik heb de extra stukjes gezien, maar ik zie Starscream niet weer de nieuwe leider worden. Bovendien zijn in ALLE continuiteiten (behalve de beasties) de Megatrons in Galvatrons veranderd, dus wat dat betreft zie ik het nu weer gebeuren.

@Zendar, er is een een Movie prequel geschreven door Simon Furman in comic formaat. SPOILER: Die laat zien hoe de decepticons worden geleid door Starscream, hoe Bumblebee zijn stem kwijtraakt, Hoe Megatron naar aarde komt en invriest. Dus er zal geen "beginning" zijn. Het is gewoon de merchandise er omheen. De games laten weer de film vanaf de robotkant zien, niet dat die echt intressant is, maar minder soldaten.

Is het trouwens niemand opgevallen dat de Mariniers allemaal wat weghebben van GI Joe figuurtjes? en daardoor ze ALSNOG een GI Joe film hebben?
Die soldaten zijn gewoon het standaard Michael Bay/ Jerry Bruckheimer patriotrische super Amerikanen waar heel de wereld tegen op kijkt als ze weer eens de wereld redden.
User avatar
WithAttitude
Hasta la pasta!
 
Posts: 3849
Joined: 09 Dec 2002, 14:52:31

Postby Stepz » 16 Jul 2007, 12:30:46

Ik zie Starscream nog wel de Decepticons leiden hoor. In de comic werd ie op gegeven moment ook übersterk, killde vet veel Autobots (en ook wel wat Decepticons) en leidde hij de Decepticons. Dus de mogelijkheid is er wel. Verder zijn die andere Decepticons praktisch dood, maarja... dat was Megatron ook voordat ie in Galvatron veranderde... Genoeg ideeën dus voor een deel 2 8)
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Previous

Return to Sega Cafe

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group