poker

Dit is de gezellige hangplek op het forum. Praat over andere dingen dan Sega. Let wel op de regels die zijn gesteld aan topics. Geen sex, politieke en godsdienstige uitlokkingen.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion, Madman

Postby ManoRevolver » 23 May 2007, 21:58:56

Frankhulscher wrote:Ik kan absoluut niet pokeren maar zou het best eens willen leren. Kent iemand een leuke website waar ik het zou kunnen leren (bij voorkeur gratis :P)


Misschien niet de beste site, maar op http://www.pitbullpoker.com krijg je 10 dollar gratis. Als je gelijk eigen geld wilt investeren is denk ik pokerstars.com of partypoker.com de beste keuze.
Overal kan je natuurlijk gratis spelen, maar imo leer je daar niet veel van omdat je stack geen waarde heeft en dus anders speel.
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Postby Hellboy » 24 May 2007, 13:45:59

Dit weekend eff lopen rossen in HC in Adam :D Toernooi van 60eu inbuy...

Ben toch van de 70 man die ermee deed 20ste geworden :D LEuk tournooitje


Mensen die net gaan beginnen, doe het vooral in het begin met vrienden voor leuke bedragen. Toen ik begon gewoon voor een 10tje inkopen en doe dan kleine tournooitjes met je vrienden. Je krijgt dan namelijk een leuk stack ( gemiddeld iets van 1500 punten ) waar je dan even lekker mee ken rossen en waar je de regels leert.

Zo ben ik ook begonnen en loop nu tournooitjes te doen bij HC, vrienden, voetbalclubs en andere illegale bezigheden ;)
Remember, remember the 5th of November.
The gunpowder, treason, and plot.
I know of no reason why the gunpowder treason should ever be forgot.

V
User avatar
Hellboy
 
Posts: 2794
Joined: 14 Apr 2002, 21:06:25
Location: Haarlem

Postby ManoRevolver » 24 May 2007, 13:50:01

Waarom speel je geen cashgames in HC hellboy?
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Postby WithAttitude » 24 May 2007, 16:21:35

ManoRevolver wrote:Waarom speel je geen cashgames in HC hellboy?
Hebben ze dat?! Dat zou uberchill zijn, ik ben namelijk the ultimate cash game master.

Ik ben echt veel beter in cashgame dan in een toernooi, ik heb gewoon ook simpelweg het geduld niet voor die toernooien en smijt uiteindelijk al mijn chips weg met flut handen.
Dat moet ik maar 's uitchecken, goed voor de portemonnee.
User avatar
WithAttitude
Hasta la pasta!
 
Posts: 3849
Joined: 09 Dec 2002, 14:52:31

Postby ManoRevolver » 24 May 2007, 16:56:39

WithAttitude wrote:
ManoRevolver wrote:Waarom speel je geen cashgames in HC hellboy?
Hebben ze dat?! Dat zou uberchill zijn, ik ben namelijk the ultimate cash game master.

Ik ben echt veel beter in cashgame dan in een toernooi, ik heb gewoon ook simpelweg het geduld niet voor die toernooien en smijt uiteindelijk al mijn chips weg met flut handen.
Dat moet ik maar 's uitchecken, goed voor de portemonnee.


Oh yeah, hebben ze zeker. Zowel limit als no-limit. Ik zit toch wel meer dan eens per week aan de ronde tafel :lol:.
Of het goed is voor je portemonnee weet ik niet, wat voor cashgames speel je normaal op internet?
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Postby Frankhulscher » 24 May 2007, 20:55:32

ManoRevolver wrote:
Frankhulscher wrote:Ik kan absoluut niet pokeren maar zou het best eens willen leren. Kent iemand een leuke website waar ik het zou kunnen leren (bij voorkeur gratis :P)


Misschien niet de beste site, maar op http://www.pitbullpoker.com krijg je 10 dollar gratis. Als je gelijk eigen geld wilt investeren is denk ik pokerstars.com of partypoker.com de beste keuze.
Overal kan je natuurlijk gratis spelen, maar imo leer je daar niet veel van omdat je stack geen waarde heeft en dus anders speel.


Tja ik moet toch de regels leren...
Mijn verzameling (excel bestand)
User avatar
Frankhulscher
Segaforum's Virtua Cop
 
Posts: 1946
Joined: 14 Sep 2004, 21:54:33
Location: Landgraaf

Postby Hellboy » 25 May 2007, 10:04:13

ManoRevolver wrote:Waarom speel je geen cashgames in HC hellboy?


Speel ik genoeg cash games... 1 keer met een kleine 400eu weggegaan daar ;)

Meestal speel ik in Zandvoort of Adam. Lekker dichtbij en lekker knallen met vrienden daaro :D
Remember, remember the 5th of November.
The gunpowder, treason, and plot.
I know of no reason why the gunpowder treason should ever be forgot.

V
User avatar
Hellboy
 
Posts: 2794
Joined: 14 Apr 2002, 21:06:25
Location: Haarlem

Postby ManoRevolver » 25 May 2007, 14:40:34

Zoals het hoort! 8)
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Postby ManoRevolver » 26 May 2007, 07:42:36

Gister weer een tafel leeggeruimt bij de limit poker tafel.
Ik vind het echt allebei iets hebben (limit / no-limit), de meeste spelen graag no-limit maar bij limit komt zoveel meer kijken dat ik het stiekem misschien nog wel toffer vind.
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Postby Hellboy » 27 May 2007, 09:38:58

Gisteraaf even 100eu door me neus heen gebort...

Tournooitje even bij me thuis gehouden. Eerste uur onbeperkt rebuyen...

Nog geen eens net na dat uur krijg ik pocket rocket in me hand... Dus ik raisen... Gaat er 1 mee...

Flop: aas, boer boer... Full house op de flop... Ik raise hem dik, die ander all-in... CALLL!!!! Heeft die lulhoofd 2 boeren in ze hand.... DOEIIII


Brrr, najah.. dan maar aan de baco's ;)
Remember, remember the 5th of November.
The gunpowder, treason, and plot.
I know of no reason why the gunpowder treason should ever be forgot.

V
User avatar
Hellboy
 
Posts: 2794
Joined: 14 Apr 2002, 21:06:25
Location: Haarlem

Postby ManoRevolver » 27 May 2007, 10:41:36

Hellboy wrote:Gisteraaf even 100eu door me neus heen gebort...

Tournooitje even bij me thuis gehouden. Eerste uur onbeperkt rebuyen...

Nog geen eens net na dat uur krijg ik pocket rocket in me hand... Dus ik raisen... Gaat er 1 mee...

Flop: aas, boer boer... Full house op de flop... Ik raise hem dik, die ander all-in... CALLL!!!! Heeft die lulhoofd 2 boeren in ze hand.... DOEIIII


Brrr, najah.. dan maar aan de baco's ;)


Evil! :lol:
Heb er vannacht ook weer een sessie opzitten van 7 uur in HC. Uiteindelijk kiet gespeeld deze keer, pff.
Gelukkig vrijdag wel 200 gewonnen en hopelijk vanavond wat meer winst :D.
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Postby WithAttitude » 27 May 2007, 15:51:10

ManoRevolver wrote:Gister weer een tafel leeggeruimt bij de limit poker tafel.
Ik vind het echt allebei iets hebben (limit / no-limit), de meeste spelen graag no-limit maar bij limit komt zoveel meer kijken dat ik het stiekem misschien nog wel toffer vind.
Ik vind NL toch veel leuker. Vooral omdat je dan pas echt kunt bluffen end reigen of kunt doen alsof je bluft. En de magische all-in natuurlijk. Voegt gewoon zoveel meer toe aan het spel.

Alleen wat dan wel weer lastig is als je in het begin pocket Aas hit en iemand all-in gaat. Dan moet je gewoon calleen en zul je net zien dat hij ene lager paartje heeft en de derde ook hit. Dan lig je er meteen uit terwijl je geen fout maakte.
User avatar
WithAttitude
Hasta la pasta!
 
Posts: 3849
Joined: 09 Dec 2002, 14:52:31

Postby Hellboy » 27 May 2007, 20:45:27

WithAttitude wrote:
ManoRevolver wrote:Gister weer een tafel leeggeruimt bij de limit poker tafel.
Ik vind het echt allebei iets hebben (limit / no-limit), de meeste spelen graag no-limit maar bij limit komt zoveel meer kijken dat ik het stiekem misschien nog wel toffer vind.
Ik vind NL toch veel leuker. Vooral omdat je dan pas echt kunt bluffen end reigen of kunt doen alsof je bluft. En de magische all-in natuurlijk. Voegt gewoon zoveel meer toe aan het spel.

Alleen wat dan wel weer lastig is als je in het begin pocket Aas hit en iemand all-in gaat. Dan moet je gewoon calleen en zul je net zien dat hij ene lager paartje heeft en de derde ook hit. Dan lig je er meteen uit terwijl je geen fout maakte.


Klopt, Pocket aasen is leuk hoor om tekrijgen maar ik ik heb liever King ace in me hand.

Want als iemand mij calt met een queen jack en er vallen net precies jack en queen ben ik weg met me pocket rocket.

mijn ideale hand is toch een paartje jacks. Ik heb op de ene of andere manier geluk met die hand omdat ik daar nog nooit heb op verloren.

Leuk gister even nog een tournooitje bij iemand gehouden. Sick stukje.

2 mensen gingen ermee. 1 had dubbel 4 in ze hand, de ander dubbel 7 in ze hand.

Normaal ingezet want het zijn niet de paren waarmee je dik wilt raisen.

Flop: vier, vier, zeven... Die ene gozer met die vieren had dus gelijk quads, maar jah.. hij wou er zoveel moge.lijk uitrekken dus hij rustig aandoen... Die ander raisde hem iets dus die ander ging ook weermee.

Turn: Viel volgens mij een jack. Niet veel aan, dus weer een rustige bet en die gozer callde hem.

River: Een zeven :| Zit je met je quads vieren. Dus die gozer met die vieren had niet veel meer, dus die zegt All-in. Even een leuk slow-playtje van die gozer met die zevens. :D Heerlijk, dat .... Je moest ze gezicht zien van die gozer met die vieren :D
Remember, remember the 5th of November.
The gunpowder, treason, and plot.
I know of no reason why the gunpowder treason should ever be forgot.

V
User avatar
Hellboy
 
Posts: 2794
Joined: 14 Apr 2002, 21:06:25
Location: Haarlem

Postby WithAttitude » 28 May 2007, 01:51:05

Hellboy wrote:
WithAttitude wrote:
ManoRevolver wrote:Gister weer een tafel leeggeruimt bij de limit poker tafel.
Ik vind het echt allebei iets hebben (limit / no-limit), de meeste spelen graag no-limit maar bij limit komt zoveel meer kijken dat ik het stiekem misschien nog wel toffer vind.
Ik vind NL toch veel leuker. Vooral omdat je dan pas echt kunt bluffen end reigen of kunt doen alsof je bluft. En de magische all-in natuurlijk. Voegt gewoon zoveel meer toe aan het spel.

Alleen wat dan wel weer lastig is als je in het begin pocket Aas hit en iemand all-in gaat. Dan moet je gewoon calleen en zul je net zien dat hij ene lager paartje heeft en de derde ook hit. Dan lig je er meteen uit terwijl je geen fout maakte.


Klopt, Pocket aasen is leuk hoor om tekrijgen maar ik ik heb liever King ace in me hand.

Want als iemand mij calt met een queen jack en er vallen net precies jack en queen ben ik weg met me pocket rocket.

mijn ideale hand is toch een paartje jacks. Ik heb op de ene of andere manier geluk met die hand omdat ik daar nog nooit heb op verloren.

Leuk gister even nog een tournooitje bij iemand gehouden. Sick stukje.

2 mensen gingen ermee. 1 had dubbel 4 in ze hand, de ander dubbel 7 in ze hand.

Normaal ingezet want het zijn niet de paren waarmee je dik wilt raisen.

Flop: vier, vier, zeven... Die ene gozer met die vieren had dus gelijk quads, maar jah.. hij wou er zoveel moge.lijk uitrekken dus hij rustig aandoen... Die ander raisde hem iets dus die ander ging ook weermee.

Turn: Viel volgens mij een jack. Niet veel aan, dus weer een rustige bet en die gozer callde hem.

River: Een zeven :| Zit je met je quads vieren. Dus die gozer met die vieren had niet veel meer, dus die zegt All-in. Even een leuk slow-playtje van die gozer met die zevens. :D Heerlijk, dat .... Je moest ze gezicht zien van die gozer met die vieren :D
Haha, dat zijn mooie potjes ja. Dat met die boeren heb ik ook,op de een of andere manier brengen boeren mij geluk.

Maar AK damn die hand gooi ik altijd weg. Breng me veel te vaak in de problemen. Heet niet voor niet de Anna Kournikova, ziet er mooi uit maar wint nooit wat.
User avatar
WithAttitude
Hasta la pasta!
 
Posts: 3849
Joined: 09 Dec 2002, 14:52:31

Postby Hellboy » 28 May 2007, 10:36:34

WithAttitude wrote:
Hellboy wrote:
WithAttitude wrote:
ManoRevolver wrote:Gister weer een tafel leeggeruimt bij de limit poker tafel.
Ik vind het echt allebei iets hebben (limit / no-limit), de meeste spelen graag no-limit maar bij limit komt zoveel meer kijken dat ik het stiekem misschien nog wel toffer vind.
Ik vind NL toch veel leuker. Vooral omdat je dan pas echt kunt bluffen end reigen of kunt doen alsof je bluft. En de magische all-in natuurlijk. Voegt gewoon zoveel meer toe aan het spel.

Haha, dat zijn mooie potjes ja. Dat met die boeren heb ik ook,op de een of andere manier brengen boeren mij geluk.

Maar AK damn die hand gooi ik altijd weg. Breng me veel te vaak in de problemen. Heet niet voor niet de Anna Kournikova, ziet er mooi uit maar wint nooit wat.


Haha ;) Lol... Ik heb liever AK in me hand... Daar heb ik wel meerdere dingen meegewonnen dan AA ;)
Remember, remember the 5th of November.
The gunpowder, treason, and plot.
I know of no reason why the gunpowder treason should ever be forgot.

V
User avatar
Hellboy
 
Posts: 2794
Joined: 14 Apr 2002, 21:06:25
Location: Haarlem

PreviousNext

Return to Sega Cafe

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 9 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group