Segaforum

Dit is de gezellige hangplek op het forum. Praat over andere dingen dan Sega. Let wel op de regels die zijn gesteld aan topics. Geen sex, politieke en godsdienstige uitlokkingen.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion, Madman

Postby Silent Shadow » 19 May 2007, 11:01:36

Ik ben het met je eens Blackdragon. Zelf post ik hier sinds begin 2007 ook bijna niet meer. Ik heb zelfs een tijd gehad dat ik helemaal niet meer langskwam eigenlijk...

Nou is de sfeer volgens sommige niet goed maar ik denk zelf dat het ligt aan de topics eerlijk gezegd. Toen ik hier voor het eerst kwam waren topics vol van Sega games, nu zie ik bijna (zeg maar geen) topics meer specifiek over Sega games. Ja goed enkele maar niet meer zo intensief als eerst.

Ik wou dat er weer eens wat te viel te posten over een of andere game uit het verleden zodat weer ''even'' terug gaan naar die onbezorgde jeugd met die geweldige games...

Waneer komt iemand weer eens met een topic over scores in een game? Green Hill stage 1 onder de 45 seconden uitspelen bijvoorbeeld dat is lachen en verveelt bij mij eigenlijk nooit. Dit natuurlijk maar een kline greep over waar het wel over kan gaan op een positieve manier.

Helaas zijn er natuurlijk zoveel topics geweest over Shenmue, Sonic, Dreamcast in het algemeen etc etc moet ik doorgaan? Vandaar dat de meeste mensen een beetje vermoeidheid hebben over de meeste topics.
Nou moet ik zeggen dat ik topics als welk ''nummer luister je nu'' nou echt niet intresant vind...

Goed beetje lange post maar ik moest het ook even kwijt.
Silent Shadow
Sega Saturn liefhebber._0_
 
Posts: 1406
Joined: 02 Dec 2004, 12:00:57

Postby markdegeweldenaar » 19 May 2007, 11:30:29

Silent Shadow wrote:Waneer komt iemand weer eens met een topic over scores in een game? Green Hill stage 1 onder de 45 seconden uitspelen bijvoorbeeld dat is lachen en verveelt bij mij eigenlijk nooit. Dit natuurlijk maar een kline greep over waar het wel over kan gaan op een positieve manier.


Waarom doe je dat zelf dan niet? Een beter forum begint bij jezelf ;).

Ik vind het trouwens wel meevallen met de elende hier. Het is logisch dat het minder over sega gaat, omdat sega tegenwoordig ook minder is. Voor de rest gaat het hier altijd op en neer. De ene maand is het nu eenmaal leuker dan de andere.
Image
User avatar
markdegeweldenaar
 
Posts: 3150
Joined: 16 Nov 2002, 00:08:51
Location: Apeldoorn

Postby zendar » 19 May 2007, 12:38:05

blackdragon wrote:En misschien is het wel handig om vooral in het Sega Markt wat strenger te worden, mensen die andere topics verzieken of erin posten zonder enige inhoud of wat met de verkoop te maken heeft gewoon 1 waarschuwing en, en wie niet wil luisteren dan maar voelen de 2e keer een ban van een paar dagen geven ofzo.


Mee eens!
C64, Pong, 2600 junior, Jaguar, Lynx II, Nes, Snes, PSX
Supervision, MegaDrive II, Saturn, Dreamcast, DS Lite, Wii
Image
User avatar
zendar
Super Segaforum user
 
Posts: 1114
Joined: 21 Aug 2006, 17:44:40

Postby SeGaFrEaK » 19 May 2007, 12:41:46

De meeste van de mensen zijn hun eigen weg gegaan. Tegenwoordig heb je voor elke doelgroep een forum dus wordt de tijd verdeelt over die fora.
De enige forums hier op Segaforum waar ik in kijk zijn DC, Retro en Algemeen (en het cafe). En daarin gebeurt niet veel. Eén voordeel; de servicekosten voor Niels zullen iets lager zijn. :wink:
<SeGaFrEaK>

"Like I told you, Im the REGULAR''
User avatar
SeGaFrEaK
 
Posts: 6082
Joined: 03 May 2001, 11:07:57
Location: Netherlands

Postby Stepz » 19 May 2007, 15:26:41

Dat mensen minder posten heb je om de paar jaar, praktisch elk jaar eigenlijk.
Ik post de laatste tijd ook even wat minder, ach...
En Xi heeft geloof ik al ongeveer 582658165815617865 keer gezegd dat ie ermee nokte :D Maar hij is er nog steeds 8)

IK GA NOOOOOOOOIT MEER WEG!
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Postby ManoRevolver » 19 May 2007, 15:38:00

markdegeweldenaar wrote:Ik vind het trouwens wel meevallen met de elende hier. Het is logisch dat het minder over sega gaat, omdat sega tegenwoordig ook minder is. Voor de rest gaat het hier altijd op en neer. De ene maand is het nu eenmaal leuker dan de andere.


+ 1.
Mensen overdrijven graag.
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Postby rdk123 » 19 May 2007, 16:02:40

Ik heb in ieder geval niets te klagen,mede omdat ik maar vrij kort lid ben.
Ik heb dus het vallen en opstaan van sf niet meegemaakt,maar voor zover ik kan mededelen is dit forum een van de weinige forums waar er nog eens wat te lezen valt en een beetje normaal gediscusieerd wordt.
(uitzonderingen daargelaten).

Persoonlijk heb ik geen favoriete console en/of merk.
Sega stond altijd vanaf dag 1 hoog in het vaandel samen met nintendo en atari en later Sony.

Ik ben geen betweter want ik weet niet zoveel en gierig probeer ik niet te zijn,wel een onderhandelaar. 8)
Verder ken ik niemand die meer heeft meegemaakt waar ik dan een vermelding van zou moeten maken.

Ik hoop in ieder geval nog een tijdje welkom te zijn en dan nog een aantal posts te kunnen maken die een beetje enerverend en origineel zijn.

Greetz :)
C64,nes,snes,n64,gamecube,wii,gameboy,gameboy pocket, color,advance,sp,micro,DS,DSlite,MS,MD,Nomad,MCD,32X,saturn,dreamcast,gamegear, PcengineduoR,Atari jaguar,lynxII,neogeo pocket color,3DO,Sony PSX,psone,ps2 pal,ps2ntsc,PSP,2x ngage,2xPC,xbox,xbox360.
User avatar
rdk123
 
Posts: 210
Joined: 05 Aug 2006, 19:26:15
Location: Alkmaar

Postby Stepz » 19 May 2007, 17:34:04

Omdat (no offense) dit elk jaar weer wordt gezegd en elke keer wordt het toch weer gezellig.
Dus dan lijkt het idd net alsof mensen overdrijven.
Ik heb dit al zeker vijf keer meegemaakt op het SF, maar aan de andere kant snap ik het ook wel weer hoor.
Nogmaals, SF gaat toch niet dood.
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Postby Stepz » 19 May 2007, 17:35:23

rdk123 wrote:Ik heb in ieder geval niets te klagen,mede omdat ik maar vrij kort lid ben.
Ik heb dus het vallen en opstaan van sf niet meegemaakt,maar voor zover ik kan mededelen is dit forum een van de weinige forums waar er nog eens wat te lezen valt en een beetje normaal gediscusieerd wordt.
(uitzonderingen daargelaten).

Persoonlijk heb ik geen favoriete console en/of merk.
Sega stond altijd vanaf dag 1 hoog in het vaandel samen met nintendo en atari en later Sony.

Ik ben geen betweter want ik weet niet zoveel en gierig probeer ik niet te zijn,wel een onderhandelaar. 8)
Verder ken ik niemand die meer heeft meegemaakt waar ik dan een vermelding van zou moeten maken.

Ik hoop in ieder geval nog een tijdje welkom te zijn en dan nog een aantal posts te kunnen maken die een beetje enerverend en origineel zijn.

Greetz :)


Tuurlijk ben je gewoon welkom en rdk123, dat het ff wat rustiger wordt is niets vreemds hoor. Gebeurt wel vaker, dus je kan lekker door blijven posten :P
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Postby Stepz » 19 May 2007, 19:08:06

en mag teminste voor mijn gevoel de ene veel meer doen en zeggen dan een ander.


Dat gevoel heb ik echt al heeeeeeeeeeeel lang. Je hebt ook wel gelijk hoor.
Voor mij gaat dit forum ook niet meer zo heel veel om SEGA, maar ik heb het hier wel naar m'n zin en ik kan zeggen dat ik hier vrienden heb zitten die ik nog nooit in het echt heb gezien... *vlinders in m'n buik*
Maarja...
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Postby rdk123 » 19 May 2007, 21:58:12

Stepz wrote:
rdk123 wrote:Ik heb in ieder geval niets te klagen,mede omdat ik maar vrij kort lid ben.
Ik heb dus het vallen en opstaan van sf niet meegemaakt,maar voor zover ik kan mededelen is dit forum een van de weinige forums waar er nog eens wat te lezen valt en een beetje normaal gediscusieerd wordt.
(uitzonderingen daargelaten).

Persoonlijk heb ik geen favoriete console en/of merk.
Sega stond altijd vanaf dag 1 hoog in het vaandel samen met nintendo en atari en later Sony.

Ik ben geen betweter want ik weet niet zoveel en gierig probeer ik niet te zijn,wel een onderhandelaar. 8)
Verder ken ik niemand die meer heeft meegemaakt waar ik dan een vermelding van zou moeten maken.

Ik hoop in ieder geval nog een tijdje welkom te zijn en dan nog een aantal posts te kunnen maken die een beetje enerverend en origineel zijn.

Greetz :)


Tuurlijk ben je gewoon welkom en rdk123, dat het ff wat rustiger wordt is niets vreemds hoor. Gebeurt wel vaker, dus je kan lekker door blijven posten :P


Thnx :P .
C64,nes,snes,n64,gamecube,wii,gameboy,gameboy pocket, color,advance,sp,micro,DS,DSlite,MS,MD,Nomad,MCD,32X,saturn,dreamcast,gamegear, PcengineduoR,Atari jaguar,lynxII,neogeo pocket color,3DO,Sony PSX,psone,ps2 pal,ps2ntsc,PSP,2x ngage,2xPC,xbox,xbox360.
User avatar
rdk123
 
Posts: 210
Joined: 05 Aug 2006, 19:26:15
Location: Alkmaar

Postby ManoRevolver » 20 May 2007, 01:08:55

Ik ben benieuwd wat voor merkwaardige dingen er dan gebeuren in de topics Blackdragon? Zover ik weet zijn er geen opzienbarende dingen gebeurd de afgelopen weken / maanden. Geen ruzies, scheldpartijen, comments onder de gordel, niks niet. Vandaar dat ik het nogal overdreven vind om te zeggen dat het Segaforum achteruit gaat. Misschien dat de interesses bij jezelf of bij andere leden verschuiven en dat mensen daarom niet meer komen, minder posten, andere discussies voeren of er gewoon niks meer aan vinden. Misschien dat het forum daarom 2 jaar geleden leuker was, toen waren we net lid en waren topics over SEGA games een geschenk uit de hemel, echter heb ik niet het gevoel dat leden zich anders zijn gaan gedragen.
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Postby WithAttitude » 20 May 2007, 03:42:19

Wats du big f'ing diel bitjes?!
Als je ergens een probleem mee hebt kun je het het beste tegen die persoon zelf zeggen dan er in het algemeen over te hebben. Daar schiet je denk ik het meest mee op.
Dus aan wie hebben we allemaal een hekel mensen :?:
User avatar
WithAttitude
Hasta la pasta!
 
Posts: 3849
Joined: 09 Dec 2002, 14:52:31

Postby Sen » 20 May 2007, 08:46:53

Hmm, dat is niet gezellig...

Ik zie mezelf niet snel weg gaan, ook al was het forum ooit een stuk leuker. Heeft nog steeds wel iets. Enne, ik ben dan misschien in de minderheid, maar ik ben nog steeds een Sega fan.
Nothing is ever forgotten.
User avatar
Sen
 
Posts: 6443
Joined: 19 Dec 2001, 07:40:09
Location: Netherlands, Wormer

Postby ManoRevolver » 20 May 2007, 10:35:36

blackdragon wrote:En Mano tsja wat moet ik daar nou op zeggen.


Mwah, mijn vraag is toch vrij simpel. Name the topics.

Ik ben ook nog steeds SEGA fan. En heb ook nog steeds 100'en games van SEGA consoles in de kast staan en van die collectie niet noemenswaardig veel verkocht omdat ik opeens een 360, Wii of PS3 wil. Misschien andere wel en is daarom 'het gevoel' bij hun weg?
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

PreviousNext

Return to Sega Cafe

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group