Welke 'sterren' heb je ontmoet?

Dit is de gezellige hangplek op het forum. Praat over andere dingen dan Sega. Let wel op de regels die zijn gesteld aan topics. Geen sex, politieke en godsdienstige uitlokkingen.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion, Madman

Welke 'sterren' heb je ontmoet?

Postby ricepuppet » 03 Jun 2006, 16:42:32

..
Last edited by ricepuppet on 05 Nov 2014, 22:21:28, edited 1 time in total.
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Postby WithAttitude » 03 Jun 2006, 16:51:48

Uhm volgens mij alleen Clarence Seedorf. Ik liep in de paddock van het TT circuit in Assen toen hij lang liep, omdat hij zijn eigen 125 cc race team heeft, toen stak ik mijn hand uit en schudde hij me ff snel de hand en groetten we elkaar.

Niets bijzonders of zo maar wel aardig van hem.
User avatar
WithAttitude
Hasta la pasta!
 
Posts: 3849
Joined: 09 Dec 2002, 14:52:31

Postby Donny K. » 03 Jun 2006, 17:14:59

Def Rhymes. In Suriname. We gingen wat eten en opeens zat ie aan het tafeltje naast ons. In mijn verbazing vroeg ik aan 'm "Wat doe jij nou weer hier??"

Hij antwoordde:

Waaaaaaah, ik ben op vakantie Waaeeeeeh (je weet wel hoe hij praat :P )

Ook Raymann (was ook op vakantie), we zijn toen uitgenodigd om op een van z'n comedyshows in Suriname te komen. Grappig.

Ronald Giphart. Hij ging de DJ uithangen op de release party van onze korte speelfilm: Quarantine (en tegelijkertijd afstudeerfeestje) Hij kan het nog best goed ook.

Image

Voor de rest ben ik geloof ik nog een keer langs Ted de Braak gefietst :P
Consoles I own:
User avatar
Donny K.
N-Gage Meester
 
Posts: 4868
Joined: 06 Oct 2001, 10:16:48

Postby ricepuppet » 03 Jun 2006, 17:18:50

..
Last edited by ricepuppet on 05 Nov 2014, 22:21:30, edited 1 time in total.
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Postby Mier » 03 Jun 2006, 17:47:32

er lopen hier vaak bn-ers door de de straat waar ik werkte en vaak komen ze dan ook ff binnen.
vlakbij zit de stadsschouwburg,vandaar.
enkele namen die ik voorbij of binnen heb zien komen:

kim-lian van der mey (arrogant)
chantal janssen (had alleen oog voor haar mobieltje)
danny rook (aardige dude)
faja laurens (ook heel aardig)
anita meyer

op de markt weleens gezien:
katja schuurman
tatiana simic
gerard joling
de mannen van blof,maarja die wonen hier

bart "zanger van racoon" regelmatig op feestjes en partijen,zelfde vriendengroep.laat altijd zijn kont zien als ik hem zie.
gitarist van racoon zat bij mij op school
de mannen van gorefest
nelly kooman weleens een frietje bij me gekocht,maar woont ook in zeeland.
diverse voetballers hebben ook frietjes bij me gekocht,maar dan hoorde ik altijd van collega's hey dat was "vul in" man! ik: ehm,wie? voetbalt bij feyenoord man!

tony hawk,op een skateparty op museumplein in amsterdam voordat ie zijn thps games had.
vele andere thps caracters zoals:
andrew reynolds
daewon song
rodney mullen
kareem kampbell (nog een t-shirt van gekregen 8) )
eric koston
pro skaters gaan vaak op tour door europa in de zomer,als ze dan een demo geven kan je meestal erna gewoon met de pro's meeskaten.

kan nog wel ff doorgaan,maar zeeland is een vakantiestad dus nederlandse televisiesterren kom je in de zomer voldoende tegen in domburg,of op de boulevard in vlissingen.
Image 1958 - 2009
User avatar
Mier
...is dope!!
 
Posts: 128232
Joined: 17 Jul 2001, 09:11:44

Postby mrtweak » 03 Jun 2006, 18:32:01

Als gezonde hetero zie ik niet zoveel sterren eigenlijk....
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
mrtweak
 
Posts: 1281
Joined: 22 Apr 2002, 13:33:46
Location: Spain

Postby BDT » 03 Jun 2006, 18:45:34

Ik ontmoet geen sterren, de sterren ontmoeten mij.

Ik heb genoeg mensen gezien, maar uiteindelijk zijn ze allemaal net zo gewoon als ieder ander. Het boeit me niet. Handtekeningen vind ik daarom ook zo onboeiend.

maarja, ieder zijn ding :D
User avatar
BDT
Biet Dok Tor
 
Posts: 16907
Joined: 02 May 2001, 19:38:46
Location: CPT

Postby Panzer » 03 Jun 2006, 18:58:03

Tsja bekenden, ik heb bij Bob de Jong in de klas gezeten en bij Armin van Buren (In tegenstelling tot wat die lampekap beweert komt hij uit Koudekerk!!!), en ik kan zeggen dat ik op geen van beide erg trots ben......
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both"
Benjamin Franklin
User avatar
Panzer
 
Posts: 2075
Joined: 30 Nov 2002, 00:20:50

Postby Peet1979 » 03 Jun 2006, 19:08:26

Toen ik en mijn vrouw op huwelijksreis gingen naar Orlando (USA) zaten we in hetzelfde vliegtuig als Tom Rhodes (Amerikaanse stand-up comedian, die ook een paar jaar een eigen show had op Yorin). Vlak voor het inchecken hebben we nog een praatje met hem gemaakt en zijn we allebei met hem op de foto gegaan.

Na aankomst in Orlando kwam hij nog langs lopen op het vliegveld en maakte nog een praatje met ons. En gaf ons nog wat tips voor bezienswaardigheden in Orlando. Erg coole gast!!
User avatar
Peet1979
 
Posts: 947
Joined: 19 Jun 2003, 09:25:41
Location: Netherlands

Postby flea » 03 Jun 2006, 20:18:34

Jeetje... Ricepuppet noemt Sugar Lee Hooper, die heeft echt enorm trieste zonen! Althans... 2 van die zonen waren triest! Ze hebben nl. voor een bepaalde tijd hier in Pernis gewoond, toevallig woont ze op camping waar mijn vriendin haar ouders ook staan en pas reed ze me bijna omver in haar scootmobiel in Scheveningen!

Maar goed... verder heb ik Cedric Bixler van The Mars Volta ontmoet toen ik in Rotterdam liep, niet dat iemand dat verder wat zegt (al had ik Snijer hiermee wel jaloers gemaakt :P)

Ook de gasten van Postmen, toen ze aan het repeteren waren in een oefenruimte in Schiedam

Verder ook nog wel wat andere bekenden die ik nu even niet zo snel weet op te noemen :P
And I'm so glad that you're mine...
It twists up the fabric of time...
User avatar
flea
Vlooienbunker
 
Posts: 997
Joined: 13 Jun 2001, 21:39:45
Location: Netherlands

Postby Loempiavreter » 04 Jun 2006, 05:12:55

Mier wrote:tony hawk,op een skateparty op museumplein in amsterdam voordat ie zijn thps games had.
vele andere thps caracters zoals:
andrew reynolds
daewon song
rodney mullen
kareem kampbell (nog een t-shirt van gekregen 8) )
eric koston
pro skaters gaan vaak op tour door europa in de zomer,als ze dan een demo geven kan je meestal erna gewoon met de pro's meeskaten.


Zat Daewon Song maar in THPS :(
Ben nog niet echt beroemdheden tegengekomen, maar das niet gek als je in Twente woont (ja, alleen Vic Ruggiero van the Slackers na een concert maar of dat telt).
Image
User avatar
Loempiavreter
Bamihapper in spé
 
Posts: 3140
Joined: 21 Apr 2003, 17:15:13

Re: Welke 'sterren' heb je ontmoet?

Postby eYe-Ball » 04 Jun 2006, 09:53:07

ricepuppet wrote:
* Dat wijf van die belspelletjes, met die lange nek en rood haar. Vloog me zo voorbij.


Arlette Wat een kuthoer is dat! Irriteer me echt mateloos aan haar! Wil je leuk F1 kijken komt zij weer aan met dr debiele Niveau Nul vragen. Net als die Harold, ik kan die mensen echt niet meer uitstaan. Verander ook direct van zender als ik ze in beeld zie :evil:
User avatar
eYe-Ball
seMen-Ball
 
Posts: 2054
Joined: 10 May 2005, 15:11:37
Location: Beesd

Postby Silent Shadow » 04 Jun 2006, 10:08:39

Vroeger een keer Marco Borsato. Maar dat is zo lang geleden...

Voor de rest niemand. Boeit me eigenlijk niet zo veel de meeste zijn toch van die arrogante types.
Silent Shadow
Sega Saturn liefhebber._0_
 
Posts: 1406
Joined: 02 Dec 2004, 12:00:57

Postby Stepz » 04 Jun 2006, 11:11:48

Pff... dat zijn er volgens mij best wel wat... Ik bedoel die BN'ers zijn nou bepaald geen Amerikaanse vip's met bodyguards enzo...

Danny Rook (in een kroeg, echt een aardige gozer!)
Ferry Somogui (of zoiets)
Danny Blind & Dennis Bergkamp (ging ik mooi mee op de foto)
Janine van Goede Tijden (kwam haar tegen in de Bijenkorf, aardig wijfie en ziet er in 't echt beter uit dan op tv)
Marokkaan uit Sjoef, Sjoef Habibi, die geen varkensmasker op wilde doen kwam ik tegen in de Heineken Hoek op het Leidse Plein.
Tara van Big Brother 1 (Lekker wijf! Wel arrogant)
Deborah Pennings (vriendin van me. Zij is dat nichtje van Gordon en haar cd is nu eindelijk 's uit).
David Coulthard (kwam ik tegen OP de Hungaroring)
Di-rect (kwamen we tegen bij een tankstation - echt gelachen - een vriend van me fokte hun best wel door te zeggen: Hey, jullie zijn toch van ehhh... ehhh... en toen neuriede hij een liedje van Raccoon op, bwahaha (wel expres natuurlijk))


En nog wel meer, maar kan er nu ff niet op komen...
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Postby Loempiavreter » 04 Jun 2006, 11:21:05

We kennen Manorevolver toch :D

Zelfs hier in Twente kennen ze Lager louts
Image
User avatar
Loempiavreter
Bamihapper in spé
 
Posts: 3140
Joined: 21 Apr 2003, 17:15:13

Next

Return to Sega Cafe

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group