Het 'Deel je kutste momenten' topic

Dit is de gezellige hangplek op het forum. Praat over andere dingen dan Sega. Let wel op de regels die zijn gesteld aan topics. Geen sex, politieke en godsdienstige uitlokkingen.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion, Madman

Re: Het 'Deel je kutste momenten' topic

Postby Stepz » 17 Sep 2010, 08:56:53

Reorganisaties zijn niet al te grappig...
Vooral als ze een presentatie laten zien van hoe het eruit gaat zien na de reorganisatie waarbij jouw team er niet tussen staat...
Dan maar aan de managers vragen over hoe en wat...
Antwoord: Ohja, jullie vallen natuurlijk ergens anders onder... Goeie vraag, ik zou het niet weten...

Altijd heerlijk die duidelijkheid.
Ik denk dat ik alvast ander werk ga zoeken...
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Re: Het 'Deel je kutste momenten' topic

Postby music_maniac1965 » 17 Sep 2010, 23:40:11

echt minder, dat reorganiseren... heb zelf ook in die molen gezeten, maar had het geluk dat dat plan van hun niet door ging vanwege een foutieve lijst van mensen die weg moesten. zo zijn er samen met mij dus 4 mensen die de keuze kregen om te blijven. uiteraard wil ik mijn huur kunnen blijven betalen, en heb ik dus gekozen te blijven. toch word het nooit meer zoals voorheen.... :-(
Vriendelijke groeten,

Ronald Kattevilder.

Mijn profiel op FaceBook: https://www.facebook.com/musicmaniac1965
Mijn YouTube kanaal: https://www.youtube.com/user/musicmaniac1965
User avatar
music_maniac1965
 
Posts: 1380
Joined: 19 Feb 2003, 19:44:28
Location: Netherlands

Re: Het 'Deel je kutste momenten' topic

Postby Stepz » 19 Sep 2010, 11:39:35

Ja, ik las het al eerder, ja. Wel lekker dat je mocht blijven man! Maar 't is precies zoals je zegt, het wordt nooit meer zoals eerst.
Ik ga denk ik ook maar lekker op zoek naar een andere baan. Ik verdien nu sowieso veel te weinig... En ook ik wil m'n huur kunnen blijven betalen...
Weet je al hoe lang ik geen games meer heb gekocht?!?!
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Re: Het 'Deel je kutste momenten' topic

Postby ReinieR » 19 Sep 2010, 12:42:41

Wat een klote berichten allemaal :(
Weet je al iets meer inmiddels, Blackdragon?
User avatar
ReinieR
Super Segaforum user
 
Posts: 1412
Joined: 16 Jun 2004, 19:59:24
Location: Netherlands

Re: Het 'Deel je kutste momenten' topic

Postby blackdragon » 22 Sep 2010, 06:01:48

Nee heb de uitslag nog niet gekregen helaas hoop dat het snel gaat gebeuren, want dat afwachten wordt je helemaal niet vrolijk van.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Re: Het 'Deel je kutste momenten' topic

Postby music_maniac1965 » 22 Sep 2010, 15:57:18

blackdragon wrote:Nee heb de uitslag nog niet gekregen helaas hoop dat het snel gaat gebeuren, want dat afwachten wordt je helemaal niet vrolijk van.


nee, dat kan ik mij voorstellen. ik wens je veel sterkte, en hopelijk is het loos alarm.
Vriendelijke groeten,

Ronald Kattevilder.

Mijn profiel op FaceBook: https://www.facebook.com/musicmaniac1965
Mijn YouTube kanaal: https://www.youtube.com/user/musicmaniac1965
User avatar
music_maniac1965
 
Posts: 1380
Joined: 19 Feb 2003, 19:44:28
Location: Netherlands

Re: Het 'Deel je kutste momenten' topic

Postby blackdragon » 22 Sep 2010, 20:50:58

Het zit dit jaar echt niet mee zeg :( vanmorgen te horen gekregen dan een vriend van me plotseling op 38 jarige leeftijd is overleden. Alsof het jaar nog minder kan worden damn. Dan ga je toch wel nadenken zeg het leven kan echt ontzettend kort wezen en overigens ook ongelovelijk kut op sommige momenten.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Re: Het 'Deel je kutste momenten' topic

Postby ReinieR » 22 Sep 2010, 22:35:10

blackdragon wrote:Het zit dit jaar echt niet mee zeg :( vanmorgen te horen gekregen dan een vriend van me plotseling op 38 jarige leeftijd is overleden. Alsof het jaar nog minder kan worden damn. Dan ga je toch wel nadenken zeg het leven kan echt ontzettend kort wezen en overigens ook ongelovelijk kut op sommige momenten.


Damn kerel! Ik wens je echt ontzettend veel sterkte toe! 38 is een veel te vroege leeftijd om al heen te gaan :(
User avatar
ReinieR
Super Segaforum user
 
Posts: 1412
Joined: 16 Jun 2004, 19:59:24
Location: Netherlands

Re: Het 'Deel je kutste momenten' topic

Postby Stepz » 23 Sep 2010, 08:09:53

Kreeg eergisteren ook te horen dat een oude maat van me overleden is... 32 jaar :(
Overgewicht > hartstilstand...
Het kan idd heel snel voorbij zijn. Des te meer reden om elke dag te genieten.
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Re: Het 'Deel je kutste momenten' topic

Postby Loempiavreter » 24 Sep 2010, 14:04:06

In Juni van dit jaar was ook een oude maat van mij van tijdens basisschool overleden aan een hartstilstand, de maand erop zou hij geopereerd worden aan z'n hart, want hij sinds jongs af aan hartproblemen. 22 jaar oud.

RIP
Image
User avatar
Loempiavreter
Bamihapper in spé
 
Posts: 3140
Joined: 21 Apr 2003, 17:15:13

Re: Het 'Deel je kutste momenten' topic

Postby BDT » 12 Oct 2010, 19:15:05

Hey BlackDragon, weet je al meer gast?

Kut voor mij: barst in mijn voorruit van half jaar oude auto :S. Mja wordt morgen gefixed. Kost me denk ik enkel eigen risico...

Verder kut: nog steeds te veel meds...
User avatar
BDT
Biet Dok Tor
 
Posts: 16907
Joined: 02 May 2001, 19:38:46
Location: CPT

Re: Het 'Deel je kutste momenten' topic

Postby blackdragon » 12 Oct 2010, 19:21:03

Nee ik heb nog steeds geen uitslag, dus zal deze week zelf maar eens contact opnemen. Wil het zelf ook wel graag weten waar ik nou aan toe ben.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Re: Het 'Deel je kutste momenten' topic

Postby ReinieR » 25 Oct 2010, 15:14:53

blackdragon wrote:Nee ik heb nog steeds geen uitslag, dus zal deze week zelf maar eens contact opnemen. Wil het zelf ook wel graag weten waar ik nou aan toe ben.


Hoe is het afgelopen?
User avatar
ReinieR
Super Segaforum user
 
Posts: 1412
Joined: 16 Jun 2004, 19:59:24
Location: Netherlands

Re: Het 'Deel je kutste momenten' topic

Postby music_maniac1965 » 27 Oct 2010, 16:57:42

blackdragon wrote:Nee ik heb nog steeds geen uitslag, dus zal deze week zelf maar eens contact opnemen. Wil het zelf ook wel graag weten waar ik nou aan toe ben.


ik hoop in dit geval "geen nieuws is goed nieuws". of vergis ik mij hier erg in?
Vriendelijke groeten,

Ronald Kattevilder.

Mijn profiel op FaceBook: https://www.facebook.com/musicmaniac1965
Mijn YouTube kanaal: https://www.youtube.com/user/musicmaniac1965
User avatar
music_maniac1965
 
Posts: 1380
Joined: 19 Feb 2003, 19:44:28
Location: Netherlands

Re: Het 'Deel je kutste momenten' topic

Postby ReinieR » 27 Oct 2010, 21:36:30

Vandaag is mijn lieve poes miepie overleden. Ze is helaas maar 4 jaar oud geworden.

Enkele maanden terug moest haar staart er al af. Ze was 3 dagen lang weg in de zomer en kwam uiteindelijk na 3 dagen weer thuis n al die tijd in een snik hete garage te hebben gezeten zonder eten en drinken. Gelukkig was ze daar snel weer van genezen.

Vorige week merkte ik dat ze last had met poepen. Ze ging steeds gehurkt zitten maar er kwam steeds niks uit. Uiteindelijk is m'n pa met m'n broertje naar de dierenarts gegaan. Ze moest koffiemelk krijgen en als dat afgelopen dinsdag niet heeft geholpen moest ze terug voor een operatie die 9 van de 10 keer slecht afloopt.
Echter moest ze vrijdag ontzettend veel overgeven waardoor mijn pa opnieuw naar de dierenarts gegaan is. Ze was direct geopereerd en was gelukkig goed gekomen. Min of meer was ze, op het poepen na, gister en vanmorgen weer helemaal de oude poes!
Helaas was dat maar voor kort. Vanmiddag lag ze heel raar in de woonkamer achter een plant. Even later is ze achter de bank gaan liggen in een net zo een rare houding. Na een tijd heeft m'n moeder haar opgetild en op schoot gezet. Ze reageerde op niks meer en ademde alleen nog af en toe. Later leek het net of ze een soort epileptische aanvalletjes kreeg, heel kort en steeds schokjes. Ademen ging steeds moeilijker en uiteindelijk om 10 over 5 is ze overleden.
Helaas hebben we haar maar kort gehad, nog geen 1,5 jaar. Ik ben wel erg blij dat ze in ieder geval toch nog een leuk leven heeft gehad. Ze deed nooit kwaad, altijd gezellig bij je zitten, snorren, kopjes geven en lief mauwen als we in de keuken bezig waren.

Ik zit niet vaak ergens mee, maar dit vind ik echt een van de kutste dingen die ik de afgelopen tijd, misschien wel jaren heb mee gemaakt.

Ik ben er kapot van :'(
User avatar
ReinieR
Super Segaforum user
 
Posts: 1412
Joined: 16 Jun 2004, 19:59:24
Location: Netherlands

PreviousNext

Return to Sega Cafe

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 9 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group