Het 'Deel je kutste momenten' topic

Dit is de gezellige hangplek op het forum. Praat over andere dingen dan Sega. Let wel op de regels die zijn gesteld aan topics. Geen sex, politieke en godsdienstige uitlokkingen.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion, Madman

Het 'Deel je kutste momenten' topic

Postby ReinieR » 26 Apr 2006, 19:06:47

Ik verveelde me weer is en heb wat kuts mee gemaakt vandaag dus ik dacht waarom maak ik gewoon niet een topic als deze.

Nou, ik was vandaag met een vriendin naar Amsterdam. Ik was eerst naar Zaandam gefietst, want zij heeft een OV en dan koste mijn treinkaartje maar 2,20euro ipv 8 nog wat. Dus ik zet samen met die vriendin onze fietsen tegen een lantaarnpaal, en gaan lekker naar Amsterdam.
Kome we rond kwart over 5 weer terug op het station, zijn onze fietsen weg -_-'.
Wij zoeken, komen we bij een container met een aanplakbiljet 'vanaf 20 maart mag je op die plein je fiets niet meer neer zetten, en deze zal verwijderd worden. Voor 20euro kan u een afspraak maken om uw fiets terug te krijgen bel naar dit en dat'.
Dus wij lopen naar haar huis toe, bellen we naar dat 06 nummer, zegt die gast van ja dit is het verkeerde nummer u heeft een 0900 nummer nodig.
Ik dacht echt wtf, ook nog is veel koste betalen voor een telefoon nummer. Maar goed, wij bellen, worden we natuurlijk weer doorgeschakeld naar een ander nummer. Word er eindelijk opgenomen, zeg ik dat ik me fiets terug wil, omdat ik niet in Zaandam woon, maar vlakbij Purmerend. Zegt ze verdomme dat het vandaag niet meer kan en dat het vanaf morgen pas kan omdat ze te lui is om naar het fucking station te gaan om die container open te maken!
Dus nu kan ik me fiets samen met die van die vriendin, morgen avond, om 7 uur pas ophalen! Hoe ik op school kom en weer terug in Zaandam? Dat weet niemand!
Ik hoop dat me ouders me willen brengen, anders moet ik nog is naar het station lopen ook :shock:

WAT EEN KUTZOOI!
User avatar
ReinieR
Super Segaforum user
 
Posts: 1412
Joined: 16 Jun 2004, 19:59:24
Location: Netherlands

Postby eYe-Ball » 26 Apr 2006, 19:37:23

Dit is typisch zo'n moment waarbij zinloos geweld (voor je gevoel) ineens wel zinvol kan worden...
User avatar
eYe-Ball
seMen-Ball
 
Posts: 2054
Joined: 10 May 2005, 15:11:37
Location: Beesd

Postby ReinieR » 26 Apr 2006, 19:45:46

Ja, ik heb echt zin om morgen, als die vrouw komt die sleutels van die container af te pakken, me fiets te pakken, en haar terug douwen in dat ding. En dan per ongeluk die sleutels 'verliezen'. :lol:
User avatar
ReinieR
Super Segaforum user
 
Posts: 1412
Joined: 16 Jun 2004, 19:59:24
Location: Netherlands

Postby Gungrave » 26 Apr 2006, 19:49:51

Ze zijn in Zaandam verschrikkelijk geworden, beetje nog 20 euro dokken ook! Anyway, mijn kutste moment vandaag; 42,5 fout in het eerste deel van mn Frans tentamen herkansing. En dan te bedenken dat 20 fout een 6 is :(
User avatar
Gungrave
 
Posts: 250
Joined: 29 Dec 2005, 08:21:48
Location: Assendelft, Noord-Holland

Postby Madman » 26 Apr 2006, 20:06:00

eYe-Ball wrote:Dit is typisch zo'n moment waarbij zinloos geweld (voor je gevoel) ineens wel zinvol kan worden...


Ook ik keur verbaal geweld toe aan zoiets.

Wat ik niet begrijp is dat die container waar de fiets in staat, nog niet is opengebroken. Of anders.. Ik ben altijd iemand geweest die fiets-lenen-en-vergeten-terug-te-geven goedkeurt. Daarbij hoor je wel te letten op de volgende:
Skoep je een fiets, let dan op de af te leggen Kilometers.
Hoe meer kilometers, hoe meer luxe........

Daarnaast: 20 euro om je fiets terug te krijgen ?
Weet je daar geen raad mee en betaal je 20 euro ?
Een gemiddelde junk kan je 2 fietsen leveren voor die prijs hoor...

Ik vind: Een oude fiets waarvan de gemiddelde NLér denkt: da's een ouwe fiets, gewoon ruilmiddel. Waarom geld uitgeven voor een slot.
Als een fiets gejat word, laat hem ergens staan voor de politie of voor de volgende user zodat er geen schade word aangebracht.
We hoeven dan ook niet meer geld uit te geven aan een slot.
Last edited by Madman on 26 Apr 2006, 20:08:35, edited 1 time in total.
When the Boogeyman goes to sleep every night he checks his closet for Madman.
User avatar
Madman
Rampetamptoerist
 
Posts: 2126
Joined: 27 Jan 2002, 21:19:58
Location: Eindhoven

Postby ricepuppet » 26 Apr 2006, 20:07:15

Net beleefd, ben nog duizeling van de hoofdpijn, zie topic..

http://www.segaforum.nl/viewtopic.php?t=19163
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Postby shin_remy » 26 Apr 2006, 20:18:31

ik heb ZOOOOOVEEEEEEEL kutte momenten meegemaakt.

de een erger dan de ander.

MAAR op elke tegenslag kom je er sterker bovenop :wink:

hhhmmm is kijken... wat is nu mijn kutmoment van vandaag..

dat ik nie weet of ik aangenomen ben voor me nieuwe school.(vandaag intake )

ik heb deze week nie echt iets kuts meegemaakt, afgelopen zaterdag weer wel :(
3S !!!!!!!!
User avatar
shin_remy
 
Posts: 1067
Joined: 23 Aug 2005, 10:14:34
Location: Roosendaal

Postby ManoRevolver » 26 Apr 2006, 21:33:20

Gungrave wrote:Ze zijn in Zaandam verschrikkelijk geworden, beetje nog 20 euro dokken ook! Anyway, mijn kutste moment vandaag; 42,5 fout in het eerste deel van mn Frans tentamen herkansing. En dan te bedenken dat 20 fout een 6 is :(


Gelukkig is je Nederlands wel heel goed... :lol:
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Postby Vixion » 26 Apr 2006, 21:49:50

45 minuten met de UPS aan de telefoon gezeten om te vragen waarom me pakket niet is opgehaald en dan doodleuk te horen krijgen dat ze me helemaal niet hadden opgenomen in de distributieroute. Klootmongolen. Stond daar me defecte (/slecht functionerende) 19"WS Acer monitor de hele dag bij de receptie onbeschermt en te stelen door elke kansloze magazijn medewerker. Of nog erger, een telefoonwachtrijmuziekje van een software fabrikant wat verdacht veel leuk op de tune van Mario op de NES waarmee je dan de hele pleuris dag in je hoofd zit... Argh kan nog wel ff doorgaan over vandaag... elke minuut is een hel op die !@#@!!@$ stage.
User avatar
Vixion
19-jarige maagd
 
Posts: 2902
Joined: 26 Dec 2002, 12:57:43
Location: Netherlands

Postby Mier » 26 Apr 2006, 21:53:37

2 jaar geleden voor €225,- een gloednieuwe omafiets gekocht bij de fietsenmaker.
werd ik de zaterdagochtend daarop gebeld door mijn werk of ik een zaterdagmiddag kon invallen voor een collega.

nouja,4 uurtjes werken op zaterdag vond ik niet zo erg.
jammer dat ik na het werk mijn nieuwe fiets niet meer kon vinden terwijl die met 2 sloten (asa EN een kettingslot) op slot stond.

die sloten lagen verderop doorgeslepen in een hoekje. :(

op dat moment hoop je zo erg dat je diegene op jouw fiets voorbij ziet komen,dan mag hij mijn fiets houden............nadat ik hem de fiets heb laten opeten!
Image 1958 - 2009
User avatar
Mier
...is dope!!
 
Posts: 128232
Joined: 17 Jul 2001, 09:11:44

Postby Gungrave » 27 Apr 2006, 05:37:56

ManoRevolver wrote:
Gungrave wrote:Ze zijn in Zaandam verschrikkelijk geworden, beetje nog 20 euro dokken ook! Anyway, mijn kutste moment vandaag; 42,5 fout in het eerste deel van mn Frans tentamen herkansing. En dan te bedenken dat 20 fout een 6 is :(


Gelukkig is je Nederlands wel heel goed... :lol:


Gelukkig wel :)
User avatar
Gungrave
 
Posts: 250
Joined: 29 Dec 2005, 08:21:48
Location: Assendelft, Noord-Holland

Postby Mirg » 27 Apr 2006, 05:40:32

Het enige dat bij mij kut was gisteren, was dat 's avonds tijdens het oefenen m'n biertje ineens op was. Maarja, toen heb ik gewoon een nieuwe gehaald. ;]

IK had wel een goeie dag eigenlijk. ;]
User avatar
Mirg
 
Posts: 3698
Joined: 12 Apr 2002, 09:44:24
Location: Rotterdam

Postby ricepuppet » 27 Apr 2006, 07:18:10

Vixion wrote:45 minuten met de UPS aan de telefoon gezeten om te vragen waarom me pakket niet is opgehaald en dan doodleuk te horen krijgen dat ze me helemaal niet hadden opgenomen in de distributieroute. Klootmongolen. Stond daar me defecte (/slecht functionerende) 19"WS Acer monitor de hele dag bij de receptie onbeschermt en te stelen door elke kansloze magazijn medewerker. Of nog erger, een telefoonwachtrijmuziekje van een software fabrikant wat verdacht veel leuk op de tune van Mario op de NES waarmee je dan de hele pleuris dag in je hoofd zit... Argh kan nog wel ff doorgaan over vandaag... elke minuut is een hel op die !@#@!!@$ stage.


Heb dezelfde monitor, geen problemen mee.
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Postby Silent Shadow » 27 Apr 2006, 17:14:57

Eergisteren flauw gevallen voor het eerst in mijn leven. Ik had namelijk niks gegeten en plotseling werd het wazig voor mijn ogen...

*Even later*

-Jongen wordt eens wakker!
-Hé?

Blijk ik op de vloer te liggen. :( Echt een hele rare ervaring was dat.
Silent Shadow
Sega Saturn liefhebber._0_
 
Posts: 1406
Joined: 02 Dec 2004, 12:00:57

Postby ReinieR » 27 Apr 2006, 19:39:08

Heb ondertussen me fiets terug..
Me vader had me ff afgezet bij het station van Zaandam. Ik had nog genoeg tijd over dus ik dacht, ik ga ff geld pinnen voor de camping waar ik morgen heen ga, en dan haal ik ook gelijk ff beltegoed. Dus ik heb net gepint en was opweg naar de Bruna dacht ik in eens 'shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit' fiets sleutel vergeten! Dus ik had al gelijk geen zin meer om die halfe stad af te lopen. Naja ik beltegoed gehaald gelijk ff me pa gebeld of hij me sleutel wou brengen omdat ik die vergeten was.
Hij vond het natuurlijk niet zo leuk:P Naja om 7 uur was die afspraak met die mense die dat ding ope konde maken. 5 over 7 waren ze er nog niet, dus ik VAN ME NIEUWE BELTEGOED dat 0900 nummer belle, of ze nog komen, *ze zeide notabene dat ik optijd moest zijn, en dat hun 5 minuten wachten maar niet langer* dus ik heb net zo een vrouw aan de lijn, word natuurlijk doorgeschakeld wat 4 minuten duurd komen ze er aan gekakt met hun kut busje! Is er verdomme gewoon 3 euro van me beltegoed af door die eikels die niet op tijd zijn!
Naja heb nu wel me fiets terug :lol:
User avatar
ReinieR
Super Segaforum user
 
Posts: 1412
Joined: 16 Jun 2004, 19:59:24
Location: Netherlands

Next

Return to Sega Cafe

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group