[Muziek] Your band?

Dit is de gezellige hangplek op het forum. Praat over andere dingen dan Sega. Let wel op de regels die zijn gesteld aan topics. Geen sex, politieke en godsdienstige uitlokkingen.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion, Madman

Postby ManoRevolver » 18 Jun 2006, 10:56:42

Er staat een cover van me band op de nieuwe cd/lp van het Duitse 'The Riot Company' :lol:.
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Postby Markam » 18 Jun 2006, 12:35:27

@mano: ghe vet koel!

maar wat von je ervan panz?

http://markam.goddeloos.nl/article/

ook dismay staat er nu op
Image
mrtweak wrote:fan zijn van bon jovi is als neuken met je zus: het mag wel, maar je moet het niet aan anderen vertellen
Los Destructo Boys
User avatar
Markam
Super Segaforum user
 
Posts: 2880
Joined: 14 Nov 2003, 17:55:58
Location: Haarlem

Postby SeGaFrEaK » 19 Jun 2006, 12:41:58

http://www.fiberlineaudio.com/modules.p ... cts_id=513{6}14

Remixje by yours truly. (Electronica).
<SeGaFrEaK>

"Like I told you, Im the REGULAR''
User avatar
SeGaFrEaK
 
Posts: 6082
Joined: 03 May 2001, 11:07:57
Location: Netherlands

Postby Panzer » 22 Jun 2006, 20:15:34

Markam wrote:@mano: ghe vet koel!

maar wat von je ervan panz?

http://markam.goddeloos.nl/article/

ook dismay staat er nu op


Goed nummer markam, alleen laat het naar mijn idee kwa orginaliteit nog wat te wensen over!!

Edit: GVD ik ken het nummer maar ik kan het niet plaatsen, die riff is van hammerfall ofzo, ik kan er maar niet op komen, als opbouwende kritiek wil ik wel ff zeggen dat ik de zanger niet zo goed vind klinken, het klinkt een beetje gezongen zonder vertrouwen......

@ MANO

Ik moet je ff spreken add me anders ff op MSN [debottebijlathotmail.com], daar zie ik je namelijk nooit meer........
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both"
Benjamin Franklin
User avatar
Panzer
 
Posts: 2075
Joined: 30 Nov 2002, 00:20:50

Postby Markam » 23 Jun 2006, 11:48:48

Panzer wrote:
Goed nummer markam, alleen laat het naar mijn idee kwa orginaliteit nog wat te wensen over!!
Edit: GVD ik ken het nummer maar ik kan het niet plaatsen, die riff is van hammerfall ofzo, ik kan er maar niet op komen

geen idee, de gitarist verzint rifjes bij het leven, en alles is allang een keer gedaan, dat dat het bekend klinkt zou heel goed kunnen

als opbouwende kritiek wil ik wel ff zeggen dat ik de zanger niet zo goed vind klinken, het klinkt een beetje gezongen zonder vertrouwen......

dat ben ik dus :P en ik ga er vanuit dat het om het nummer dismay gaat? dat klinkt ook echt poep hier. We hadden het nummer net 2x geoefend in de oefenruimte en toen in de laatste week al opgenomen (zat toen net 3wkn in de band). Nummer is nog veel te kaal en moet zeker opnieuw ingezongen worden. In de oefenruimte klinkt het namelijk nu al weer veel beter (2 wkn later) omdat ik er nu alweer veel meer kracht en gevoel in kan leggen. Het priegeltje aan het begin moet nog vervangen worden door een acoustische gitaar en er moet nog bas en drum ingespeeld worden. Als we goede volledige versies hebben horen jullie het hier
Image
mrtweak wrote:fan zijn van bon jovi is als neuken met je zus: het mag wel, maar je moet het niet aan anderen vertellen
Los Destructo Boys
User avatar
Markam
Super Segaforum user
 
Posts: 2880
Joined: 14 Nov 2003, 17:55:58
Location: Haarlem

Postby RinusMaximus » 23 Jun 2006, 11:57:35

als opbouwende kritiek wil ik wel ff zeggen dat ik de zanger niet zo goed vind klinken, het klinkt een beetje gezongen zonder vertrouwen......


:?
User avatar
RinusMaximus
 
Posts: 728
Joined: 20 Mar 2006, 09:45:13
Location: Heerhugowaard

Postby Panzer » 23 Jun 2006, 16:22:20

Ja ik bedoel dus dat ik het zelf in geen 100 jaar beter kan maar dat het naar mijn gevoel niet zo goed klinkt.......
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both"
Benjamin Franklin
User avatar
Panzer
 
Posts: 2075
Joined: 30 Nov 2002, 00:20:50

Postby LBL » 23 Jun 2006, 19:40:20

Panzer wrote:
@ MANO

Ik moet je ff spreken ...op MSN, daar zie ik je namelijk nooit meer........


ahum same here.................
Image
User avatar
LBL
master chief
 
Posts: 915
Joined: 24 Sep 2004, 21:29:49
Location: Netherlands

Postby Markam » 23 Jun 2006, 20:49:05

Panzer wrote:Ja ik bedoel dus dat ik het zelf in geen 100 jaar beter kan maar dat het naar mijn gevoel niet zo goed klinkt.......


maakt ook helemaal niet uit hoor, ik ben het namelijk ook wel enizgsins met je eens zoals je kon lezen. Ik heb 6 jaar niet meer gezongen, dus ik moet ook weer een beetje wennen

[tering wat een typo]
Image
mrtweak wrote:fan zijn van bon jovi is als neuken met je zus: het mag wel, maar je moet het niet aan anderen vertellen
Los Destructo Boys
User avatar
Markam
Super Segaforum user
 
Posts: 2880
Joined: 14 Nov 2003, 17:55:58
Location: Haarlem

Postby ManoRevolver » 29 Jun 2006, 07:34:36

@ Panzer & LBL;
Ik ben toch nog regelmatig op MSN te vinden hoor, niet meer zoveel als vroeger, maar toch. Panzer je staat nog gewoon in me lijst, en LBL moet misschien wat minder vaak dat ene online spelletje spelen :wink:.
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Postby ManoRevolver » 29 Jun 2006, 14:00:09

Hier nog een oud live clipje met Mr. Revolver op de mic.

http://www.youtube.com/watch?v=DMYGmIIfLHI
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Postby Markam » 14 Mar 2007, 15:01:21

gisteren nieuw nummer op genomen voor de demo,
zeer ruwe edit waar nog bijna niet aan gesleuteld is
http://markam.goddeloos.nl/gates_of_nanna.mp3
Last edited by Markam on 15 Apr 2007, 07:20:20, edited 1 time in total.
Image
mrtweak wrote:fan zijn van bon jovi is als neuken met je zus: het mag wel, maar je moet het niet aan anderen vertellen
Los Destructo Boys
User avatar
Markam
Super Segaforum user
 
Posts: 2880
Joined: 14 Nov 2003, 17:55:58
Location: Haarlem

Postby Snijer » 14 Mar 2007, 16:09:14

Markam wrote:gisteren nieuw nummer op genomen voor de demo,
zeer ruwe edit waar nog bijna niet aan gesleuteld is
http://markam.goddeloos.nl/Gates%20of%20Nanna3.mp3


Dope shit Markam
"Gast of Nanna open wide, time has come for all to die
Future's lost the faith it's gone, praise the holy one blabla"

Niet echt mijn muziek maar wel lekker catchy :)
De drummer mag btw naar mijn mening in de opbouw in de bridge (net nadat de solo is afgelopen) ipv naar dat punk beatje waarin hij de snare verdubbeld aan 1 stuk door op de dubbele bass raggen. Maar dat is mijn mening, ik heb gewoon een hekel aan zo'n punkbeatje :p

Met mijn bandje gaat het ook echt top. We gaan binnenkort met Across Five Aprils spelen (waarschijnlijk wel bekend onder de 'emo-liefhebbers' hier, als we die uberhaubt hebben :p) en we hebben een aanbod gekregen van een prof. studio waar o.a. Blof en The Gathering hebben opgenomen om voor praktisch niks daar een demo te maken. Die gaat zo dope klinken :D

Voor de geinteresseerden, see flyer below :]

Image
User avatar
Snijer
 
Posts: 6540
Joined: 03 May 2001, 18:13:25
Location: Apenheul

Postby Markam » 15 Mar 2007, 08:15:29

thanx, dat stukje hebben we er overigens juist in omdat het even iets meer rust brengt. Gaan nu nog 4 nummers opnemen zodat we eindelijk een complete demo hebben.
Image
mrtweak wrote:fan zijn van bon jovi is als neuken met je zus: het mag wel, maar je moet het niet aan anderen vertellen
Los Destructo Boys
User avatar
Markam
Super Segaforum user
 
Posts: 2880
Joined: 14 Nov 2003, 17:55:58
Location: Haarlem

Postby Loempiavreter » 20 Mar 2007, 22:34:20

Hmm vanvaf volgende week een Skinhead Reggae (met wat Soul en Motown invloeden) bandje :D

Ik blij :D Hoop dat het wat word.

We zoeken nog wel een zanger.
Image
User avatar
Loempiavreter
Bamihapper in spé
 
Posts: 3140
Joined: 21 Apr 2003, 17:15:13

PreviousNext

Return to Sega Cafe

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 18 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group