Welke concerten ga je naartoe?

Dit is de gezellige hangplek op het forum. Praat over andere dingen dan Sega. Let wel op de regels die zijn gesteld aan topics. Geen sex, politieke en godsdienstige uitlokkingen.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion, Madman

Welke concerten ga je naartoe?

Postby ricepuppet » 15 Mar 2006, 20:24:35

Concert Staind - Effenaar, gisteren...

FUCK

Wat was dat een gaar concert zeg. Ik ben echt een homeboy met Staind, maar dit sloeg echt alles. Werd gegeven in de Effenaar, Eindhoven.

De Effenaar staat al bekend om zijn gaar geluid + slechte beveiliging - ik kon zo een vuurwapen naar binnen nemen, niks werd gecontroleerd, zou zo de zanger kunnen doodschieten -

Het geluid was echt niet normaal slecht gewoon; ik hoorde alleen maar piep en keiharde bass tijdens de eerste 4 nummers, toen werd het bijgesteld.

Zanger Aaron Lewis had er totaal geen zin in, chagerijnig, slecht vocals, en daarbij nog eens slecht en vals begeleid door de rest van de band. Het was zelfs zo erg, dat mensen vroegtijdig de Effenaar verlieten (tijdens het concert), naar huis gingen, naar de WC gingen.

Het was nog erger dat ik met die maat van mij ging praten over wat we later zouden gaan eten; kebab of Mcdonalds. Slecht! Slecht! GRRRRRRRRRR - echt een band die je NOOIT live moet zien!

Oja, het werd toch kebab.:

Image
Last edited by ricepuppet on 25 Sep 2006, 18:58:03, edited 2 times in total.
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Postby jubei » 15 Mar 2006, 20:34:55

even een tip voor een band die je wel live moet gaan zien:Peter pan speedrock,altijd feest...
User avatar
jubei
 
Posts: 355
Joined: 15 Aug 2004, 11:02:06
Location: Netherlands

Postby flea » 15 Mar 2006, 20:37:48

Dat de beveiliging slecht lijkt te zijn... tja, ik kom wel eens in Paradiso en de Melkweg en daar is het ook niks controleren... Kennelijk normaal bij kleinere optredens...

Iig klote dat het concert zo tegen viel! Leek Arctic Monkeys wel 2 weken geleden... althans... ik had gehoopt dat het erg gaaf zou zijn, maar meer dan leuk werd het niet! Enorm overdreven hysterisch kutpubliek voorin (van die op de zanger-geilende wijven en Engelsen die een biertje teveel op hadden) waarbij je jezelf moeilijk staande kon houden... snel naar zijkant van de zaal gegaan... Daarbij speelden ze ook nog ongeïnspireerd en veels te kort... tijdens het laatste nummer maar alvast naar garderobe gegaan...

Dus ja... ik begrijp precies hoe je je voelt bij een tegenvallend optreden! Gelukkig was Snow Patrol vorige week fantastisch :D

Ga je wel eens vaker naar kleinere optredens?
And I'm so glad that you're mine...
It twists up the fabric of time...
User avatar
flea
Vlooienbunker
 
Posts: 997
Joined: 13 Jun 2001, 21:39:45
Location: Netherlands

Postby ricepuppet » 15 Mar 2006, 20:47:33

flea wrote:Ga je wel eens vaker naar kleinere optredens?


Staind is geen onbekende, maar het was echt niet druk, hooguit 80 man in een zaal. Echt triest! Laatst nog naar Ill Nino geweest in Effenaar, dat was echt tof, keihard po-go'en en 2 dagen gepiep in m'n oor gehad :)
Eerstvolgende concert is van Korn in Juni, daarna nog naar Disturbed in September. Tussendoor kunnen uiteraard andere concerten komen :)
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Postby Peet1979 » 15 Mar 2006, 20:47:59

flea wrote: Gelukkig was Snow Patrol vorige week fantastisch :D


Snow Patrol had ik ook graag gezien; erg goede band!
User avatar
Peet1979
 
Posts: 947
Joined: 19 Jun 2003, 09:25:41
Location: Netherlands

Postby jubei » 15 Mar 2006, 20:49:18

Flea:zo te zien ga jij ook nog weleens naar optredens,toevallig ook danko jones volgende week??wat zeer zeker ook een echte aanrader is,alleen is nu wel al uitverkocht....
User avatar
jubei
 
Posts: 355
Joined: 15 Aug 2004, 11:02:06
Location: Netherlands

Postby flea » 15 Mar 2006, 21:12:00

ricepuppet wrote:Staind is geen onbekende, maar het was echt niet druk, hooguit 80 man in een zaal. Echt triest!


Kleiner optreden hoeft niet te zeggen dat ze onbekend zijn :P Maar goed, 80 man... tja, sommigen worden er chagrijnig van ;)

jubei wrote:Flea:zo te zien ga jij ook nog weleens naar optredens,toevallig ook danko jones volgende week??wat zeer zeker ook een echte aanrader is,alleen is nu wel al uitverkocht....


Wat ik van Danko ken spreekt me niet zo heel erg aan nog... al heb ik niet veel gehoord moet ik eerlijk zeggen :)

Maar goed, ik ga wel eens naar optredens ja, is wel leuk, vooral kleinere optredens :) Sufjan Stevens was vorig jaar voor mij de absolute nr. 1 qua optredens :)

Dit jaar naar Snow Patrol en Arctic Monkeys geweest, en Snow Patrol was vele malen gaver dan AM! In mei naar The Decemberists en in juni 2 x naar Red Hot Chili Peppers in Duitsland, maar dat is dan geen klein optreden :P

The Kooks zouden 2 april in Rotown staan... maar helaas afgelast en naar de London Calling (waar o.a. The Kooks staan, ook Mystery Jets :)) kan ik niet... zou dolgraag die band ook eens willen zien!

Maar ja, zo wil ik veel meer zien nog :)

Nog meer mensen die van alles gepland hebben staan qua optredens?
And I'm so glad that you're mine...
It twists up the fabric of time...
User avatar
flea
Vlooienbunker
 
Posts: 997
Joined: 13 Jun 2001, 21:39:45
Location: Netherlands

Postby BOP » 15 Mar 2006, 22:06:58

Heb zelf ook kaarten voor The Decemberists in mei. Verder heb ik niet heel veel op het programma staan.

Laatste paar concerten die ik heb gezien waren van Snow Patrol, Cougar (Amerikaanse post-rock) en Vive la Fete.

Sufjan in Paradiso was idd wel gaaf.
Onlangs ook nog naar Vitalic en Felix Da Housecat geweest.
BOP
 
Posts: 618
Joined: 26 Aug 2003, 01:57:20
Location: Netherlands

Postby ManoRevolver » 15 Mar 2006, 22:31:32

Ik ga zelf zo goed als altijd naar kleine shows, en bij dit soort zaaltjes word je nooit gecontroleerd, 'tis de HMH niet :wink:.
Maar goed, gebeuren dan wel eens gekke dingen omdat iemand een waffen bij heeft, maar ja, shit happens.
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Postby ReinieR » 16 Mar 2006, 09:04:08

Vorige maand (2 februarie) was ik naar Reel Big Fish in De Melkweg.
Ik ga liever ook naar kleinere optredens van onbekende bands.
14 april ga ik naar Less Than Jake ook in De Melkweg, gaat daar nog iemand heen?
User avatar
ReinieR
Super Segaforum user
 
Posts: 1412
Joined: 16 Jun 2004, 19:59:24
Location: Netherlands

Postby BDT » 16 Mar 2006, 09:08:44

Nighttown met Ice T is dope, maarja, dat is dan ook alweer 2 jaar geleden(of al langer, damn)

Dat zijn de dingen waar je het voor doet :D

(was ook wel weinig controle bij zo'n gangster feest)
User avatar
BDT
Biet Dok Tor
 
Posts: 16907
Joined: 02 May 2001, 19:38:46
Location: CPT

Postby ManoRevolver » 16 Mar 2006, 22:09:11

ReinieR wrote:Vorige maand (2 februarie) was ik naar Reel Big Fish in De Melkweg.
Ik ga liever ook naar kleinere optredens van onbekende bands.
14 april ga ik naar Less Than Jake ook in De Melkweg, gaat daar nog iemand heen?


Nee, ik heb LTJ al eens gezien en ik heb niet de behoefte om daarvoor helemaal naar Amsterdam te moeten reizen.
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Postby klz_98 » 17 Mar 2006, 08:34:08

ManoRevolver wrote:Ik ga zelf zo goed als altijd naar kleine shows, en bij dit soort zaaltjes word je nooit gecontroleerd, 'tis de HMH niet :wink:.


Ik ben 2 keer voor een concert in de HMH geweest. De controlle was ook bijna niets. Je kon zo doorlopen.
klz_98
 
Posts: 2065
Joined: 02 Apr 2002, 09:35:36
Location: Echt

Postby Markam » 17 Mar 2006, 08:58:06

ik moest in de hmh bij rammstein zelfs de ketting van m'n portemonnee afgeven. M'n moeder op krukken kon gewoon doorlopen, en als je iemand ergens mee kan slaan... :roll:
Image
mrtweak wrote:fan zijn van bon jovi is als neuken met je zus: het mag wel, maar je moet het niet aan anderen vertellen
Los Destructo Boys
User avatar
Markam
Super Segaforum user
 
Posts: 2880
Joined: 14 Nov 2003, 17:55:58
Location: Haarlem

Postby BDT » 17 Mar 2006, 10:47:10

klz_98 wrote:
ManoRevolver wrote:Ik ga zelf zo goed als altijd naar kleine shows, en bij dit soort zaaltjes word je nooit gecontroleerd, 'tis de HMH niet :wink:.


Ik ben 2 keer voor een concert in de HMH geweest. De controlle was ook bijna niets. Je kon zo doorlopen.


Ik heb verschillende ervaringen bij de HMH. Volgens mij was het bij D12 dat ik niet gecontroleerd werd. Ik had gratis kaarten, willicht dat dat iets uitmaakte. En ik was te laat voor het begin. Kon zo doorlopen.

Bij Jamiroquai in Ahoy was ook 0,0 check.
User avatar
BDT
Biet Dok Tor
 
Posts: 16907
Joined: 02 May 2001, 19:38:46
Location: CPT

Next

Return to Sega Cafe

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group