Mier!

Dit is de gezellige hangplek op het forum. Praat over andere dingen dan Sega. Let wel op de regels die zijn gesteld aan topics. Geen sex, politieke en godsdienstige uitlokkingen.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion, Madman

Postby Drax » 25 Jun 2004, 11:57:14

Denk dat het hoger ligt... Ben zelf 24 en onze enige echte eigen Mier 27. @Makman, lees even de reactie van Panzer en dan bergijp je waar ik op doelde.
Drax
 
Posts: 4400
Joined: 05 May 2001, 16:08:37
Location: Ede

Postby Sasquatch » 25 Jun 2004, 12:44:37

Ik ben nu net een paar dagen 22 en vind dit hele gedoe echt raar, moeten we iemand die gewoon altijd gezellig op t forum meelult missen vanwege een claim dat ie fanboy is? Fuck fanboys, we zijn oud genoeg om gewoon door te lullen hier over van alles en nog wat. Ga lekker voetbal kijken en kom morgen weer gewoon meedoen man, laat die zeikerds gewoon maar praten. Je moet wel tegen een paar bijdehande opmerkingen kunnen toch...
User avatar
Sasquatch
 
Posts: 1363
Joined: 29 Aug 2001, 17:30:41
Location: XMSTXRDXM

Postby Jack Wade » 25 Jun 2004, 13:06:38

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Sasquatch</i>
<br />Ik ben nu net een paar dagen 22 en vind dit hele gedoe echt raar, moeten we iemand die gewoon altijd gezellig op t forum meelult missen vanwege een claim dat ie fanboy is? Fuck fanboys, we zijn oud genoeg om gewoon door te lullen hier over van alles en nog wat. Ga lekker voetbal kijken en kom morgen weer gewoon meedoen man, laat die zeikerds gewoon maar praten. Je moet wel tegen een paar bijdehande opmerkingen kunnen toch...
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">
Helemaal gelijk! Een forum is bedoeld om mensen hun meningen over en weer te laten uiten, als 1 persoon dan iets zegt tegen je waardoor je die persoon dan niet mag is het wel erg kortaf om dat gelijk maar vaarwel tegen iedereen te zeggen.

Voorbeeld:
Je hebt tien vrienden.
Je krijgt ruzie met 1 van hen.
Omdat je ruzie krijgt met diegene
laat je dan gelijk je andere vrienden ook in de steek.
In mijn ogen slaat dat vrij tot zeer nergens op.
User avatar
Jack Wade
 
Posts: 1504
Joined: 09 Jan 2002, 16:26:47
Location: Leiden

Postby BDT » 25 Jun 2004, 13:12:53

Ik ben over 3 dagen 23 en nog steeds kinderachtig [:D]

Mier come back!!!
User avatar
BDT
Biet Dok Tor
 
Posts: 16907
Joined: 02 May 2001, 19:38:46
Location: CPT

Postby Jack Wade » 25 Jun 2004, 13:20:55

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Originally posted by Xizor</i>
Ik snap ook niet dat <b>elke \'bevolkingsgroep\' behalve de xbox-bezitters niet met elkaar op kunnen schieten</b>. op het ps2/gamecube forum zie je dit soort dingen nooit,alleen op het xbox forum, maar ik sta erboven , en dat moet jij ook doen<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Dat komt omdat PS2(/NGC)-gebruikers (die later ook een Xbox hebben gekocht misschien) wel in het Xbox-forum komen, maar Xbox-bezitters(die alleen een Xbox hebben) niets in die andere subfora te zoeken hebben en er dus ook niet komen.

EDIT
Als je goed leest klopt de zin van Xizor überhaupt niet omdat hij juist zegt dat alleen Xbox-bezitters met elkaar op kunnen schieten en de andere juist weer niet.
User avatar
Jack Wade
 
Posts: 1504
Joined: 09 Jan 2002, 16:26:47
Location: Leiden

Postby Xizor » 25 Jun 2004, 16:14:22

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Jack Wade</i>
<br /><blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Originally posted by Xizor</i>
Ik snap ook niet dat <b>elke \'bevolkingsgroep\' behalve de xbox-bezitters niet met elkaar op kunnen schieten</b>. op het ps2/gamecube forum zie je dit soort dingen nooit,alleen op het xbox forum, maar ik sta erboven , en dat moet jij ook doen<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Dat komt omdat PS2(/NGC)-gebruikers (die later ook een Xbox hebben gekocht misschien) wel in het Xbox-forum komen, maar Xbox-bezitters(die alleen een Xbox hebben) niets in die andere subfora te zoeken hebben en er dus ook niet komen.

EDIT
Als je goed leest klopt de zin van Xizor überhaupt niet omdat hij juist zegt dat alleen Xbox-bezitters met elkaar op kunnen schieten en de andere juist weer niet.
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

ach je weet best wat ik bedoel,maar als je kritisch kijkt naar de posts in de gamecube en ps2 fora, dan zie je dat daar veel minder/niet gebashed wordt over de \'concurrent\' terwijl je op \'t xbox-forum dit soort topics wel ziet, en dus versterkt dat mijn argument wederom, want als je dan alleen een xbox hebt, dan kun je niet oordelen over de console die je niet hebt, en DAT is nou net waar het mier om ging...

Maar goed dit gaat wellicht tot een discussie leiden en DAT was ook de reden waarom mier zijn topic gelocked had...
User avatar
Xizor
Site Admin
 
Posts: 11185
Joined: 03 May 2001, 12:30:56

Postby Drax » 25 Jun 2004, 16:21:40

Ik vind nog steeds dat het om individuen gaat. Toevallig post er dar iemand op xbox forum maar dat zegt niets over xbox bezitters. Waren we op jongere leeftijd niet exacdt hetzelfde op gameforum.nl opver de dreamcast?
Drax
 
Posts: 4400
Joined: 05 May 2001, 16:08:37
Location: Ede

Postby Panzer » 25 Jun 2004, 16:30:05

Ok, guys ik weet genoeg als het zo moet ga ik wel weg, dan kan MIER gewoon blijven, mijn situatie is hier blijkbaar toch al onhoudbaar geworden.
User avatar
Panzer
 
Posts: 2075
Joined: 30 Nov 2002, 00:20:50

Postby Drax » 25 Jun 2004, 16:34:46

Zie mijn voorlaatste reactie. Daarin zeg ik al dat we vroeger eigenlijk hetzelfde deden wat betreft de Dreamcast. Niemand moet weg, de één heeft liever een xbox en de ander een PS2 of Gamecube. Ik vind dat ze alleen de voor en nadelen hebben. Zodra iemand meerdere consoles tot zijn of haar beschikking heeft dan wordt tevens het inzicht vergroot en neemt het \"fanboy\" gedrag af.
Drax
 
Posts: 4400
Joined: 05 May 2001, 16:08:37
Location: Ede

Postby Panzer » 25 Jun 2004, 16:36:15

Mja, maar ik ben 27 en heb alle next-gen consoles........
User avatar
Panzer
 
Posts: 2075
Joined: 30 Nov 2002, 00:20:50

Postby Drax » 25 Jun 2004, 17:01:52

het ging mij eigenlijk meer om dit bericht <blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\">quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Als eerste geplaatst door Ghost

@ mier, ga er verder niet op in omdat ik nu al weet wat de uitkomst gaat worden.
Zulke gesprekken kan je beter op msn doen. En verkloot je gelijk niet PSOman zijn topic.

--------------------------------------------------------------------------------



Heel wijs tegen deze PS2 fanboy kunnen we niet op!!!!<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Ik ken Mier en weet dat hij het juist goed bedoelt en zeker geen fanboy is. Hij heeft alle consoles en probeert PSOman een advies te geven met de gegevens die PSOman gaf. Maar goed als ik de persoon die het schreef niet had gekent dan had ik er misschien anders over gedacht. Ik denk overigens dat er meer heeft gespeeld dan alleen dat topic... Vind overigesn dat een discussie goed is op een forum en snap daardoor niet dat ghost niet op mier in is gegaan. Dat was een leuke discussie geweest waardoor PSOman misschien wel goede argumenten kon vinden om zijn keuze te maken.
Drax
 
Posts: 4400
Joined: 05 May 2001, 16:08:37
Location: Ede

Postby Ghost » 25 Jun 2004, 17:25:54

Heb wel eens eerder zulke discussies gedaan op het forum. Ik vind het ook leuk Drax, maar sommige vatten het allemaal verkeerd op. En helaas worden ze boos en dan word het nog erger. Dus om dat alvast te voorkomen heb ik dat getyped.

Ik wil best erover praten hoor , np. [:D]
Mensen vergeten alleen (jammer genoeg) dat ik ook een zeer mooie post heb achter gelaten in dat topic waar PSOman veel aanhad, wat Fonzi nog eens extra uitgebreid over inging (in positieve zin).
Ghost
 
Posts: 505
Joined: 17 Mar 2004, 16:46:41

Previous

Return to Sega Cafe

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group