Kill Bill 3 Aangekondigd Door Quentin!!!

Dit is de gezellige hangplek op het forum. Praat over andere dingen dan Sega. Let wel op de regels die zijn gesteld aan topics. Geen sex, politieke en godsdienstige uitlokkingen.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion, Madman

Postby ManoRevolver » 23 Jun 2004, 22:43:56

Anime is bevestigd.
Kill Bill 3 is volgens mij dikke bullshit.
Als het alleen maar op fucking filmfan.nl staat...
Ik heb er nergens anders iets over kunnen lezen.
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Postby Menno » 23 Jun 2004, 23:13:26

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door ManoRevolver</i>
<br />Anime is bevestigd.
Kill Bill 3 is volgens mij dikke bullshit.
Als het alleen maar op fucking filmfan.nl staat...
Ik heb er nergens anders iets over kunnen lezen.
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Het staat op verschillende sites (ook comingsoon.net). Hij heeft het tijdens een bezoek aan Spanje verteld. Maar zoals ik al zei is het eigenlijk een beetje oud nieuws. Hetzelfde verhaal heeft hij al in april tegen Empire verteld. Maar in hoeverre het echt waar is weet je natuurlijk nooit met QT. Hij zegt zo ontzettend veel... Hij praat ook al jaren over Pulp Fiction 2 en een Vega Brothers film, maar die komen er voorlopig ook niet.
User avatar
Menno
 
Posts: 853
Joined: 31 Aug 2001, 21:58:43

Postby Mhajonides » 29 Jun 2004, 12:51:23

Ja, die man heeft zoveel ideetjes hij verzint ze elke dag en hij is heel open. Kill Bill is ook ontsprongen aan een gesprek in een restaurant met Uma wat hij daarna in zijn la heeft geflikkert en na een jaar weer vond en toen weer verder is gaan werken. Wie weet heeft hij een x gebrainstromt over al die ideeën maar dan is het nog niet zeker.
Maar het lijkt me beter als hij trouwens een nieuwe film maakt en niet een sequal.
Maargoed iemand trouwens zondag 4 rooms gezien?? het QT stukje was fantastisch.
Mhajonides
 
Posts: 1992
Joined: 19 Sep 2001, 15:50:00
Location: Netherlands

Previous

Return to Sega Cafe

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 21 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group