GEWOON MUZIEK IN HET ALGEMEEN DUS

Dit is de gezellige hangplek op het forum. Praat over andere dingen dan Sega. Let wel op de regels die zijn gesteld aan topics. Geen sex, politieke en godsdienstige uitlokkingen.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion, Madman

Postby ManoRevolver » 20 Jun 2004, 16:54:45

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Snijer</i>
<br />Weetje wat Smeerkaas, heb jij msn? Volgens mij kunnen wij het wel vinden met elkaar :P

Ik wil wel wat dingen sturen die ik luister enzo. Mijn msn adres is iig : Snijer_tm@hotmail.com

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\">En om Smeerkaas z\'n vraag te beantwoorden was is \'emo\'.
In mijn ogen \'poppy\' punkrock met \'emotionele\' teksten.<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Oke, dat negeer ik maar even...

Edit : Oja, en als je me toevoegt op msn zal ik je gelijk wel even wat echte emo laten horen.. Maar ik denk niet dat je het waardeert als je vooral into DnB/Jungle/IDM bent...
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Wat dat negeer ik maar even?
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Postby smeerkaas » 20 Jun 2004, 17:22:35

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Snijer</i>
<br />Weetje wat Smeerkaas, heb jij msn? Volgens mij kunnen wij het wel vinden met elkaar :P

Ik wil wel wat dingen sturen die ik luister enzo. Mijn msn adres is iig : Snijer_tm@hotmail.com

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\">En om Smeerkaas z\'n vraag te beantwoorden was is \'emo\'.
In mijn ogen \'poppy\' punkrock met \'emotionele\' teksten.<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Oke, dat negeer ik maar even...

Edit : Oja, en als je me toevoegt op msn zal ik je gelijk wel even wat echte emo laten horen.. Maar ik denk niet dat je het waardeert als je vooral into DnB/Jungle/IDM bent...
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Added... laat maar es horen dan... Ik heb een brede muziek smaak... van Symphonische rock tot Hardcore (oldskool welteverstaan)... maar voorkeur gaat uit naar bovenstaande stuff dus [:D]
smeerkaas
 
Posts: 230
Joined: 19 Jun 2004, 02:58:39
Location: Netherlands

Postby Mier » 20 Jun 2004, 18:53:35

ik luister voornamelijk hiphop maar daarnaast ook veel:

punk (pennywise,propaghandi,lagwagon,dead kennedys,no fun at all)
hardcore (geen house dus maar met gitaren,madball,sick of it all,youth of today)
metal (voornamelijk ouwe metallica)
jaren 80 (geweldig!!!)

onder hiphop versta ik trouwens geen tupac,puff daddy,master p etc.maar meer het underground gebeuren.

artifacts,fu schnickens,non phixion,necro,dilated peoples,high \'n mighty,blahzay blahzay,company flow,black moon,bootcamp click etc etc etc.
User avatar
Mier
...is dope!!
 
Posts: 128232
Joined: 17 Jul 2001, 09:11:44

Postby Sen » 20 Jun 2004, 20:22:40

Ik luister graag metal of rock, nieuw of oud. Jaren 80 rock vind ik wel erg stoer. Maar ben boven alles een grote Manowar(heavy metal) fan.

Ik heb een bloedhekel aan hiphop/rap!
User avatar
Sen
 
Posts: 6443
Joined: 19 Dec 2001, 07:40:09
Location: Netherlands, Wormer

Postby total crash » 20 Jun 2004, 21:12:19

oioi

zie dat er nogal wat oud hardcore mensen zijn
heeft iemand mischien muziek van one by one of muziek van sedition
zijn beiden grindcore, vroeger nog gezien vind er aleen geen muziek van

en zou best weer es wa van ze willen horen
total crash
 
Posts: 556
Joined: 03 Jul 2003, 21:35:37
Location: Netherlands

Postby Donny K. » 20 Jun 2004, 21:44:07

Yeah, Hier nog een Drum \'n Bass freak en Jungle, ragga(jungle) Maar oook jungle(Jazz)/afterparty jungle voor als ik in een chille mood ben en geen zin heb ik (oldschool)hiphop. Btw Ik weet niet waar je woont, maar als je echt een vette party wil meemaken waar ze alle muziek die ik net genoemd heb draaien, moet je eens naar soundaround gaan. Supervette DJs!!!!!!!! Ze reizen het hele land door maar zijn het allervaakst te vinden in Atlantis in Alkmaar. Zij zijn echt de moeite waard. Voor vette (oldschool)Hiphop parties, check Boem Klatch in Utrecht en zo kan ik nog wel ff doorgaan. Maar ik moet nu echt naar bed, morgen weer extreem vroeg op. Terusteuh!
User avatar
Donny K.
N-Gage Meester
 
Posts: 4868
Joined: 06 Oct 2001, 10:16:48

Postby CecilBDemented » 20 Jun 2004, 22:36:00

k3 lekkere vlaamse hits

nee ik hou van veel muziek bahalfe rmb
hiphop
CecilBDemented
 
Posts: 311
Joined: 21 Jan 2004, 13:45:15
Location: Netherlands

Postby ManoRevolver » 20 Jun 2004, 22:43:54

Ik ben voor een lijstje met favo bands!
Bij deze :)...

Guns N\' Roses, Social Distortion, Ramones, The Misfits, Balzac, Welt, Rancid, Slapshot, Asmodeus, Sheer Terror, Motörhead, Loaded, Ancient Rites, Demented Are Go, Nekromantix, Discipline, Transplants, Reno Divorce, Face To Face, Bouncing Souls, Danzig, Samhain

Blurgh, laat maar, die lijst wordt veels te groot lol.
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Postby smeerkaas » 20 Jun 2004, 22:49:33

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Donny K.</i>
<br />Yeah, Hier nog een Drum \'n Bass freak en Jungle, ragga(jungle) Maar oook jungle(Jazz)/afterparty jungle voor als ik in een chille mood ben en geen zin heb ik (oldschool)hiphop. Btw Ik weet niet waar je woont, maar als je echt een vette party wil meemaken waar ze alle muziek die ik net genoemd heb draaien, moet je eens naar soundaround gaan. Supervette DJs!!!!!!!! Ze reizen het hele land door maar zijn het allervaakst te vinden in Atlantis in Alkmaar. Zij zijn echt de moeite waard. Voor vette (oldschool)Hiphop parties, check Boem Klatch in Utrecht en zo kan ik nog wel ff doorgaan. Maar ik moet nu echt naar bed, morgen weer extreem vroeg op. Terusteuh!
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Zo leer je nog es mensen kennen... chilly... icq added... en truste...
smeerkaas
 
Posts: 230
Joined: 19 Jun 2004, 02:58:39
Location: Netherlands

Postby smeerkaas » 20 Jun 2004, 22:53:54

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door ManoRevolver</i>
<br />Ik ben voor een lijstje met favo bands!
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Ik doe wel mee... maar nu niet [:p](chille smilie trouwes)

PS: mijn band lijstje wordt errug kort... ben meer een Dance stroming iemand... maar voor thuis luiter ik vaak naar andere shizzle...

To Be Continued [8D]
smeerkaas
 
Posts: 230
Joined: 19 Jun 2004, 02:58:39
Location: Netherlands

Postby flea » 20 Jun 2004, 23:27:41

mja mijn muziek smaak is wel bekend... alternative rock enzo :P

en dan de bands die ik veelal luister:
Red Hot Chili Peppers
John Frusciante (zijn solowerk naast RHCP)
The Distillers
The Mars Volta
Hot Hot Heat
en nog wat bandjes, maar de bovengenoemde zijn de meeste die ik luister [:)]
User avatar
flea
Vlooienbunker
 
Posts: 997
Joined: 13 Jun 2001, 21:39:45
Location: Netherlands

Postby Snijer » 21 Jun 2004, 03:22:18

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\">Wat dat negeer ik maar even?<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Nou, ik zeg dat ik dat negeer omdat jij een typisch beeld hebt over emo.. Emo is heus wel iets anders dan die Get up Kids/Fall out Boy/Yellowcard poppy gay zooi. Als je het over echte emo hebt heb je het over Underoath/Poison the Well/Evergreen Terrace en dergelijken.. Maar waarschijnlijk ken je daar weinig van.
User avatar
Snijer
 
Posts: 6540
Joined: 03 May 2001, 18:13:25
Location: Apenheul

Postby ManoRevolver » 21 Jun 2004, 07:11:14

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Snijer</i>
<br /><blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\">Wat dat negeer ik maar even?<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Nou, ik zeg dat ik dat negeer omdat jij een typisch beeld hebt over emo.. Emo is heus wel iets anders dan die Get up Kids/Fall out Boy/Yellowcard poppy gay zooi. Als je het over echte emo hebt heb je het over Underoath/Poison the Well/Evergreen Terrace en dergelijken.. Maar waarschijnlijk ken je daar weinig van.
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

lol @ dat ik daar te weinig van ken.
Gast, ik luister al ruim 12 jaar naar punk, hardcore en alle verwanten stijlen. Dus ga me niet vertellen wat ik wel en niet ken.
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Postby BDT » 21 Jun 2004, 09:17:59

Voor mij is het Hiphop.

En hiphop is geen muziek, maar een levensopvatting. DJ-ing, Graffiti, Breakdance en natuurlijk Rap! [:)]

Maar ook jungle en drum en bass is dope. Heb dan ook platen van Bad Company, LTJ Bukem(heerlijke chille zooi, ook de Looking Good Records albums), Moving Shadow artiesten zijn over het algemeen ook erg koel(zat ook een vette soundtrack van dit label destijds bij beide Rollcage games) Ed Rush, Dillinja(was gisteren nog op Rotterdam Import) DJ Dreazz. It\'s all good.

Maar ik houd ook van
- punk(pennywise bijv.)
- hardcore(madball is voor mij absolute nr.1 daar in. Sick of it All, Downset. Heerlijke - muziek.
- triphop (heerlijk chillen)
- jaren 80(GTA Vice City stijl zeg maar)

Maar vooral dus Rap. En daarin ook een hele brede smaak. Vooral shit uit de periode 92 -94 vind ik super met als topjaar 1993.
Denk bij de artiesten aan: Snoop Dogg, Spice 1, Dr.Dre, De La Soul, Ice T, Ice Cube, Cypress Hill, Cali Agents, Dilated Peoples(gisteren voor het eerst live gezien [:D]), Souls of Mischief, Boogie Down Produktions, EPMD, Big Daddy Kane, Warren G, 50 Cent, Paris en veeeeeel meer [:)]
User avatar
BDT
Biet Dok Tor
 
Posts: 16907
Joined: 02 May 2001, 19:38:46
Location: CPT

Postby ManoRevolver » 21 Jun 2004, 09:36:54

Als je van Madball houdt kan ik je absoluut Son Of Skam aanraden.
Wat een vette sound!
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

PreviousNext

Return to Sega Cafe

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group