X-Files

Dit is de gezellige hangplek op het forum. Praat over andere dingen dan Sega. Let wel op de regels die zijn gesteld aan topics. Geen sex, politieke en godsdienstige uitlokkingen.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion, Madman

X-Files

Postby Markam » 06 Jun 2004, 10:51:28

van de week season 2 op dvd gekocht en gisteren afgekeken, dus binnenkort maar season 3 aanschaffen.

Maar wie weet in welke volgorde de hele handel verschenen is. de seasons 1 t/m 9 lijkt me logisch, maar tussen welke seasons zijn de films verchenen? ik weet iig van 1 film het bestaan af \"fight the future\"en ik dacht dat ie na season 5 of zo kwam, maar op inet zag ik dat er nogmeer films zijn verschenen.

en nog een vraagje aan het eind van season 2 zitten de afleveringen \"our town\" en \"anazasi\", anazasi geeft de naam aan de aflevering omdat er ooit een indianenvolk met de zelfde naam ontvoert is. in our town wordt de zelfde naam echter gegeven aan een kanibalen stam! wie weet hier iets meer over, bewust of gewoon een foutje van de makers (dat laatste kan ik me echter niet voorstellen)
User avatar
Markam
Super Segaforum user
 
Posts: 2880
Joined: 14 Nov 2003, 17:55:58
Location: Haarlem

Return to Sega Cafe

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 55 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group