Hulp gevraagd bij onderzoek =)

Dit is de gezellige hangplek op het forum. Praat over andere dingen dan Sega. Let wel op de regels die zijn gesteld aan topics. Geen sex, politieke en godsdienstige uitlokkingen.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion, Madman

Postby markdegeweldenaar » 07 Jun 2004, 20:37:32

1) Waar kom je vandaan?
Elburg
2) Waar denk je aan bij Almere?
Lelijke snel uit de grond getrokken nieuwbouwstad zonder enige persoonlijkheid
3) Ben je op de hoogte van evenementen in Almere? Zo ja, welke? Zo niet, waar komt dat door?
nee, ik woon niet in almere, wat heb ik met evenementen in almere te maken?
4) Zou je op de hoogte willen worden gehouden van evenementen in Almere? Zo ja hoe, zo niet waarom niet?
nee, ik woon niet in almere, wat heb ik met evenementen in almere te maken?
5) Zie je Almere meer om te wonen, te werken of als evenementen stad? Indien geen van de drie, hoe dan wel?
Ik zie het als iets om niet bij in de buurt te komen.
6) Wat mist Almere volgens jou?
cultuur.
7) Wat is een reden, of wat zou een reden kunnen zijn om Almere helemaal niet te bezoeken?
Wat moet ik dan toch in Almere doen?
8) Wat is een reden, of wat zou een reden kunnen zijn om Almere juist vaker te bezoeken?
Ik heb gehoord dat er een arcadehal is met outrun 2, dat is het checken we waard.
9) Wat vindt je van de bereikbaarheid van Almere en in hoeverre telt dit mee om de stad te bezoeken?
Goed bereikbaar, 30 minuutjes door de polder
10) Wat zou Almere volgens jou moeten doen om meer bezoekers te trekken?
Zichzelf verhuizen naar een tropisch land om zich daar aan een strand te vestigen.
11) Ben je in de laatste 3 jaar promotie van Almere tegengekomen? Zo ja waarvan en waar?
volgens mij waren er een paar jaar terug spotjes op tv over almere.
User avatar
markdegeweldenaar
 
Posts: 3150
Joined: 16 Nov 2002, 00:08:51
Location: Apeldoorn

Postby Mier » 08 Jun 2004, 13:31:13

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door smithers</i>
1) als er ergens in Nederland een arcadehal staat is dat in Scheveningen en in ALMERE
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

en VLISSINGEN[;)]
User avatar
Mier
...is dope!!
 
Posts: 128232
Joined: 17 Jul 2001, 09:11:44

Postby Orion » 08 Jun 2004, 14:10:49

Wat is iedereen toch heerlijk positief over Almere [:D]

En die arcadehal is wel relaxed ja, veel Sega klassiekers (F355, virtua tennis, outrun2, crazy taxi, etc). Maar ik kan me voorstellen dat veel mensen de stad niet boeit, ik heb er zelf ook nix mee. Zelfs voor bewoners heeft het niet veel te bieden. Er is dus genoeg werk aan de winkel voor de stadspromoters.
User avatar
Orion
 
Posts: 1813
Joined: 29 Jul 2001, 14:41:34
Location: Majesty of Gaia

Postby fenix the hunter » 08 Jun 2004, 14:13:50

heeeeel veel werk
fenix the hunter
 
Posts: 1130
Joined: 29 Apr 2003, 14:55:16
Location: Uzbekistan

Postby Orion » 08 Jun 2004, 14:22:34

Voor jou topografie en algemene kennis ook [;)]
User avatar
Orion
 
Posts: 1813
Joined: 29 Jul 2001, 14:41:34
Location: Majesty of Gaia

Postby Jack Wade » 08 Jun 2004, 14:54:35

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Orion</i>
<br />Voor jou topografie en algemene kennis ook [;)]
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Ja idd volgens mij ligt het gewoon aan de mensen en niet aan Almere[:P]
User avatar
Jack Wade
 
Posts: 1504
Joined: 09 Jan 2002, 16:26:47
Location: Leiden

Postby Essie » 08 Jul 2004, 14:59:00

1) Waar kom je vandaan?
Zevenbergen
2) Waar denk je aan bij Almere?
Er wonen kennissen van mijn ouders
3) Ben je op de hoogte van evenementen in Almere? Zo ja, welke? Zo niet, waar komt dat door?
Nee,ik hoor er nooit niks over
4) Zou je op de hoogte willen worden gehouden van evenementen in Almere? Zo ja hoe, zo niet waarom niet?
Nee,het is veel te ver weg voor mij
5) Zie je Almere meer om te wonen, te werken of als evenementen stad? Indien geen van de drie, hoe dan wel?
Geen van drieeen
6) Wat mist Almere volgens jou?
Weet ik niet
7) Wat is een reden, of wat zou een reden kunnen zijn om Almere helemaal niet te bezoeken?
Het is te ver weg voor mij
8) Wat is een reden, of wat zou een reden kunnen zijn om Almere juist vaker te bezoeken?
Als er veel game competities worden gehouden,zoals singstar,dance dance revoluton,eye toy etc
9) Wat vindt je van de bereikbaarheid van Almere en in hoeverre telt dit mee om de stad te bezoeken?
De bereikbaarheid is voor mij te groot
10) Wat zou Almere volgens jou moeten doen om meer bezoekers te trekken?
Meer evenementen organiseren voor jongeren

11) Ben je in de laatste 3 jaar promotie van Almere tegengekomen? Zo ja waarvan en waar?
Neee
Essie
 
Posts: 32
Joined: 04 Jul 2004, 22:00:29
Location: Netherlands

Postby Drax » 08 Jul 2004, 16:42:02

1) Waar kom je vandaan?
Lunteren
2) Waar denk je aan bij Almere?
een schrijffout
3) Ben je op de hoogte van evenementen in Almere? Zo ja, welke? Zo niet, waar komt dat door?
heb wel even gehoord dat er veel dementen zijn maar evenementen?
4) Zou je op de hoogte willen worden gehouden van evenementen in Almere? Zo ja hoe, zo niet waarom niet?
Nee ik geef er niets om
5) Zie je Almere meer om te wonen, te werken of als evenementen stad? Indien geen van de drie, hoe dan wel?
Als bejaarden stad
6) Wat mist Almere volgens jou?
De vraag moet zijn; wat mist er niet (scheelt veel tijd)...
7) Wat is een reden, of wat zou een reden kunnen zijn om Almere helemaal niet te bezoeken?
De krantenjongen stinkt
8) Wat is een reden, of wat zou een reden kunnen zijn om Almere juist vaker te bezoeken?
Gerard Joling natuurlijk;)
9) Wat vindt je van de bereikbaarheid van Almere en in hoeverre telt dit mee om de stad te bezoeken?
Ik heb er altijd wel bereik via Vodafone
10) Wat zou Almere volgens jou moeten doen om meer bezoekers te trekken?
Ja het staat er al, meer bezoekers trekken en dan wordt het vanzelf wel druk.
11) Ben je in de laatste 3 jaar promotie van Almere tegengekomen? Zo ja waarvan en waar?
Nee want er werden geen bezoekers getrokken.
Drax
 
Posts: 4400
Joined: 05 May 2001, 16:08:37
Location: Ede

Postby BDT » 09 Jul 2004, 07:20:59

1) Waar kom je vandaan?
Sommelsdijk
2) Waar denk je aan bij Almere?
water
3) Ben je op de hoogte van evenementen in Almere? Zo ja, welke? Zo niet, waar komt dat door?
nope
4) Zou je op de hoogte willen worden gehouden van evenementen in Almere? Zo ja hoe, zo niet waarom niet?
nee, te ver weg
5) Zie je Almere meer om te wonen, te werken of als evenementen stad? Indien geen van de drie, hoe dan wel?
wonen
6) Wat mist Almere volgens jou?
gezelligheid
7) Wat is een reden, of wat zou een reden kunnen zijn om Almere helemaal niet te bezoeken?
te ver weg
8) Wat is een reden, of wat zou een reden kunnen zijn om Almere juist vaker te bezoeken?
veel arcadehallen neerzetten [;)]
9) Wat vindt je van de bereikbaarheid van Almere en in hoeverre telt dit mee om de stad te bezoeken?
Te ver weg, dus dat is klote
10) Wat zou Almere volgens jou moeten doen om meer bezoekers te trekken?
meer arcades bouwen [:)]
11) Ben je in de laatste 3 jaar promotie van Almere tegengekomen? Zo ja waarvan en waar?
Nee
User avatar
BDT
Biet Dok Tor
 
Posts: 16907
Joined: 02 May 2001, 19:38:46
Location: CPT

Previous

Return to Sega Cafe

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 36 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group