Scooter kopen.

Dit is de gezellige hangplek op het forum. Praat over andere dingen dan Sega. Let wel op de regels die zijn gesteld aan topics. Geen sex, politieke en godsdienstige uitlokkingen.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion, Madman

Postby grim_reaper » 27 May 2004, 15:16:57

ik vind mn brommertje anders nog steerd heerlijk. geen files enzo, alleen in de winter is het vervelend.
grim_reaper
 
Posts: 109
Joined: 24 Apr 2004, 07:39:29
Location: Romania

Postby Mhajonides » 28 May 2004, 11:21:47

solex, heb ik ook fantastisch brommertje motortje voorop geen gezeik met helmpjes en de verzekering is 20 euro per jaar en hij rijdt 1 op 90 dus benzine is ook niet duur.

hoewel ik deze als ik eerlijk ben al meer dan een jaar heb omgeruild voor de auto maarja daar kan ook niks tegenop wat mij betreft.
Mhajonides
 
Posts: 1992
Joined: 19 Sep 2001, 15:50:00
Location: Netherlands

Postby Xizor » 28 May 2004, 13:26:12

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\">
hoewel ik deze als ik eerlijk ben al meer dan een jaar heb omgeruild voor de auto maarja daar kan ook niks tegenop wat mij betreft.<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

You\'re my man!! Autos roeleren zwaar [:)]
User avatar
Xizor
Site Admin
 
Posts: 11185
Joined: 03 May 2001, 12:30:56

Postby Ghost » 28 May 2004, 14:00:40

Auto\'s zijn zwaar saai.

Weinig power, langzaam optrekken, niet gezellig, lekker file staan.
Ik ben helemaal fan van een motor, geen files, 1 met je omgeving, spannennd + chick magneet [:D]... En als het regent? Maakt niet uit, dan is het juist tof, voel je je fris [:D]. Motors zijn in kwalitiet/prijs veel goedkoper dan auto\'s.

1 nadeel voor mij: als het fout gaat, gaat het ook goed fout.
maargoed daar ben ik niet bang voor, als je dat wel bent moet je geen motor nemen.
Ghost
 
Posts: 505
Joined: 17 Mar 2004, 16:46:41

Postby hoofdletterp » 28 May 2004, 16:50:12

Alleen een auto is veel praktischer, met mensen meenemen, dingen ophalen etc.
hoofdletterp
 
Posts: 2519
Joined: 29 Oct 2002, 17:39:16
Location: It's thinking...

Postby Ghost » 28 May 2004, 17:37:11

dat is absoluut waar hoofdletterp [:D], en ik snap dat veel mensen dat willen.
maar voor mij is dat niet belangrijk [:)]
Ghost
 
Posts: 505
Joined: 17 Mar 2004, 16:46:41

Postby hoofdletterp » 28 May 2004, 18:31:13

En in een auto kan je muziek luisteren :). En niet op je smoel gaan.
hoofdletterp
 
Posts: 2519
Joined: 29 Oct 2002, 17:39:16
Location: It's thinking...

Postby grim_reaper » 28 May 2004, 18:41:18

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Ghost</i>
<br />Auto\'s zijn zwaar saai.

Weinig power, langzaam optrekken, niet gezellig, lekker file staan.
Ik ben helemaal fan van een motor, geen files, 1 met je omgeving, spannennd + chick magneet [:D]... En als het regent? Maakt niet uit, dan is het juist tof, voel je je fris [:D]. Motors zijn in kwalitiet/prijs veel goedkoper dan auto\'s.

1 nadeel voor mij: als het fout gaat, gaat het ook goed fout.
maargoed daar ben ik niet bang voor, als je dat wel bent moet je geen motor nemen.
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

kan merken dat jij nooit geen motor hebt gereden. ik heb zelf ook mn motorrij bewijs en heb 2 jaar lang op een honda cbr en daarvoor op een aprillia redrose gereden en regendruppels voelen als naalden op je benen. meiden vinden het wel leuk maar ik heb nooit iemand achter op genomen zonder motorpak want ik zou niet op mn geweten willen hebben dat iemand voor de rest van zn leven met verminkte benen loopt ookal is het een beetje zn eigen schuld.

in de winter is het gevaarlijk om te rijden want je slipt heel erg snel weg ook als je rustig op trekt. t is wel spannender als autorijden maar zodra je een vriendin hebt heb je liever een auto want je wilt toch niet dat je meissie t koud krijgt.[:I]
grim_reaper
 
Posts: 109
Joined: 24 Apr 2004, 07:39:29
Location: Romania

Previous

Return to Sega Cafe

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 47 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group