Lol console kwijt

Dit is de gezellige hangplek op het forum. Praat over andere dingen dan Sega. Let wel op de regels die zijn gesteld aan topics. Geen sex, politieke en godsdienstige uitlokkingen.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion, Madman

Postby -=O.P.G-RAMIN=- » 20 May 2004, 14:32:58

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Drax</i>
<br />Ben nooit echt dingen kwijt... Ja me PAL boxed Cube wel eens kwijt geweest maar geen drama want die gebruikte ik toch niet... Vond die overigens paar dagne later weer terug.
Lijkt me wel erg om Steel batallion kwijt te raken... Dat is gewoon bijna onmogelijk.
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

of je arcade kast ;)
-=O.P.G-RAMIN=-
 
Posts: 935
Joined: 07 Sep 2001, 17:46:32
Location: Ireland

Postby Lan Di » 20 May 2004, 14:37:34

Ik was me snes spel street fighter 2 kwijt geraakt nadat ik m had uitgeleent....ik echt balen, gelukkig zat ie in een ander doosje
User avatar
Lan Di
 
Posts: 2350
Joined: 12 Jun 2003, 19:59:47

Postby Donny K. » 20 May 2004, 14:56:35

Ik ben helaas wel wat spellen kwijt. Ik heb een tijdje een vlaag gehad om veel games uit te lenen en niet goed bij te houden aan wie ik wat geleend had (was heel lang geleden). Nu mis ik nog steeds een paar spellen waaronder phantasmagoria [:(] Ik heb nu wel een kopie van het spel van iemand gekregen, maar het is gewoon niet hetzelfde [:(]
User avatar
Donny K.
N-Gage Meester
 
Posts: 4868
Joined: 06 Oct 2001, 10:16:48

Postby Lan Di » 20 May 2004, 15:10:05

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Donny K.</i>
<br />Ik ben helaas wel wat spellen kwijt. Ik heb een tijdje een vlaag gehad om veel games uit te lenen en niet goed bij te houden aan wie ik wat geleend had (was heel lang geleden). Nu mis ik nog steeds een paar spellen waaronder phantasmagoria [:(] Ik heb nu wel een kopie van het spel van iemand gekregen, maar het is gewoon niet hetzelfde [:(]
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Pfff ik ben zo DKC3 kwijtgeraakt......
User avatar
Lan Di
 
Posts: 2350
Joined: 12 Jun 2003, 19:59:47

Postby Mier » 20 May 2004, 16:17:26

ja,ik ben op dit moment kwijt:mario allstars,plok,asterix en buster busts loose voor de snes,resident evil 3:nemesis voor de psx,deze allemaal uitgeleent en die persoon is verhuist.

green house G&W,fire attack G&W,parachute G&W en donkey kong 2 G&W,kwijt na 2 verhuizingen.

gelukkig heb ik de snes games allemaal weer teruggekocht via ebay sommige in betere staat dan dat ik ze eerst had en de G&W games ben ik weer aan het verzamelen,maar dat gaat een dure grap worden.
User avatar
Mier
...is dope!!
 
Posts: 128232
Joined: 17 Jul 2001, 09:11:44

Postby Appie » 20 May 2004, 16:52:49

Ben tot nu toe nog niks kwijtgeraakt en hoop ook niet dat het zal gebeuren in de toekomst.
Maar ja ik leen ook geen games uit. Dat bespaart al een hoop potentiele \"kwijt zijn\" gevalletjes als ik het hier zo lees. Nooit meer aan gedacht eigenlijk dat er volk is dat stuff kwijt maakt (met andersmans eigendommen respectloos omgaan: bah!), de reden dat ik nooit wat uitleen is omdat ik te zuinig ben op me spelletjes [:)] (paranoia? perhaps [:D])
User avatar
Appie
 
Posts: 4068
Joined: 06 May 2001, 16:51:52
Location: Zeist

Postby Hellboy » 20 May 2004, 17:38:52

zaterdag nacht ben ik altijd me huis kwijt... ik word 9 van de 10x naar huis gebracht.. [;)]
User avatar
Hellboy
 
Posts: 2794
Joined: 14 Apr 2002, 21:06:25
Location: Haarlem

Postby Cyberbeast » 20 May 2004, 17:38:59

Ikzelf ben nog nooit wat kwijtgespeeld. Zelfs de flyers die bij de verpakking zaten heb ik nog.
User avatar
Cyberbeast
Super Segaforum user
 
Posts: 1296
Joined: 21 Mar 2003, 18:00:46
Location: Belgium

Postby Menno » 20 May 2004, 23:45:02

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Mier</i>
<br />ja,ik ben op dit moment kwijt:mario allstars,plok,asterix en buster busts loose voor de snes,resident evil 3:nemesis voor de psx,deze allemaal uitgeleent en die persoon is verhuist.<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Misschien is het een beetje triest, maar ik houd tegenwoordig een lijst bij van al mijn uitgeleende DVD\'s om dit te voorkomen. Heb momenteel echt iets van 20 DVD\'s uitgeleend ofzo en weet echt anders niet meer wie wat heeft...

Maar effe afkloppen... ben eigenlijk nog nooit iets kwijtgeraakt...
User avatar
Menno
 
Posts: 853
Joined: 31 Aug 2001, 21:58:43

Postby KiWi » 21 May 2004, 14:55:49

^^
En dan de opmerking naar je hoofd geslingerd te krijgen \"Heb je al in je broekzak gekeken?\"
KiWi
 
Posts: 2496
Joined: 24 Jan 2002, 20:07:00

Postby koekiemonster » 21 May 2004, 21:21:00

ben altijd van alles en nog wat kwijt..
heb een redelijk leuke mobiel, maar ik ben hem al 1 keer verloren in de trein naar amsterdam, kon hem ophalen op Amsterdam centraal, een keer in de bus naar Den Haag, kon hem in Ede ophalen (WTF!?) en een keer in een taxi verloren, taxi teruggebeld (thuis) en bezorgkosten betaald. Ook nog een keertje verloren en hem later teruggevonden op straat (en het gaat allemaal om mijn samsung T100, toch best een leuk toestel... was toendertijd gloednieuw ).

ben ook al honderd cd\'s en games kwijtgeraakt. begin nu echter wat beter op mijn spullen te letten nu ik samenwoon [:)]
koekiemonster
 
Posts: 930
Joined: 09 May 2001, 15:10:32
Location: Mongolia

Postby Jack Wade » 21 May 2004, 21:32:30

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door koekiemonster</i>
<br />ben altijd van alles en nog wat kwijt..
heb een redelijk leuke mobiel, maar ik ben hem al 1 keer verloren in de trein naar amsterdam, kon hem ophalen op Amsterdam centraal, een keer in de bus naar Den Haag, kon hem in Ede ophalen (WTF!?) en een keer in een taxi verloren, taxi teruggebeld (thuis) en bezorgkosten betaald. Ook nog een keertje verloren en hem later teruggevonden op straat (en het gaat allemaal om mijn samsung T100, toch best een leuk toestel... was toendertijd gloednieuw ).

ben ook al honderd cd\'s en games kwijtgeraakt. begin nu echter wat beter op mijn spullen te letten nu ik samenwoon [:)]
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">
Je lijkt wel een beetje op \'Vergeetachtige Jan\' van Sesamstraat.
User avatar
Jack Wade
 
Posts: 1504
Joined: 09 Jan 2002, 16:26:47
Location: Leiden

Postby Drax » 22 May 2004, 19:32:19

In Ede? En dan kom je geeneens even langs;)
Drax
 
Posts: 4400
Joined: 05 May 2001, 16:08:37
Location: Ede

Previous

Return to Sega Cafe

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 53 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group