Sonic X binnekort bij FoxKids

Dit is de gezellige hangplek op het forum. Praat over andere dingen dan Sega. Let wel op de regels die zijn gesteld aan topics. Geen sex, politieke en godsdienstige uitlokkingen.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion, Madman

Postby SilverBolt » 02 Jun 2004, 07:06:35

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Lan Di</i>
<br /><blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door LKC</i>
<br />Persoonlijk vind ik de serie niet zo, ik ben een groot sonic fan,
maar deze serie vind ik gewoon erg standaard / saai,
ook de achtergronden zien er te simpel uit, het probleem van de meeste nieuwe anime.
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Ja precies, dat bedoel ik, geen details etc. en te strakke lijnen, net alsof t ff in een uurtje is gemaakt
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Ik vind het juist wel passen bij sonic, lekkere simpele strakke lijnen zonder al teveel poespas, zoals sonic altijd al is geweest.
User avatar
SilverBolt
 
Posts: 1332
Joined: 09 Jun 2003, 19:58:26
Location: enschede

Postby P.J » 02 Jun 2004, 14:37:59

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Knuckles</i>
<br />Het was wel mooi getekend, maar de Nederlandse stemmen zijn zoals ik al verwachtte niet goed. Krijg ineens weer de neiging om de Engelse dubs weer op EDonkey te downloaden.
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Nee, de Engelse dubs zijn wel goed wil je zeggen?
De Engelse dubs zijn ongeveer net zo kut als de Nederlandse
P.J
 
Posts: 182
Joined: 20 Apr 2003, 16:03:12

Postby SilverBolt » 02 Jun 2004, 15:36:31

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door P.J</i>
<br /><blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Knuckles</i>
<br />Het was wel mooi getekend, maar de Nederlandse stemmen zijn zoals ik al verwachtte niet goed. Krijg ineens weer de neiging om de Engelse dubs weer op EDonkey te downloaden.
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Nee, de Engelse dubs zijn wel goed wil je zeggen?
De Engelse dubs zijn ongeveer net zo kut als de Nederlandse
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Indeed, download gewoon de japanse eps met engelse subtitles.
User avatar
SilverBolt
 
Posts: 1332
Joined: 09 Jun 2003, 19:58:26
Location: enschede

Postby Knuckles » 03 Jun 2004, 08:42:30

Nou, ik vind de engelse dubs van sommige characters wel meevallen, dus download ik gewoon de engelse. Het is eigenlijk, je bent de stemmen van een bepaalde serie gewend en de andere dubs en de stemmen daarvan zijn dan gewoon veel te anders. Kijk maar naar andere series dan Sonic X. Je bent dan gewoon de eerste stemmen gewend die je dan hoort in die serie.
User avatar
Knuckles
Suckles
 
Posts: 460
Joined: 12 Jan 2004, 10:50:03
Location: Angel Island

Postby P.J » 03 Jun 2004, 15:38:55

Heb je helemaal gelijk in, Knuckles.

Ik begin nu wel een beetje te wennen aan de Nederlandse stemmen. Knuckles\' voice actor is zo slecht nog niet, maar die van Tails, Amy en Cream zijn belachelijk slecht.
Sonic valt ook wel mee, en Eggman blijft nog steeds geniaal.
P.J
 
Posts: 182
Joined: 20 Apr 2003, 16:03:12

Postby Loempiavreter » 03 Jun 2004, 15:58:26

Kut, helemaal vergeten. Heb ik die afl gemist
User avatar
Loempiavreter
Bamihapper in spé
 
Posts: 3140
Joined: 21 Apr 2003, 17:15:13

Postby Trance-Master2k2 » 04 Jun 2004, 17:54:22

hoi nog een sonic fan hier.. heb alle jpn en engelse sonic x, engelse, france en duitse underground, engelse aosth en engelse Satam :P genoeg dus.. ben de nederlandse aan het opnemen en op men computer aan het zetten.. alleen heb de eerste 2 gemist.. (word toch wel herhaald :D)

maar waarom ik reageer.. ik las dat iemand vroeg wie de stem doet van dr. robotnik (dr eggman) als je goed luisterd hoor je de stem van Cat.. uit catdog van nickelodeon.. oh well.. misschien kom ik hier nog wel eens langs ;)
Trance-Master2k2
 
Posts: 1
Joined: 04 Jun 2004, 17:54:06

Postby Donny K. » 05 Jun 2004, 15:45:34

Hey Trance-Master2k2, Zin in een trade? Zoek jij nog iets speciaals? Ik heb heel erg veel interesse in de japanse
versie van Sonic X (Ik mis een zoot afleveringen)

Om nog even ontopic te zijn. Ik heb net de herhaling gezien. en Gatverdamme het is nog erger dan ik had gedacht. Die muziek, die stemmen, die vertaling!!! *shiver*

Btw die tekenfilm die erna kwam was wel grappig, funky cops. Maar ik blijf het erg fout vinden om in elke moderne tekenfilm de stem van DOMMEL te horen :-/
User avatar
Donny K.
N-Gage Meester
 
Posts: 4868
Joined: 06 Oct 2001, 10:16:48

Postby P.J » 05 Jun 2004, 20:15:32

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Trance-Master2k2</i>
<br />
maar waarom ik reageer.. ik las dat iemand vroeg wie de stem doet van dr. robotnik (dr eggman) als je goed luisterd hoor je de stem van Cat.. uit catdog van nickelodeon.. oh well.. misschien kom ik hier nog wel eens langs ;)
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Kan wel kloppen inderdaad.
Ook herken ik die ene brede gozer uit What\'s With Andy ( wat een kut tekenfilm is dat trouwens ) in de stem van Eggman
P.J
 
Posts: 182
Joined: 20 Apr 2003, 16:03:12

Postby Drazic » 05 Jun 2004, 20:33:02

What\'s with andy is leuk :P
Schoolhoofd: Waarom lijk jij niet wat meer op je zus
andy: die operaties zijn erg duur
:D
User avatar
Drazic
 
Posts: 898
Joined: 16 Aug 2003, 19:55:53

Postby BDT » 06 Jun 2004, 02:08:10

damn, ik ben het ook vergeten. Ik moet het ook zien [:D]
User avatar
BDT
Biet Dok Tor
 
Posts: 16907
Joined: 02 May 2001, 19:38:46
Location: CPT

Postby SilverBolt » 06 Jun 2004, 08:53:46

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door BDT</i>
<br />damn, ik ben het ook vergeten. Ik moet het ook zien [:D]
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Geloof me dat wil je niet zien ook al is het het laatste wat op de tv is. [xx(]
User avatar
SilverBolt
 
Posts: 1332
Joined: 09 Jun 2003, 19:58:26
Location: enschede

Previous

Return to Sega Cafe

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 44 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group