Rare games...

Dit is de gezellige hangplek op het forum. Praat over andere dingen dan Sega. Let wel op de regels die zijn gesteld aan topics. Geen sex, politieke en godsdienstige uitlokkingen.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion, Madman

Postby barbs » 18 May 2004, 17:00:20

ben nu bezig met game & watches verzamelen,die games zijn nou niet bepaald rare maar goedkoop vinden doe je ze niet.
voor een donkey kong jr. tabletop zit je zo rond de 80/100 euro.
dus duur wilt nog niet zo nodig rare betekenen.
User avatar
barbs
 
Posts: 560
Joined: 23 Oct 2002, 19:56:29
Location: ja ,joh

Postby snkfever » 18 May 2004, 17:08:18

Hoe zit het met PAL suikoden 2?
snkfever
 
Posts: 78
Joined: 12 Feb 2004, 22:39:36

Postby snkfever » 18 May 2004, 17:09:20

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door barbs</i>
<br />ben nu bezig met game & watches verzamelen,die games zijn nou niet bepaald rare maar goedkoop vinden doe je ze niet.
voor een donkey kong jr. tabletop zit je zo rond de 80/100 euro.
dus duur wilt nog niet zo nodig rare betekenen.
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

hoeveel zijn die game & watch waard? ik heb nog ergens een donkey kong volgens mij, en een popey
snkfever
 
Posts: 78
Joined: 12 Feb 2004, 22:39:36

Postby ManoRevolver » 18 May 2004, 17:28:00

Ik vroeg het me meer af wat er wordt verstaan onder \'rare\' games, omdat het (mijns insziens) vaak te pas en te onpas wordt gebruikt op veilingsites.
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Postby den_thues » 18 May 2004, 17:44:02

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door barbs</i>
<br />ben nu bezig met game & watches verzamelen,die games zijn nou niet bepaald rare maar goedkoop vinden doe je ze niet.
voor een donkey kong jr. tabletop zit je zo rond de 80/100 euro.
dus duur wilt nog niet zo nodig rare betekenen.
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

hey barbs, ik heb hier een donkey kong table top staan, zo een groene. Als je interesse hebt, laat dan iets weten, hij staat hier toch maar.
den_thues
 
Posts: 172
Joined: 05 Sep 2003, 19:02:49
Location: Belgium

Postby Roi » 18 May 2004, 17:45:47

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door snkfever</i>
<br /><blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door barbs</i>
<br />ben nu bezig met game & watches verzamelen,die games zijn nou niet bepaald rare maar goedkoop vinden doe je ze niet.
voor een donkey kong jr. tabletop zit je zo rond de 80/100 euro.
dus duur wilt nog niet zo nodig rare betekenen.
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

hoeveel zijn die game & watch waard? ik heb nog ergens een donkey kong volgens mij, en een popey
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

De Mario Bros. Game&Watch (in die gele doos) is wel flink wat waard.

(Deze: http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=3078651574&category=38598 en hier http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=3081182001&category=4315)
User avatar
Roi
 
Posts: 1065
Joined: 27 Jan 2004, 16:30:37
Location: Amsterdam

Postby Appie » 19 May 2004, 01:25:27

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Speedy</i>
<br />Ok zo kan je het ook op vatten en dan heb je gelijk, ik bedoelde eigenlijk iets <b>als een R8 Videopac game kan wel voor een knaak gaan omdat er gewoon geen intresse voor is</b>, een R8 SNES game gaat dan weer voor 200 dollar. Maar als van beide 500 games gemaakt zijn maakt dat dan de SNES game schaarser dan de Videopac game? Gewilder en meer waard wel.
En dan noem je met jouw spul natuurlijk ook wel rare spul op, Kizuna Encouters EURO is zowiezo zeldzaam ook al geeft niemand er een stuiver voor. 5 stuks is gewoon erg weinig, veel waard of niet.
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">
Geen interesse, ofwel er is geen vraag naar, gevolg: prijs laag. Dat het aanbod bij beide 500 is, maakt niet uit. Vraag op zich en het aanbod op zich kunnen invloed hebben op de prijs/rarirty. Het hoeft niet per se een \"EN-EN\" situatie te zijn om de status van \"rare\" te krijgen.
User avatar
Appie
 
Posts: 4068
Joined: 06 May 2001, 16:51:52
Location: Zeist

Previous

Return to Sega Cafe

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 42 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group