Ik mis Otaku :-(

Dit is de gezellige hangplek op het forum. Praat over andere dingen dan Sega. Let wel op de regels die zijn gesteld aan topics. Geen sex, politieke en godsdienstige uitlokkingen.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion, Madman

Ik mis Otaku :-(

Postby Donny K. » 16 May 2004, 13:54:10

Hmpf... Zoals jullie weten is otakuMW een tijd geleden overgenomen door play asia. Op zich zouden we daar heel blij mee moeten zijn, maar ik ben dat zeker niet. Niet alleen zijn alle prijzen behoorlijk gestegen (van bijvoorbeeld de panasonic q die gewoon bijna 175 euro duurder is geworden) Maar ook de Treamcast is niet meer te koop. Ik had mijzelf juist zo leuk voorgenomen om met mijn vakantiegeld deze twee juweeltjes te kopen (Eindelijk!!! Ik wilde al zo lang een Q) En dat zit er nu dus niet in. Ik heb wel wat andere winkeltjes gevonden waar ze de Treamcast verkopen, maar ze vragen er daar achterlijk veel voor, om nog maar te zwijgen over de Q. Ben ik de enige die Otaku zo mis, of zijn er inmiddels andere leuke winkels waar je deze dingen voor weinig kan halen?
User avatar
Donny K.
N-Gage Meester
 
Posts: 4868
Joined: 06 Oct 2001, 10:16:48

Postby Appie » 16 May 2004, 14:16:57

Ik heb de shop Otaku nooit gekend (helaas blijkbaar?)
Een vraagje de naam Treamcast zegt me vaag nog iets, maar heb je een pic van wat het precies is om mijn geheugen even op te frissen? [:)]

En een Q voor weinig? Hmmmm ik ken nu alleen sites die hem voor net zo duur verkopen of duurder dan Play-Asia.

Btw als je wil lachen zoek op http://www.japanvideogames.com eens op Panasonic Q in de sectie Gamecube. Naast de modified en niet modified Q staat er voor 299 dollar nog een Q Gameboy Player [:D] Goh waarom zou die nog in stock zijn? Voor dat geld koop je een gewone cube en gba player 2x [:D]
User avatar
Appie
 
Posts: 4068
Joined: 06 May 2001, 16:51:52
Location: Zeist

Postby snkfever » 16 May 2004, 14:19:24

treamcast is die dreamcast met lcd scherm als ik me niet vergis.

Maar DOnny anders mail je play asia ff met de vraag of ze nog treamcasts hebben naar aanleiding van die overname, misschien dat ze uitzondering maken ofzo.
snkfever
 
Posts: 78
Joined: 12 Feb 2004, 22:39:36

Postby SeGaFrEaK » 16 May 2004, 16:32:13

Ja is inderdaad jammer, Otaku was goede shop..kleine zelfstandige shops zijn bijna altijd beter dan die grote branches..
User avatar
SeGaFrEaK
 
Posts: 6082
Joined: 03 May 2001, 11:07:57
Location: Netherlands

Postby Ghost » 16 May 2004, 17:58:52

Ik mis het ook Donny,

Naar mijn weten is de eigenaar van de site niet weg.
Hij houd een klein oogje in het zeil, verderrest heeft hij niet zoveel zeggenschap ermeer over. Over de producten die erop de Otaku site stonden en niet meer op play-asia komt wellicht verandering in (durf niet met alle zekerheid te zeggen). En over de prijzen heeft hij dus geen zeggenschap meer over, ook niet welke producten er bijkomen of weggaan.

Ik vind het ook enorm jammer, omdat dat de enige echte shop waarbij ik goede vrienden ben geworden. En omdat zoals jij al aangaf, goede prijs en kwaliteit verhouding hadden.
Ghost
 
Posts: 505
Joined: 17 Mar 2004, 16:46:41

Postby snkfever » 16 May 2004, 21:55:40

op zich ik ben erg tevreden over play-asia volgens mij 1 van de goedkopere winkels.. mn capcom vs snk2 drekore gehaald voor 25 euro ofzo.

klinkt allemaal zo negatief van jullie maar play asia vind ik dus topwinkel!
snkfever
 
Posts: 78
Joined: 12 Feb 2004, 22:39:36

Postby Donny K. » 17 May 2004, 06:45:41

Play Asia is een zeer goede winkel, niets dan lof. Maar ze kunnen/konden kwa prijs niet tippen aan Otaku. Otaku was vele malen goedkoper.
User avatar
Donny K.
N-Gage Meester
 
Posts: 4868
Joined: 06 Oct 2001, 10:16:48

Postby BDT » 17 May 2004, 08:14:07

Mee eens Donny.

Gelukkig is de service wel gebleven bij Play Asia. Maar idd, ze waren gewoon goedkoper...

En ze deden beter hun best om rare shit voor je te vinden.
User avatar
BDT
Biet Dok Tor
 
Posts: 16907
Joined: 02 May 2001, 19:38:46
Location: CPT


Return to Sega Cafe

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 50 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group