Zaterdagavond/Zondagochtend verhaal

Dit is de gezellige hangplek op het forum. Praat over andere dingen dan Sega. Let wel op de regels die zijn gesteld aan topics. Geen sex, politieke en godsdienstige uitlokkingen.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion, Madman

Zaterdagavond/Zondagochtend verhaal

Postby smithers » 16 May 2004, 04:36:20

Zo dit was weer een enerverend uitgaantripje...

De now&wow is vrijdag heropend met Speadfrx en vandaag was het voor de tweede maal feest. Dat moesten we checken dus...Op naar Rotterdam! Aangezien ik de enige ben met (gratis) auto, was ik de bob en mocht ik vanuit woonplaats Utrecht naar het mooie Amerongen rijden waar een paar vrienden wonen en toen naar Ede om de dames op te halen...Hele rit maar Rotterdam was weer binnen.....En rond uurtje of 4 was het weer over en uit voor ons want het viel een beetje tegen..dus weer hetzelfde ritje alleen omgekeerd uiteraard. Iedereen thuisgebracht en op naar Utrecht!

Rijd ik op de A12 tussen Maarsbergen en Maarn, zie ik een maloot op de snelweg staan! Sjies... dat was schrikken... zag ook dattie seinde mee te willen liften en aangezien ik mij daar niet graag zelf zie staan heb ik hem maar meegenomen.. Bleek die gast HE-LE-MAAL van de kaart te zijn..\"wat heb je gedaan joh?\", was mijn logische eerste vraag...Hij had even 3 pillen naar binnen gewerkt..lol hij wist niet eens meer naar wat voor feest hij was geweest! haha ik lag echt in een deuk...bleek dat hij ook niet zo goed tegen drank kon en dat de laatste keer dat hij had geslikt een jaar geleden was! lmao wat een joker...meteen 3 pillen slikken ook...

Afijn hij had de hele weg niks meer gezegd want hij was aan het na-genieten zeg maar...Na hem afgezet te hebben in mijn buurt en hem de loopweg naar CS te hebben gewezen kreeg ik een fijne handdruk en zijn onze wegen gescheiden...Wat heb ik een lol gehad om die jongen en oooh wat ben ik een goed mens geweest [^] Truste[:)]
User avatar
smithers
 
Posts: 2801
Joined: 27 Mar 2002, 13:04:50
Location: Utrecht

Postby hoofdletterp » 16 May 2004, 08:00:28

@Smithers whahaahahaha jah je bent inderdaad een goed mens [:)]. Niet dat ik hem niet had meegenomen hoor hehehehe. Annyway, de now&wow zo daar ben ik lang niet meer geweest! Ik weet alleen wel dat het vroeger een gigantische pillen-slikkende bende was daaro, volgens mij hadden ze ook nog een darkroom. Is dat er allemaal nog of is het nu wat meer gematigd?

Ennuh die kerel zal wel een gigantische kater hebben, nu zo ongeveer [:D].
hoofdletterp
 
Posts: 2519
Joined: 29 Oct 2002, 17:39:16
Location: It's thinking...

Postby smithers » 16 May 2004, 13:12:28

Ik weet niks van een Darkroom. De Now&wow zit nu ook op een andere lokatie..een oude graansilo..maarreh ik weet ook niks van een darkroom op de oude lokatie?! En eh ja..drugs is zeker geen uitzondering daar...wel lachen als je even een bezoekje brengt aan de wc...het enige wat je hoor is lopend kraanwater en *snuif* *snuif* vanuit de hokjes [:D]

Voor mensen die uit de Meern komen: Die jongen kwam daar vandaan, had een donkerbruin colbert aan, zwart haar, ik schat hem 20/21, beetje studentachtig en had dus gister een feestje ergens op de Utrechtse Heuvelrug...Laat me weten als je een idee hebt wie het is! lol
User avatar
smithers
 
Posts: 2801
Joined: 27 Mar 2002, 13:04:50
Location: Utrecht

Postby WithAttitude » 16 May 2004, 13:29:40

Ik ken hem niet maar kan me heel goed indenken dat hij met zijn, zatte/stone\'de/ spacende kop naar een plaats gelift is waar hij echt helemaal niets te zoeken heeft.
Iig een aardig gebaar van je, jij weet uiteraard ook niet waar hij nou \'echt\' heen wilde.
User avatar
WithAttitude
Hasta la pasta!
 
Posts: 3849
Joined: 09 Dec 2002, 14:52:31

Postby smithers » 16 May 2004, 13:51:42

Nou hij wilde dus richting Utrecht... het liefst naar zijn huis in Meern...Zo barmhartig was ik nou ook weer niet om 6h10 [:)]
Hij is nu iig wel 30 km de goede richting in geholpen. Andere mensen nog aparte dingen meegemaakt dit weekend??
User avatar
smithers
 
Posts: 2801
Joined: 27 Mar 2002, 13:04:50
Location: Utrecht

Postby Jet Set » 16 May 2004, 16:56:37

Ik ben er achter gekomen dat he ruim 2 uur lopen is van utrecht naar den dolder, en dat sommige hanen al om 10 over half 5 gaan kraaien
User avatar
Jet Set
 
Posts: 667
Joined: 20 Jun 2002, 22:21:50
Location: Utrecht

Postby hoofdletterp » 17 May 2004, 07:46:30

Hahahaha altijd handig om te weten [;)].
hoofdletterp
 
Posts: 2519
Joined: 29 Oct 2002, 17:39:16
Location: It's thinking...

Postby Snijer » 17 May 2004, 18:34:43

Ik heb van zondag op vandaag doorgehaald..

We hadden vandaag een examenstunt, heb ik besloten om met een paar mensen een tentje neer te zetten op de sportvelden van onze school, met een tentje/drank/wiet mee, en lekker feesten :P

En lieve hemel wat ben ik brak..
User avatar
Snijer
 
Posts: 6540
Joined: 03 May 2001, 18:13:25
Location: Apenheul

Postby hoofdletterp » 17 May 2004, 18:44:11

Leuke avater heb je trouwens snijer.
hoofdletterp
 
Posts: 2519
Joined: 29 Oct 2002, 17:39:16
Location: It's thinking...

Postby Stepz » 17 May 2004, 19:02:26

ik was ook naar speedfreax en ik was ook de bob. geluid viel heeeeeeeel erg tegen.
het had ook niet echt het sfeertje van vroeger.
MAAR!!!! de wijven waren wel weer superMOOI!!!!!!!! damned!

@Smithers, jij komt uit de Meern? ken je ilona jansen? blond, jaartje of 24...
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Postby flea » 17 May 2004, 19:49:26

ik ben van zaterdag op zondag urenlang gaan lopen langs de autoweg en door verscheidene plaatsen, was leuk [:)]
User avatar
flea
Vlooienbunker
 
Posts: 997
Joined: 13 Jun 2001, 21:39:45
Location: Netherlands

Postby Snijer » 17 May 2004, 20:00:21

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\">Leuke avater heb je trouwens snijer.<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Dankje, is uit Requiem for a Dream. En Requiem for a Dream is een botte film, gaat mainly over drugs.. Wel een aanrader voor iedereen hier die een beetje van het \'sickere\' genre films houdt.
User avatar
Snijer
 
Posts: 6540
Joined: 03 May 2001, 18:13:25
Location: Apenheul

Postby Thomas » 17 May 2004, 20:11:52

Ik vond geen ruk aan requim for a dream....
Thomas
 
Posts: 4675
Joined: 03 May 2001, 17:03:35

Postby smithers » 17 May 2004, 20:14:39

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Stepz</i>
<br />ik was ook naar speedfreax en ik was ook de bob. geluid viel heeeeeeeel erg tegen.
het had ook niet echt het sfeertje van vroeger.
MAAR!!!! de wijven waren wel weer superMOOI!!!!!!!! damned!

@Smithers, jij komt uit de Meern? ken je ilona jansen? blond, jaartje of 24...
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Nee die verdwaalde kwam uit de Meern. Ik woon in Utrecht, dus heláás ken ik die dame niet... Geluid was erg schel ja, maar dat was eigenlijk alleen écht erg in het begin van de avond toen het nog niet erg vol was. Naarmate het drukker werd, leek het minder..De sfeer zat er op een gegeven moment echt goed in zaterdag alleen niet echt de now&wow sfeer idd...Maar ik ging dan ook vooral naar Flirt vroeger en das wel een ander sfeertje normaliter...
Het was imo ook erg licht...
Ben je trouwens ook naar de WC geweest in de Now-zaal? Echt typerend voor de hele setting dat dat ook zo al lekker \'af\' was...Geen spiegels, gevaarlijk trapje naar guur kelderdeurtje en een pisbak zonder stromend water! lol

PS: vrouwen vielen tegen, maar mijn oog was dan ook meer gericht op onze eigen staff
User avatar
smithers
 
Posts: 2801
Joined: 27 Mar 2002, 13:04:50
Location: Utrecht


Return to Sega Cafe

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 53 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group