Van MM naar Atoll (en ManoRevolver naar MM)

Dit is de gezellige hangplek op het forum. Praat over andere dingen dan Sega. Let wel op de regels die zijn gesteld aan topics. Geen sex, politieke en godsdienstige uitlokkingen.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion, Madman

Van MM naar Atoll (en ManoRevolver naar MM)

Postby Drax » 13 May 2004, 15:57:07

Vandaag sollicitatie gehad bij Atollsoft en per 1 juli ga ik daar in de buitendienst werken. Maandag zit ik op kantoor afspraken te maken en de overige 4 dagen ben ik gezellig op bezoek bij gameshops, mediamarkten, intertoys etc om de spellen van Codemasters, Eidos, THQ etc aan de man te brengen. Ben er blij mee vandaar dat ik het even meld;) Krijg tevens een auto van de zaak en een laptop... (iemand nog intresse in een peugeot 206 uit april 2000?)
Loon gaat lekker omhoog en auto van de zaak. Ben MM beetje zat aan het worden. Is voornamelijk kantoor en heel veel bellen. heb wel leuke klanten maar Atoll lijkt me een leukere functie. Jammer dat dit 5 jaar terug niet gebeurde... Dan had ik de DC beter aan de man kunnen brengen:(
Oh ja morgen ook nog even een huis bezichtigen waar ik samen met 2 vrienden een bod op heb gedaan... Hopelijk gaat dat allemaal door dan zie ik het leven weer lekker roze kleurg;)
Enige nadeel is dat ik eind mei me baas en collega\'s op de hoogte moet stellen van me vertrek... Ze worden nu een klant van me lol. Denk niet dat ze het zo op prijs stellen, zeker niet in deze periode. maar goed het beleid is daar nogal wazig en zo kom ik steeds dieper in de industrie.
Oh ja sollicitaties voor mijn vorige functie pas NA 1 juni verzenden;) Mijn vorige functie was ook verkoop maar meer op kantoor. Had overigens alleen maar gameshops dus dat ik wel leuk. Voor mensen uit de buurt van Nijmegen een aanrader... Wel even wachten tot 1 juni natuurlijk;)

@ mijn klanten zoals Ramin, zeg aub niets tegen mensen van micromedia dan wel concurenten want dan horen ze het via via...
Drax
 
Posts: 4400
Joined: 05 May 2001, 16:08:37
Location: Ede

Postby Psoman » 13 May 2004, 16:00:06

Ey man congrats met je nieuwe baan [:D]. Heheh kom je dan ook paar keer naar Hoofddorp om games aante praten???
User avatar
Psoman
PiSsOffman
 
Posts: 3574
Joined: 07 Apr 2002, 17:27:03
Location: Ragol

Postby BDT » 13 May 2004, 17:09:47

Congratzzz
User avatar
BDT
Biet Dok Tor
 
Posts: 16907
Joined: 02 May 2001, 19:38:46
Location: CPT

Postby markdegeweldenaar » 13 May 2004, 18:30:24

Maar wat als micromedia dit hier leest?
User avatar
markdegeweldenaar
 
Posts: 3150
Joined: 16 Nov 2002, 00:08:51
Location: Apeldoorn

Postby Drax » 13 May 2004, 18:34:33

Lijkt me sterk dat die hier komen;)
Drax
 
Posts: 4400
Joined: 05 May 2001, 16:08:37
Location: Ede

Postby Micromedia » 13 May 2004, 18:39:25

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Drax</i>
<br />Lijkt me sterk dat die hier komen;)
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">
Bjorn... jongen...
Wij moeten morgen even ernstig praten.
Micromedia
 
Posts: 2
Joined: 13 May 2004, 18:38:13
Location: Netherlands

Postby Drax » 13 May 2004, 18:45:45

Hahaha NEEEEE ik ga de ziektewet in;)
Drax
 
Posts: 4400
Joined: 05 May 2001, 16:08:37
Location: Ede

Postby ManoRevolver » 13 May 2004, 18:48:33

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Drax</i>
<br />Vandaag sollicitatie gehad bij Atollsoft en per 1 juli ga ik daar in de buitendienst werken. Maandag zit ik op kantoor afspraken te maken en de overige 4 dagen ben ik gezellig op bezoek bij gameshops, mediamarkten, intertoys etc om de spellen van Codemasters, Eidos, THQ etc aan de man te brengen. Ben er blij mee vandaar dat ik het even meld;) Krijg tevens een auto van de zaak en een laptop... (iemand nog intresse in een peugeot 206 uit april 2000?)
Loon gaat lekker omhoog en auto van de zaak. Ben MM beetje zat aan het worden. Is voornamelijk kantoor en heel veel bellen. heb wel leuke klanten maar Atoll lijkt me een leukere functie. Jammer dat dit 5 jaar terug niet gebeurde... Dan had ik de DC beter aan de man kunnen brengen:(
Oh ja morgen ook nog even een huis bezichtigen waar ik samen met 2 vrienden een bod op heb gedaan... Hopelijk gaat dat allemaal door dan zie ik het leven weer lekker roze kleurg;)
Enige nadeel is dat ik eind mei me baas en collega\'s op de hoogte moet stellen van me vertrek... Ze worden nu een klant van me lol. Denk niet dat ze het zo op prijs stellen, zeker niet in deze periode. maar goed het beleid is daar nogal wazig en zo kom ik steeds dieper in de industrie.
Oh ja sollicitaties voor mijn vorige functie pas NA 1 juni verzenden;) Mijn vorige functie was ook verkoop maar meer op kantoor. Had overigens alleen maar gameshops dus dat ik wel leuk. Voor mensen uit de buurt van Nijmegen een aanrader... Wel even wachten tot 1 juni natuurlijk;)

@ mijn klanten zoals Ramin, zeg aub niets tegen mensen van micromedia dan wel concurenten want dan horen ze het via via...
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Huh? Nijmegen... ik ben wakker [:D].
Iig een coole job die je krijg!
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Postby Micromedia » 13 May 2004, 18:48:34

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Drax</i>
<br />Hahaha NEEEEE ik ga de ziektewet in;)
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">
De ziektewet?! Ja, die ga je nodig hebben als ik met je klaar ben morgen [}:)]

@ManoRevolver
Ik zie dat ik net een vacature heb staan in me onderneming.
Bel me morgen tijdens kantooruren op Tel: 024 6452544, dan maken we een afspraak.
Micromedia
 
Posts: 2
Joined: 13 May 2004, 18:38:13
Location: Netherlands

Postby Appie » 13 May 2004, 18:55:04

Hmmm voordat ik ManoRevolver valse hoop geef (en hij nog niet naar Micromedia\'s profiel had gekeken), ik heb dat profiel even aangemaakt uit verveling om Drax een beetje te plagen [:)]
Neem het dus niet voor waar aan [:)]

Btw check het tijdverschil tussen ManoRevolvers post en die van Micromedia; 1 seconde verschil lol.

En Drax nogmaals congrats met je nieuwe job [:)]
User avatar
Appie
 
Posts: 4068
Joined: 06 May 2001, 16:51:52
Location: Zeist

Postby SeGaFrEaK » 13 May 2004, 18:59:06

Cool, waar zit Atoll btw?
User avatar
SeGaFrEaK
 
Posts: 6082
Joined: 03 May 2001, 11:07:57
Location: Netherlands

Postby Drax » 13 May 2004, 19:19:27

Die zitten in veenendaal... Hijw as goed Appie:D @ Mano als je intresse hebt moet je in juni even laten weten dan kan ik eventueel goed woordje doen aangezine ik dan zelf voor laatste maand zit. Ben echt benieuwd hoe ze reageren daar... Maar goed dat horen jullie nog wel;)
Drax
 
Posts: 4400
Joined: 05 May 2001, 16:08:37
Location: Ede

Postby Lan Di » 13 May 2004, 21:04:41

heheh coole baan, maarre was atollsoft niet dat bedrijf dat de dreamcast zo goed had gepromoot in nederland?
User avatar
Lan Di
 
Posts: 2350
Joined: 12 Jun 2003, 19:59:47

Postby Sen » 13 May 2004, 21:18:37

Echt leuk zeg, gefeliciteerd!
User avatar
Sen
 
Posts: 6443
Joined: 19 Dec 2001, 07:40:09
Location: Netherlands, Wormer

Postby smithers » 13 May 2004, 21:50:20

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Lan Di</i>
<br />heheh coole baan, maarre was atollsoft niet dat bedrijf dat de dreamcast zo goed had gepromoot in nederland?
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Precies..[;)] Heb nog wel een gratis controller van ze gekregen!
User avatar
smithers
 
Posts: 2801
Joined: 27 Mar 2002, 13:04:50
Location: Utrecht

Next

Return to Sega Cafe

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 51 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group