Hiep Hiep HOERA!!!

Dit is de gezellige hangplek op het forum. Praat over andere dingen dan Sega. Let wel op de regels die zijn gesteld aan topics. Geen sex, politieke en godsdienstige uitlokkingen.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion, Madman

Postby Appie » 09 May 2004, 14:57:26

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door WithAttitude</i>
<br />3e jaar nog maar, ik dacht dat het al een stuk langer bestond gezien de userpost aantallen van sommige users toen ik hier kwam, zo\'n 1,5 jaar geleden.
Nou ja, dat het nog lang mag blijven bestaan.
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">
Hehe ik weet nog wel dat Drax die eerste weken van Mei echt een ziekelijk hoge postcount had. Zijn verklaring: \"Het is leuk en ik wilde overal wel op replyen\" of iets in die geest [:)]

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\">Ja de tijden dat ik met mijn dc segaforum checkte...*sniff* die goede oude tijd<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">
Yeah the good old days... [:)]
User avatar
Appie
 
Posts: 4068
Joined: 06 May 2001, 16:51:52
Location: Zeist

Postby Drax » 09 May 2004, 16:03:33

Haha ja waren allemaal vragen over PSO en vond het leuk om iedereen te helpen:D de echte gezelligheid van het forum vond ik na het eerste segaevent komen. toen kende iedereen elkaar etc.
Drax
 
Posts: 4400
Joined: 05 May 2001, 16:08:37
Location: Ede

Postby Wallo » 10 May 2004, 19:54:57

Congratz! [:)]

Het eerste event was kewl! Nu kennen we (de meesten van ons) elkaars lelijke koppen wel! [:P]

Intussen heeft Niels funny haartjes rond z\'n piemeltje gekregen en Xi vergat in de laatste 3 jaar wat condooms zijn en werd papa! [:D][:P][:D]
User avatar
Wallo
Kwallo
 
Posts: 2061
Joined: 02 Jul 2001, 19:41:49
Location: Veldhoven

Previous

Return to Sega Cafe

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group