wie weet er meer over evagelion the movie ?

Dit is de gezellige hangplek op het forum. Praat over andere dingen dan Sega. Let wel op de regels die zijn gesteld aan topics. Geen sex, politieke en godsdienstige uitlokkingen.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion, Madman

wie weet er meer over evagelion the movie ?

Postby fina (DpC) » 19 Mar 2004, 10:44:55

ik heb geruhten gehoord dat ze bezig zijn met evagalion the movie en ik zou graag er meer over willen weten iemand een idee ?
fina (DpC)
 
Posts: 961
Joined: 29 Aug 2001, 12:27:07
Location: nederland

Postby D-child » 19 Mar 2004, 11:02:06

Misschien weet LKC er wat meer vanaf, die wil die film ook hebben.
D-child
 
Posts: 63
Joined: 22 Dec 2002, 12:07:05
Location: Nederland

Postby CTX » 19 Mar 2004, 12:58:11

Eem wat ik er van weet is:

De special effects (de Eva\'s enzo) worden door dezelfde studio als die van de Lord of the Rings films gedaan.

De cast is nog niet samengesteld (voor zo ver ik weet).

enuh... verder eigelijk niets :P.

Ik heb wel in de newtype een aantal keer een heel stuk erover zien staan, maar ik ben alweer vergeten waar het over ging. als je graag wilt kan ik wel even kijken of ik mijn scanner aan de praat kan krijgen.
CTX
 
Posts: 317
Joined: 07 Aug 2003, 03:55:40
Location: Netherlands

Postby Dark|M » 19 Mar 2004, 14:04:42

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\">
EVA LIVE ACTION; Evangelion into a live action movie?
Around May, ADV Films announced that they have the rights and have already started on a movie based off of Neon Genesis Evangelion. The visual design is being done by Weta Workshop which is a New Zealand based special effects studio. Weta Workshop worked on The Lord of the Rings movies and has won three Academy Awards. ADV says they hope to bring the \"riveting story of a reluctant hero\" to both new and old Neon Genesis Evangelion fans. Gainax, Weta Workshop and ADV Films are currently busy at work on this project.

Hideaki Anno, creator of Evangelion is extremely excited about this project. He has done some live action work before (Love and Pop and Shikijitsu) and says that the Evangelion Live Action movie is a nice break from anime. \"Evangelion was created with a very Japanese sensibility\", said Anno. \"In the live-action version, though, I suggested that the creators let their imaginations roam, unconstrained by the framework of the existing anime. There are some surprising ideas in the new design plans -- things I\'d never even thought of before. I was amazed to encounter such different ways of thinking about the project. I\'m very much looking forward to seeing the re-creation of the title.\"

It is uncertain as to how they plan to summarize the series or if they\'re just doing a movie. More information will be posted as it is released.

Information from \"EVA Lives\" article in July 2003 Newtype.<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">
Op imdb.com (http://www.imdb.com/title/tt0400911/) staat die voor 2006 duurt nog wel even dus.
User avatar
Dark|M
 
Posts: 808
Joined: 19 Jun 2002, 19:50:42
Location: Watnou woonplaats?

Postby CTX » 19 Mar 2004, 14:28:52

hehe, dat was het dacht ik inderdaad :P. (mooi hoef ik geen newtypes door te gaan spitten ^^).
CTX
 
Posts: 317
Joined: 07 Aug 2003, 03:55:40
Location: Netherlands

Postby gradius » 19 Mar 2004, 22:29:20

ik ken dit alleen van de saturn games.
User avatar
gradius
 
Posts: 64
Joined: 19 Mar 2004, 22:04:12
Location: Kyrgyzstan

Postby LKC » 21 Mar 2004, 23:07:03

Het was me wel opgevallen dat Asuka nu Kate Rose heet, en Rei veranderd is naar Ray...
Ik hoop niet dat ze de film in eens helemaal gaan amerikaaniseren.
De stuff die ik er van gezien heb ziet er wel ok uit,
Hoewel ik veel van de artwork een beetje te scifi eruit vond zien (ligt probably aan mij)
maar moet eerlijk zeggen dat ik er nu al een slecht gevoel over heb., ik ben wel een groot fan van NGE, maar op de 1 of andere manier ben ik er echt bang voor dat ze het zullen opfocken...

We zullen zien ^^;;
User avatar
LKC
 
Posts: 1559
Joined: 06 Dec 2001, 15:14:20
Location: Netherlands

Postby WithAttitude » 22 Mar 2004, 00:37:29

wow, een film, klinkt te cool voor woorden. Nou nog hopen dat ze het goed verfilme maar damn ik kijk er nu al naar uit.
User avatar
WithAttitude
Hasta la pasta!
 
Posts: 3849
Joined: 09 Dec 2002, 14:52:31

Postby flea » 22 Mar 2004, 07:48:53

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door LKC</i>
<br />Het was me wel opgevallen dat Asuka nu Kate Rose heet, en Rei veranderd is naar Ray...
Ik hoop niet dat ze de film in eens helemaal gaan amerikaaniseren.
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

omg, weer zo lekker typisch amerikaans!
User avatar
flea
Vlooienbunker
 
Posts: 997
Joined: 13 Jun 2001, 21:39:45
Location: Netherlands


Return to Sega Cafe

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 8 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group