Lik-sang

Dit is de gezellige hangplek op het forum. Praat over andere dingen dan Sega. Let wel op de regels die zijn gesteld aan topics. Geen sex, politieke en godsdienstige uitlokkingen.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion, Madman

Postby Appie » 09 Mar 2004, 10:19:17

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door snkfever</i>
<br />Even een vraagje zit er een belastingvrij bedrag aan wat je online in het buitenland kan bestellen? of moet je voor 1 spel al betalen?
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">
<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\">Of gewoon ff kijken op de site van de Belastingdienst?
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">
User avatar
Appie
 
Posts: 4068
Joined: 06 May 2001, 16:51:52
Location: Zeist

Postby hoofdletterp » 09 Mar 2004, 15:02:16

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\">waarom niet zoeken tussen de oude onderwerpen?<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">
hoofdletterp
 
Posts: 2519
Joined: 29 Oct 2002, 17:39:16
Location: It's thinking...

Postby samba de amigo » 09 Mar 2004, 18:09:03

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Appie</i>
<br /><blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door snkfever</i>
<br />Even een vraagje zit er een belastingvrij bedrag aan wat je online in het buitenland kan bestellen? of moet je voor 1 spel al betalen?
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">
<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\">Of gewoon ff kijken op de site van de Belastingdienst?
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Of gewoon niet op een forum gaan zitten als je wel moeite doet om tig keer aan te geven hoe mensen het moeten uitvinden, ipv even antwoord geven indien je dit antwoord weet uiteraard.
samba de amigo
 
Posts: 691
Joined: 28 Aug 2001, 13:40:52

Postby Appie » 09 Mar 2004, 22:25:37

sorry samba de amigo ik wist niet dat het stimuleren van andersmans onderzoekdrang danwel logisch nadenken een slecht punt was. Ik zal voortaan iedereen gewoon dom het antwoord geven, zodat ze zelf helemaal nooit wat ontdekken. Die tips van Ms NES staan er namelijk in de eerste plaats als, ja je raad het al, TIPS om antwoorden te vinden, dus als iemand daarna vragen stelt waarvoor al tips zijn gegeven waar de antwoorden zijn te vinden, druk ik ze maar wat graag met dat feit in hun neus. Zelf geen initiatief nemen is achterlijk, zeker als je middelen worden gegeven. En die middelen zijn hier dus gegeven.
User avatar
Appie
 
Posts: 4068
Joined: 06 May 2001, 16:51:52
Location: Zeist

Postby smithers » 10 Mar 2004, 07:03:10

Daarnaast kan er aan het Segaforum geen recht verkregen worden (\"ja maar op segaforum zeggen ze...blabla\") en zul je voor draagvlak en details uiteindelijk toch uitkomen bij een autoriteit. Zelf snuffelen kost je maximaal een half uur en wachten op een antwoord waar je toch geen absolute zekerheid van kan krijgen, is variabel...
User avatar
smithers
 
Posts: 2801
Joined: 27 Mar 2002, 13:04:50
Location: Utrecht

Postby CTX » 10 Mar 2004, 07:29:26

@samba

ja er is een bedrag waaronder ze het gewoon laten paseren. nee ik weet niet hoe hoog dat bedrag ligt, maar schat rond de 30/40 euro.

http://www.dvdboxoffice.com hiet heb ik al enkele keren wat besteld, en ze hebben telkens een factuur met als prijs 0,00 dollar mee geleverd. mischien een idee voor mensen die dit wel aan staat, de games zijn er iets duurder maar als het mooi langs de douane komt, en de verzendkosten zijn ook nog eens gratis haal je dat er denk ik wel uit.
CTX
 
Posts: 317
Joined: 07 Aug 2003, 03:55:40
Location: Netherlands

Postby Ms. NES » 10 Mar 2004, 09:16:58

@Appie: fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die zich mateloos stoort aan dit soort vragen/onderwerpen. :)
User avatar
Ms. NES
 
Posts: 5488
Joined: 31 Aug 2001, 07:02:32
Location: Pleasant SCREAMS!

Postby samba de amigo » 10 Mar 2004, 09:57:34

mja imo moet je dan niet op een forum gaan zitten, maar echt wat gaan doen in je leven...
Kan je wel leuk sarcasme aan je comment toevoegen appie, maar alle topics die hier geopend worden zijn vrijwel nutteloos als je er zo over denkt, paar uitzonderingen daargelaten.
Zoek zelf maar uit wat deze game precies inhoud!Zoek zelf maar uit waarom deze game zo heet!Zoek zelf maar uit welke kabel beste kwaliteit beeld geeft!
Naar mijn mening kinderachtige acties om mensen met vragen, af te schepen met dit soort antwoorden.
Of zeg tenminste normaal waar ze het wel kunnen vinden, en niet op redelijk denigrerende wijze.

-sda
samba de amigo
 
Posts: 691
Joined: 28 Aug 2001, 13:40:52

Postby hoofdletterp » 10 Mar 2004, 15:02:37

Je hebt gedeeltelijk gelijk, maar de afgelopen tijd hebben we echt 1x per week een soortig topic gelijk aan dit topic gehad!
hoofdletterp
 
Posts: 2519
Joined: 29 Oct 2002, 17:39:16
Location: It's thinking...

Postby Appie » 10 Mar 2004, 15:43:35

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Ms. NES</i>
<br />@Appie: fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die zich mateloos stoort aan dit soort vragen/onderwerpen. :)
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">
[:)]

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door samba de amigo</i>
<br />mja imo moet je dan niet op een forum gaan zitten, maar echt wat gaan doen in je leven...
Kan je wel leuk sarcasme aan je comment toevoegen appie, maar alle topics die hier geopend worden zijn vrijwel nutteloos als je er zo over denkt, paar uitzonderingen daargelaten.
Zoek zelf maar uit wat deze game precies inhoud!Zoek zelf maar uit waarom deze game zo heet!Zoek zelf maar uit welke kabel beste kwaliteit beeld geeft!
Naar mijn mening kinderachtige acties om mensen met vragen, af te schepen met dit soort antwoorden.
Of zeg tenminste normaal waar ze het wel kunnen vinden, en niet op redelijk denigrerende wijze.

-sda
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">
Idd zaken als wat games inhouden of waarom die zo heet komen hier ook langs net als die welke kabel geeft beste beeld etc. Maar die handel zie ik lang niet zo vaak in korte tijd als deze(zoals hoofdletterp ook al zei). Als ik me niet vergis staat het laatste topic over deze kwestie nog op pagina 2 van het Segacafe (pagina2!). Dit forum begint Pso-world trekjes te vertonen en dat is geen goed teken (3 topics over hetzelfde onderwerp op 1(!) pagina is op psow geen bijzonder geval).
En waarom ik zo denigrerend antwoord? Zoals ik al zei achterlijk gedrag kan ik niet uit staan, om het simpele feit dat geen mens in de basis achterlijk is, dus moeten zich ook niet gaan gedragen alsof ze het wel zijn.

For the record: een forum is in de eerste plaats voor het uitwisselingen van meningen(en dat gebeurt hier nog best regelmatig) en niet als \"vraag elke week shit opnieuw die ik te lui ben om op te zoeken in nieuw topic\" plek. Dit forum komt geloof ik zelfs nog met een search optie: use hem dan! Vind je dan nix, maak dan een topic, niet andersom.

btw
<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\">Kan je wel leuk sarcasme aan je comment toevoegen appie, maar alle topics die hier geopend worden zijn vrijwel nutteloos als je er zo over denkt, paar uitzonderingen daargelaten.
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">
Als we heel ver door gaan redeneren is ALLES nutteloos. Dus...
User avatar
Appie
 
Posts: 4068
Joined: 06 May 2001, 16:51:52
Location: Zeist

Postby samba de amigo » 11 Mar 2004, 10:50:28

ja idd DUS, let it be..

-peace

[edit]ik begrijp jullie reacties uiteraard ook, maar het gaat wel om een simpel \"forum\"[/edit]
samba de amigo
 
Posts: 691
Joined: 28 Aug 2001, 13:40:52

Postby gradius » 19 Mar 2004, 22:48:28

euhm... ging dit topic niet over liksang?
User avatar
gradius
 
Posts: 64
Joined: 19 Mar 2004, 22:04:12
Location: Kyrgyzstan

Postby NiGHTS » 21 Mar 2004, 17:06:20

waarom kan ik al een paar dagen niet meer op lik-sang.com komen?? ik moet nog wat spullen daar bestellen
NiGHTS
 
Posts: 1192
Joined: 14 Jan 2003, 19:28:22

Postby Dark|M » 21 Mar 2004, 17:09:25

k wee niet, maar ik kan gewoon op http://www.lik-sang.com/ komen hoor dus het de site is niet uit de lucht oid.
User avatar
Dark|M
 
Posts: 808
Joined: 19 Jun 2002, 19:50:42
Location: Watnou woonplaats?

Postby NiGHTS » 21 Mar 2004, 18:55:25

huh... dat is echt vreemd waarom doet ie \'t niet bij mij [?][:(] snap d\'r niks van
NiGHTS
 
Posts: 1192
Joined: 14 Jan 2003, 19:28:22

Previous

Return to Sega Cafe

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 18 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group